Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

Wat rot Lizzyhas, ik hoop zo met je mee dat het nu eens een keertje opschiet!
van dat getwijfel word je ook zo moedeloos he, en iedere keer dat gesop en ge-opruim...!!
Je huis ziet er ontzettend leuk uit op Funda, en ook echt voor een redelijke prijs.
Ik kan mij niet voorstellen dat daar niemand op af komt...!
We blijven voor je duimen hoor!

Gefeliciteerd Johan, goed om te horen dat mensen nog steeds de stap nemen om
een huis te kopen. Er zal veel van je zijn afgevallen!
Heeft de medicinale Jägermeister geholpen??  :wink:

groet, Marja
 
ja en ook het gevoel dat er elk moment iemand kan komen kijken, altijd zo je huis helemaal netjes houden, echt geforceerd.

straks zit ik in de plane en dan heb ik dat iig lekker niet meer.

dan hebben we huurders die er een puinhoop van maken :cry:
al mijn werk van verfen en sauzen  :cry: out of control :cry:
wat een rot idee!!!!!!

Maar ja, financiel ben ik blij als er huurders in zitten.
 
@ Marijs, voel me al een stuk beter.
Of het de medicinale Jagermeister was? Baat het niet of schaadt het niet.

groetjes  Johan
 
BLIJF DUIMEN ER ZIT BEWEGING IN DE ZAAK HET HELPT , VOLHOUDEN!!!! :up:

de makelaar belde en ik kon mijn oren niet geloven dat ik eens iemand tref die me begrijpt.en die denkt zoals ik ook voor een ander zou denken.

de kijkers willen echt gaan voor ons huis en hebben nog een week of anderhalf gevraagd geduld te hebben,. ze zijn met hun financiering bezig  , maar als het rond is en ze krijgen groen licht doen ze een bod, deze kijker heeft een vriend en zijn huis stond anderhalf jaar te koop en eindelijk kreeg ie een bod en toen kwam de financiering niet rond en dat had heel veel impact op zijn vriend gehad en hij wil ons dat niet aandoen, nou of ie het nu koopt of niet, ik vind dat megalief zoals ie erover denkt, er zijn dus nog wel leuke lieve weldenkende mensen.

dus we wachten nog braaf af en duimen voor hen dat ze de financiering rond krijgen.

De makelaar zit er bovenop om het voor de datum van vertrek rond te krijgen,

ben alleen al blij dat iemand zo met je meedenkt, dat doet me echt goed. :sunny:
 
Hi Lizzy,

Alle spullen zijn onderweg naar Melbourne, Jan moet nog werken tot vrijdag en dan vertrekken we, ik heb dus tijd genoeg om te duimen. Begin er wel een beetje eelt op te krijgen maar als het helpt doe ik het graag.

Groetjes, Magda
 
Hee Lizzy,
Helemaal super dat je zulke lieve mensen getroffen hebt!
Ik hoop van harte dat ze hun financiering rond krijgen, en jouw van je huisje verlossen.
gr
 
Ik hoop van harte dat ze het rond krijgen. Mijn ervaring is dat de banken erg langzaam werken momenteel. Ze leggen op alle slakken zout lijkt het wel. Voordat het finale akkoord van de bank erdoor komt mag je op je creditcard ook niets hebben staan. Zelfs al heb je geld zat. (bij wijze van spreken dan) Dus als koper wordt je er ook flink moe van... Maar voor jou duim ik heel hard mee. Het is een prachtig huis voor een schappelijke prijs, daar ligt het niet aan.
 
nee, maar ik herinner me nu dat makelaar op woensdag belde en kijker anderhalve week had gevraagd, das eind deze week pas om.

ik heb nog nooit zo vaak zoveel moeten wachten , wow, visum, huis, tjonge
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg140749#msg140749 date=1245316961]
nee, maar ik herinner me nu dat makelaar op woensdag belde en kijker anderhalve week had gevraagd, das eind deze week pas om.

ik heb nog nooit zo vaak zoveel moeten wachten , wow, visum, huis, tjonge

[/quote]

En degene die zegt dat jij geen geduld kan opbrengen die spoort niet!  :lol:
 
[quote author=Kathren link=topic=9968.msg140863#msg140863 date=1245392328]
[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg140749#msg140749 date=1245316961]
nee, maar ik herinner me nu dat makelaar op woensdag belde en kijker anderhalve week had gevraagd, das eind deze week pas om.

ik heb nog nooit zo vaak zoveel moeten wachten , wow, visum, huis, tjonge

[/quote]

En degene die zegt dat jij geen geduld kan opbrengen die spoort niet!  :lol:
[/quote]

ja , maar ik leid wel aan ontploffingsgevaar  :lol:
 
volgens mij komt de ontlading wanneer je visum binnen is? Of zit ik er naast?  :roll:

:grin: :grin: :grin:
 
[quote author=Kathren link=topic=9968.msg140867#msg140867 date=1245394846]
volgens mij komt de ontlading wanneer je visum binnen is? Of zit ik er naast?  :roll:

:grin: :grin: :grin:
[/quote]

echt wel, dat huis dat staat wel, maar dat visum!!!!!!!!!!!!!

gister kwam iemand op visite en die vroeg : lopen er hier hoogspanningkabels door het huis???
Nee zei  ik ; dat ben ik  :lol: :lol: :lol:
 
nou achteroverleunen kennie.

maandag nog een kijker, doosjes weer opruimen en weer poetsen, word er zo moe van.
kan wel janken.
 
Back
Top