How about a meeting...?

Weet niet wat Jan Martijn met iedereen al persoonlijk heeft gemaild, maar zullen we het dan maar vastleggen...?


25 FEBRUARY in FREMANTLE....!

Tijd en kroeg spreken we nog af....!

Gezellig, tot dan!

Gr. Sab
 
oke gezellig! misschien als verzamelpunt bij de Ierse kroeg afspreken? dan kunnen we vanuit daar altijd nog verkassen toch?
Om een uurtje of 2?
Ik opper maar wat, ik hoor wel wat iedereen er van vindt?
Groetjes,
Marina

Ik heb zzziiiiinnnnnn!!!
 
de irish pub is tegenover de  toeristboard en de townhall. Als je bij de markets bent loop je links langs de winkels, bij de eerste gelegenheid rechts tussen de winkels door en dan is het schuin naar links (daar is het terras)
 
HEY JM

Still alive!

Heb je je sponsorship al binnen?

Ik heb je onlangs een mailtje gestuurd, maar blijkbaar naar een oud emailadres van je. Kun je me je nieuwe emailadres even sturen?

Groeten,

Jeroen
jeroen.stavenga@gmail.com
 
oew, alsk al die verhalen hoor krijg ik zoooo'n heimwee...!
Lijkt me heerlijk om met iedereen af te spreken, met name Kings Park is zo mooi!
Ben helaas nog int koude kikkerlandje en nog wel enkele maanden verwijderd van Oz.
Liam en ik gingen in de avonden heel vaak naar Kings Park (in de tijd dat we nog heerlijk onbezorgd aan het begin van onze reis als backpackers begonnen) en hebben heel wat wijntjes genuttigd op een kleedje, al kijkend naar de stad. Echt geweldig, Perth. En via dit forum verneem ik dat er veel hollanders naar Perth emigreren, mooi zo! Tis absoluut de moeite waard... Ik kan niet wachten om weer terug te zijn en een lekker stukje vlees op een vd vele bbq's te gooien! Grtz, Marieke
 
Om even wat roet in het eten te gooien...... :roll:
Kan dit niet 1 week verzet worden ??naar volgende week zondag?

Dan kan ik er ook bij zijn.... :wink:
 
He die allemaal,

Na veel biertjes met Sabine te hebben genuttigd (werk overleg, noem je dat toch?), hebben we besloten dat de borrel a.s. zaterdag is (25 feb) in Fremantle doorgaat.

Wij zullen tegen een uurtje of 4 bij de Mirco Brewery van Little Creatures zijn (zit in de haven).

De meesten kennen Sabine al maar mij nog niet daarom zal ik uiteraard een Oranje Blouse dragen met mijn favorite biermerk erop.



Address :  Little Creatures Brewing 
                40 Mews Road 
                Fremantle

Voor meer info bel of text me maar op 04 29608974, ik ben 's avonds na 9 uur bereikbaar op dit nummer (anders voicemail).


Cheers Sabine en Jan Martijn
 
@ Marina, het groote nadeel van de Irisch pub is dat het er verschrikkelijk druk is in het weekend, dat is dan ook de reden geweest van Sabine en mij om het te verplaatsen naar Little Creatures in de haven (meer ruimte) het idee is om daar te beginnen en dan kunnen we altijd nog ergens anders heen verkassen.

Cheers Jan Martijn
 
wij zitten er bijna elk weekend om dat uur en ik vindt het helemaal niet zo druk hoor (het ging ons om de biertuin omdat de kids ook meekomen....) Juist waar jullie naar toe gaan gaan wij juist niet naartoe omdat het altijd afgelaaien is....
Maargoed.... Maakt niet uit.
 
Tja, dom he, om niet even de laatste nieuwtjes te kijken over de borrel in Freo, voordat we gingen.
Daar zaten we dan, @ Rosies. Wel een paar Nederlanders gezien , maar die wisten van niks. Anyway,het was toch heel gezellig................zo met zijn tweetjes. :drink:  Hik!!
Volgende keer beter.
Ajuu met de paraplu.
 
Heey Aussie,

Nou, da's ook jammer! Gelukkig hebben jullie het evengoed naar de zin gehad in de Irish pub. Ik kom net terug uit Freo en het was erg gezellig met de Xpdite club. We waren met z'n 5-en en vroegen ons al af waar de rest bleef. Er zijn in ieder geval plannen om 1 keer in de maand iets te organiseren, maar daar buigen Sabien en Jan Martijn zich binnenkort over. Tot de volgende keer dan maar!

Groetjes, Marielle 
 
@ Aussie, ik ben nu pas net weer terug 8.15; was erg gezellig jammer dat jullie bij Rosies zaten (ben daar om 23.30 nog ff bij de bottleshop geweest).


KOMEND WEEKEND IS HET INTERNATIONAAL BIERFESTIVAL,

wie bied???????/??

Jan Martijn

(ik hoop voor 5 uur in Freo te zijn)
 
Back
Top