How about a meeting...?

Ik heb helaas niemand gezien daaro en ik vroeg me af waar iedereen was.
Wel heb ik Jan Martijn even opgezocht want die was verhinderd en liet me dat op tijd weten.

Wellicht is het een idee om volgende keer ergens in Rockingham iets af tespreken??
Ik hoor het wel..
 
He dat meen je niet? Dat is balen zeg...
Gaat wel iedere keer wat mis met de dates in Perth :|
 
@Lin

Hee die Lin ergaat niet iedere keer iets mis hoor, afgelopen weekend konden een x aantal personen niet ivm visite en dat soortzaken.

Ik zelf zat uiteraard weer met werk en moest naar een kunst gallery omdat een aantal vrienden van me daar een expositie hebben.

Uiteindelijk toch nog gezellig na die tijd een biertje met BigJim gedronken.

Cheers vanuit veel te warm Bayswater Perth,

Jan Martijn



Ps ga binnenkort eindelijk verhuizen naar Sorrento; 10 min van mijn werk en 10 min van Tafe en eigenlijk ook niet onbelangrijk 750 meter van de Beach (tussen het huis en de Beach is er zelfs nog een bottleshop) :roll:
 
He Jan Martijn,
Hoe perfect kan je het hebben.
Zo hoef je niks meer met ons af te spreken,
beach, bottleshop, werk, school, en de babes heb
je ongetwijffelt ook daaro.
Het is je gegunt hoor, heb je eindelijk tijd over voor te
rela..... hoe heet dat ook al weer, ha ha ha
groetjes Carlo en Sabine
 
Hahaha, nee hoor ik zal ook gewoon met julie af blijven spreken want het was veel te gezellig om dat niet meer te doen. Maar het is wel een hele opluchting dat ik gewoon minder dan de helft aan reistijd kwijt ben (hou ik weer meer geld over om...........)

Cheers JM :eat: :cheers: :drinking:
 
Te ZUIPEN ja...Ouwe Zuipschuit.... :-D
Maar  ja...what else is there to do in this hot weather?  :lol:

Ik heb een erg leuk huis in Waikiki gezien...als dat wat wordt..Who's up for a BBQ there???
 
He gaaf ik ben uiteraard voor:   

Laat uiteraard maar ff wten hoe en wat.

Op 1 April kunnen de meesten niet omdat we dan al een andere borrel hebben georganiseerd in Perth:

DE JONGEREN BORREL PERTH

deze borrel gaat elke eerste zaterdag van de maand gehouden worden in de kroeg; tijd en plaats wordt nog bekend gemaakt.


Cheers JM
 
[quote author=lsn link=topic=3838.msg50770#msg50770 date=1141732265]
......

DE JONGEREN BORREL PERTH

...........Cheers JM
[/quote]

Zit daar nog een maximum leeftijd aan ?
Of zijn de oudere jongeren ook welkom? :lol:
 
@ BigJim, het is toegangkelijk voor iedereen die zich JONG voelt!!

In een aantal andere steden zijn er zelfs mensen van in de 60 die zich jong genoeg vinden om met onze generatie om te gaan. :up:

Je bent dus van harte welkom.

cheers JM
 
Oja 1 april is [size=10pt]geen[/size] grap.


Cheers JM

[glow=red,2,300]Ps wie heeft er zin om zaterdag 18 maart aan het eind van de dag wat te gaan drinken????[/glow]
 
OK voor dit moment gaan tegen 5 uur W.A. time wat drinken in the moon and the sixtand,  tegen over het belgisch biercafe in haystreet.

mijnnummer is 0429608974

mochten er nog meer mensen komen bel me maar ff want ik ga naar het strand :cool:

BRRRRRRRRR

cheersJ M
 
Ps wie heeft er zin om zaterdag 18 maart aan het eind van de dag wat te gaan drinken?

We hebben gekozen om het een dagje eerder te doen, omdat het st Patricksday is.

Vrijdagavond vanaf een uurtje of 8 in the MOON & SIXPENCE op haystreet,
zelf ben ik er later want ik moet nog tot half 10 naar school maar Sab en BigJim zullen er in iedder geval wel tegen die tijd zijn.

Cheers Jan Martijn
 
Hallo allemaal,

om verwarring ed in de toekomst te voorkomen lijkt het me verstandig in dit topic ALLEEN nog maar berichtjes te plaatsen die verband houden met een meeting in Perth die eens in de zoveel tijd georganiseerd gaat worden (door wie o wie....?)

Dus voor de mensen die op dit moment wat meer contact met elkaar hebben in Perth, ook buiten het forum om, blijkbaar schept het verwarring als spontaan besloten wordt om een biertje te gaan drinken (hoe meer zielen hoe meer vreugd) en dit gemeld wordt op het forum. Dit wordt heb ik begrepen soms verkeerd wordt opgepakt omdat er niet eerst gevraagd wordt wie wanneer kan.....?....... :| :naughty:

Nogmaals het is een SPONTANE actie, mensen die toch al hadden besloten om op een dag een biertje te gaan doen, ongeacht wie er nog meer mee gaan, en goed denken te doen door meer mensen mee te vragen dan achteraf te horen " das gezellig, als we dat hadden geweten waren we ook ff gekomen".....dus voor diegen die toevallig zin heeft en tijd heeft.......... 

Misschien dat je dan beter een nieuwe topic kunt openen met ipv MEETING een ander onderwerp: .....BIERTJE DOEN.....? :drink: :drinking:

Via deze weg hoop ik de rest in ieder geval op de hoogte te houden van de meeting op 1 april, geloof dat ik ook een aandeel heb in de organisatie.....

Groetjes Sab
 
Back
Top