Hyves

[quote author=nikk1988 link=topic=8044.msg121255#msg121255 date=1215869597]
lekker hoor sas, en mijn hyves is: www.nobody-knows.hyves.nl  :cool:
[/quote]

Leuke site heb je hoor Nikki.
Ik reageer binnenkort even op je pm?
Knap je alweer een beetje op en anders beterschap. :up:

Groetjes Markus
 
ja tog! kevin hofland op de achtergrond!  :up: :roll:

En ja gaat alweer wat beter, verveel me alleen dood thuis  :|

De koorts is aan het zakken, en hou me eten weer binnen! :up:

Groetjes Nikk

ps: enne pm is goed hoor :)


pps: heb net me achtergrond veranderd, nu staat mijn andere idool P!nk op de achtergrond :up:
 
Je hebt het al door Nikki, maar ik heb je gevonden op Hyves!
Een mooie kans om off-topic te kletsen!
 
[quote author=Sacha link=topic=8044.msg121315#msg121315 date=1215946562]
Je hebt het al door Nikki, maar ik heb je gevonden op Hyves!
Een mooie kans om off-topic te kletsen!
[/quote]

:up: :smile:
 
Hoi Allemaal,

Ik ben mijn hyves site aan het opbouwen maar er staan al enkele foto's op die je via gadget ook per slideshow kunt bekijken.

Mijn hyves-site is:www.aussie76.hyves.nl

veel kijkplezier

groetjes heidi
 
Je staat erbij!

@Nikki: Welk beruchte mailtje ??? Staat in je handtekening en vraag me dat al 2 dagen af...
 
het beruchte e-mailtje, is het e-mailtje wat we verwachten uit perth, of mijn vriend zijn cv wil opsturen enso... en dan het antwoord afwachten!
 
ja nou sas, ik word helemaal gek hier! zelfs me vriend word er gek van, het enigste waar mijn leven zowat om draait momenteel; Australië ...
 
Niet doen, is erg slecht voor je gewone leven. Zeker omdat je het verder nog stil houd, andere mensen begrijpen anders niet wat er met je aan de hand is. Praten lucht op, niet alleen hier, maar vooral ook in het echte leven!
 
Hoi Sascha en Nikki, Ik heb jullie beiden geaccepteerd als vrienden maar dat zul je al wel hebben gezien.

groetjes Heidi
 
[quote author=heidi76 link=topic=8044.msg121517#msg121517 date=1216060888]
Hoi Sascha en Nikki, Ik heb jullie beiden geaccepteerd als vrienden maar dat zul je al wel hebben gezien.

groetjes Heidi
[/quote]

Tuurlijk ;)
 
Hoi Nikki,

Als je het nog voor anderen geheim wilt houden is het wel een risico wanneer je je hyves zo op het forum zet en je MSN adres. Je bent nu niet echt anoniem meer  :wink:
 
opt forum maakt niet uit, op hyves zeg ik bij de aussie vrienden in een prive bericht dat ze het nog niet weten, en er waren al plannen om naar aussie te gaan, over 4 of 5 jaar, dat weet iedereen wel, maar niet dat het in een stroomversnelling is geraakt..dus ik zit wel veilig! dus als ze iets over aussie zien, dan zeg ik lees mijn blog eens goed, en daar staat dan in over 4 of 5 jaar pas.. ;)
 
Ik doel meer op mensen die je in je omgeving hebt die toevallig op dit forum stuiten. Dan kan je weinig meer ontkennen...

Kijk hier eens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nikki+koot+australie&meta=
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8044.msg121521#msg121521 date=1216062801]
Ik doel meer op mensen die je in je omgeving hebt die toevallig op dit forum stuiten. Dan kan je weinig meer ontkennen...

Kijk hier eens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nikki+koot+australie&meta=

[/quote]

ik kom daar niks op tegen wat met mij en het forum heeft te maken hoor, of kijk ik er nou zo overheen?
 
De 6e hit is een topic waarop je hebt gereageerd.
Maakt mij verder niet uit hoor, maar om maar even aan te geven dat je zo te associeren bent met XPdite, als je maar Googelt...
 
Back
Top