How about a meeting...?

Inderdaad erg jammer dat het zo is gelopen....
Wij hadden 4 uur zowiezo niet gered omdat de kids om een uur of 5 toch echt honger krijgen en onze jongste moe begint te worden.
Ik denk dat er iets meer rekening gehouden had kunnen worden met de mensen die niet nog een dag voor afgesproken datum nog eens checken om te zien dat het ineens een ander tijdstip en een andere locatie geworden is. Vooral voor degene die een uur moeten rijden....
Heeft voor mij toch de lol er een beetje afgehaald....
 
@marina, Kom dat laat de pret toch niet drukken? Zoals gezegd: volgende keer beter. Maar je hebt wel gelijk, het zou leuk zijn geweest als er met meer mensen rekening zou worden gehouden. Ik snap wel dat het natuurlijk heel moeilijk is om iedereen tevreden te stellen. Ik kijk gewwon weer uit naar de volgende meeting.

Dit weekend geen bierfestival voor ons. Wij gaan lekker kamperen, met de hondjes in Pinjarrah. Niet ver weg maar toch fijn van huis.
Allemaal een heel fijn weekend!!!
 
nee, maar het is gewoon jammer... als ik geweten had dat jullie het ook niet wisten had ik alsnog naar de irish pub gekomen ( en eerder plannen kunnen maken om me af te laten zetten, want mike was ook niet op tijd terug, die heeft de middag bij de ER gezeten omdat zijn zoon wat op zich had laten vallen tijdens het verhuizen....) Gelukkig niks aan de hand...!
Anywayz....
 
Ik heb uiteraard wel zin om er eentje (of meer) te drinken; het weer ziet er erg lekker uit dus dat moet wel goedkomen.

Laat maar wat van je horen.

Cheers Jan Martijn
 
[quote author=perthpete link=topic=3838.msg46523#msg46523 date=1139131804]
Hoi Jan Martijn,

Dat is zo hoor! Maar we zullen de eerste paar dagen sowieso even een paar noodzakelijke dingen snel willen regelen (nog echte Hollanders ;-) . Denk aan Medicare, aanvullende vezekeringen, TFN, auto kopen, rijbewijs laten vertalen bij consulaat, WA rijbewijs ophalen, etc). Waarschijnlijk gaat dat veel langer kosten (doorlooptijd) dan we nu denken, maar de eerste paar dagen houden we helemaal vrij.. Mocht een meeting toch in die dagen gepland worden, is het natuurlijk best mogelijk dat we toch aanschuiven (aanpassen aan het lokale tempo en zo ;-) .
Maar ook de vrienden en familie in Perth zullen ons vooral de eerste dagen graag zien...

M.vr.gr.
Perthpete.

He pete,
Dat rijbewijs kun je zo om laten ruilen daar hoef je geen vertaling voor kost 41 dollar en klaar is kees.
[/quote]
 
@Heine,

Dat hebben we intussen ook gehoord (Marine), dus gaan we zeker eerst proberen of dat zo kan. Je hoort vaker verhalen dat het van kantoortje tot kantoortje verschillend afgehandeld wordt ;-)

M.vr.gr.
Perthpete
 
@ BigJim, 4 uur haal ik absoluut niet morgen ivm. werk, maar geef me anders ff een belletjezodat we wat kunnen afspreken.

Cheers Jan Martijn
 
Hallo All,
Gelukkig toch nog een reactie.
Helaas haal ik vanmiddag 4 uur ook niet en zat derhalve te denken om het naar morgen te verzetten...zondag dus.
Wellicht kunnen en er dan meerdere mensen?
Ik heb mijn mobilele nummer aan mijn profiel toegevoegd.

Ik hoor het wel.
 
Wij zitten dan in Nedlands onder een boom aan de picknick met de family..... Maar misschien dat we deze week op een avondje of volgend weekend ergens een biertje kunnen pakken, voor wie kan?
 
@shelly2 (sabine),

Hee die Sabine ik heb met Big Jim voor morgen eind van de middag afgesproken in Freo, ik weet van andere Sabine dat zij met een paar mensen naar het bierfestival gaat, laat maar ff weten wat julie willen.

Entree voor het bierfestival is 39 dollar en daar krijg je 10 tokens voor om bier te proeven verder is er live music.

http://www.fremantlebeerfest.com.au/

Ik moet morgen ochtend eerst werken en daarna naar een art exposition, maar ben vroeg klaar daarmee.

Cheers en zie julie hopelijk morgen

Jan Martijn
 
Ik probeer om tegen 5 uur in Freo te zijn (zonder Kombi dit keer hoop ik) geef maar ff een belletje tegen die tijd, mocht ik er eerder zijn geef ik wel ff een belletje.


@iedereen die zich geabboneerd heeft op dit onderwerp: Er gaan dus een aantal; mensen spontaan iets drinken in FREO; kroeg of bierfest op de FREO OVAL.



Het kan bij dit soort gelegenheden zijn dat er een wijziging is van tijd (in dit geval eind van de dag 17.30 en hopelijk eerder)

Dus CHECK ALTIJD VOORDAT JE WEGGAAT HET LAATSTE NIEUWS!!!!! om teleurstellingenen discussies te voorkomen.
Ik heb net gehoord dat Sab (met een aantal anderen) ook in Freo is en waarschijnlijk op het bierfest zal zijn.

Laat anders je naam en telefoonnummer ff achter op mijn mob. zodat ik je de laatste info kan geven waar we afspreken.



[size=20pt] Op dit moment is het TUSSEN 17.00 EN 17.30 BIJ NORFOLK voorbij de markets on the left.[/size]




Cheers Jan Martijn
 
Je was me aan slag voor Jan...Thnx...C Ya there.

Das de Norfolk Folklore Hotel in Freo...
 
[quote author=lsn link=topic=3838.msg50392#msg50392 date=1141487634]
Ik heb net gehoord dat Sab (met een aantal anderen) ook in Freo is en waarschijnlijk op het bierfest zal zijn.
[/quote]

En was het gezellig? Sab was er waarschijnlijk ook met Mir en A? Leuk, had er best bij willen zijn :) Is nét ietsjes te ver! :wink:

Groetjes Lin
 
HEE DIE LIN, het is vandaag en niet gisteren?????

ik weet bijna zeker dat sab er ook wel weer zal zijn met nederlandse aanhang.

het is overgens niet aan de linkerkant maar aan de rechter kant van de weg in FREO.

voor zoals het er nu uitziet gaat allesgewoon door.

ben uiteraard weer te herkenen aan mijn oranje blouse.


cheersandseeyouthere,

jm
 
[quote author=lsn link=topic=3838.msg50451#msg50451 date=1141528103]
HEE DIE LIN, het is vandaag en niet gisteren?????
[/quote]

Hé, dat ga ik nog steeds niet redden denk ik! Heel veel plezier vandaag, en doe vooral Sabien, Miriam en Arjan de groetjes van ons hier!

Groetjes Lin
 
Back
Top