Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

Blijkbaar heb je het zo leuk ingericht dat men het over wil nemen  :grin: bekijk het als compliment  :up: maar ik snap dat je gefrustreerd wordt, zou ik ook hebben

[quote author=alieNL link=topic=9968.msg139902#msg139902 date=1244375730]
Blijkbaar heb je het zo leuk ingericht dat men het over wil nemen  :grin: bekijk het als compliment  :up: maar ik snap dat je gefrustreerd wordt, zou ik ook hebben
[/quote]

ja tis een heel gezellig huis

je mag wel kijken hoor, ga hier toch weg

http://www.funda.nl/koop/almere/huis-1402719-david-verloopstraat-34/

kopuh???!!! :lol: :lol:

Mooi huis hoor!!

[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139908#msg139908 date=1244377712]
kopuh???!!! :lol: :lol:
[/quote]

Maare iets te ver uit de richting!  :lol:

hoi lizzy,

ik heb ook even je huis van binnen bekeken en ik moet zeggen; een leuk optrekje. Ik snap niet waarom je deze niet kunt verkopen.

Het is inderdaad wel een raar verhaal dat je je  huis eerst 2 keer openstelt voor dezelfde kijkers en dan later te horen krijgt dat ze het niet kunnen financieren. Ik heb dan zoiets van; ga dan eerst naar een hypotheekadviseur voor je uberhaupt aan de huizenjacht begint. Dat hebben wij destijds ook gedaan.

heel veel succes ermee!

groetjes heidi

thnx, zou t zo wel mee willen nemen,helemaal naar mijn eigen  smaak gemaakt, maar in Australie vinden we vast ook wel iets leuks.

Prachtig mooi licht huis, afgewerkte zolder, gezellige keuken, leuk accent die stationsklok,
tja zo zie je maar het ligt echt niet aan het huis hoor, ziet er prachtig uit! Succes en
hopen op een nu snelle verkoop. Ons huis is trouwens uiteindelijk verkocht aan een mevrouw
die net gescheiden was en precies in ons durpje wilde wonen met een grote (voor NL maatstaven
dan) tuin voor de doggies. Dus 'de markt' vernieuwd zich wel.

greetz Miran

Hoera, de makelaar belde net dat er een goed bod was, 10 % onder de taxatiewaarde, maar ik kocht het in 1995, dus ik maak er toch genoeg winst op.
Voorwaarden natuurlijk of de bank een oke geeft en ze willen er al in augustus in, nou dat is ook geen probleem.
Normaal een moment om een fles te ontkurkken, ware het niet, dat het nog wel erg vroeg is en ik op het ogenblik snipverkouden ben. neem vanavond wel een Jagermeister, puur voor medicinale redenen natuurlijk.

Jippie  Johan

Yes yes yes!!!!! Dat is zeker niet verkeerd en van de overwaarde kan je straks
een goed begin maken in Australië.

Proost alvast met de Jagermeister!!!!

Jippie terug,

Miranda  :grin:

Geef de hoop niet op Liz!!
Er hoeft maar 1 persoon bij te zitten die verliefd wordt op je huisje. Net zoveel kans dat die morgen binnen loopt, als volgend jaar.
Succes!

[quote author=Gwen link=topic=9968.msg140139#msg140139 date=1244580904]
Geef de hoop niet op Liz!!
Er hoeft maar 1 persoon bij te zitten die verliefd wordt op je huisje. Net zoveel kans dat die morgen binnen loopt, als volgend jaar.
Succes!
[/quote]

ja t probleem is dat deze mensen ook verliefd zijn op het huis, maar ik geloof toch dat we gaan merken dat de banken moeilijk doen.

We blijven duimen hoor!  :up: :up: :up: Hoe lang heb je nog (denk je) voor dat je naar OZ vliegt. Was het niet ergens in Juli?? Who knows.. zoals Gwen al zei.. er hoeft er maar 1 te zijn..

Ik werd naarmate de tijd vorderde ook al banger of het verkocht zou worden of niet, was al op zoek naar tickets om op vakantie te gaan naar Oz om m'n visum te valideren en prompt deze week m'n huis verkocht.
Het is een raar wereldje, dat huizen verkopen, maar er komt er een.
Keep up the spirits en dan heb ik het niet over drank.

groetjes  Johan

Back