Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

Succes  :up: :up:
Hopelijk is het deze keer raak!!

Wanneer krijgen jullie te horen of de medicals van je dochter er doorheen zijn?? Is het niet begin komende week??
 
Maandag weer een bezichtiging!!!! Maar het huis staat in de steigers vanwege een dakreparatie en de straat ligt helemaal open omdat ze de riolering aan het vervangen zijn.....

Het zo het idee dat deze kijkers geen kopers zullen worden  :cry:
 
[quote author=krokkie link=topic=9968.msg141031#msg141031 date=1245652270]
Gaat dit topic over huis verkopen of over de medicals?

Kees
[/quote]

het word veelal gelezen met wat flexibliteit. :evil:
 
van de medicals nog niks gehoord, :angry1: maar we hebben vandaag wel een bod, we zijn dus in onderhandeling.
 
Misschien moeten we het gewoon eens over taarten gaan hebben. Heeft echt iets te maken met dit onderwerp! Taart bakken schijnt de verkoop te stimuleren.... Maar gewoon een appeltaart bij de AH halen en die in de oven zetten geeft ook een lekker luchtje  :grin:

En gelijk ook een reden om een taartje te eten, lees ik nog even snel! Succes met de onderhandeling!!!!! Kan ik eindelijk bijna stoppen met duimen
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg141094#msg141094 date=1245680316]
maar we hebben vandaag wel een bod, we zijn dus in onderhandeling.


[/quote]

Dat klinkt goed Lizzy  :up:,maar is wat aan de lage kant mag ik hieruit op maken

Gr.Markus?
 
[quote author=Sacha link=topic=9968.msg141095#msg141095 date=1245680439]
Kan ik eindelijk bijna stoppen met duimen
[/quote]

De blaren zitten er bijna op  :p :lol: maar we gaan nog even door  :up: :up: :up:
 
Ja marcus, maar we gaan niet voor de grote schip geld, we gaan voor weg is weg.
we hebben een bescheiden tegenbod gedaan, wat maakt dat we bijna quitte spelen.

ze willen er in augustus in, ideaal.

Mijn grote schip is met een visum dat vliegtuig instappen en een nieuw leven beginnen.

Heb ik zaterdag tenminste niet voor niks opgeruimd ghe ghe .

Wat ook werkt is een paar stroopwafels in de magnetron.
maar deze keer heb ik dat allemaal niet gedaan, geen verse bloemen gekocht en geen bakluchten, moest werken dus ja....
en toch goeie reacties vandaag.

nog 3 dagen werken .......

jullie kunnen gewoon blijven duimen . voor Sacha en Markus.
je zit er nu toch al lekker in, ik blijf mee doen :up: :up: :up: :up:
 
Hoi Lizzy.

Ik hoop voor je dat dit eindelijk gaat worden wat je gehoopt had. Eindelijk een beetje schot in de zaak.

Succes ermee!

groetjes heidi
 
Van mij ook een aantal  :up:  :up:  :up:  :up:

Het even werk om alles terug te lezen.
We zitten al 2 weken zonder internet door een storing en kunnen dus ook niks via marktplaats.
En we zijn een weekje met mijn schoonouders weggeweest naar Turkije.

Gelukkig heeft de bank van onze kopers het wel binnen de termijn gered en toen we terugkwamen lag er een brief van de notaris dat de bankgarantie binnen is. Dus het kan wel.

Cheers Axel
 
*duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

Auww....   zo genoeg? ;)
 
nou volgende week woensdag gaan de kopers hun offerte tekenen, daarna koopcontract onder hun snufferd geschoven .
 
Dat is dan toch gunstig????? Hoop ik......

Voor de zekerheid nog een paar  :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: erbij..... Kan je nooit genoeg van hebben!
 
Back
Top