IELTS-blues...

WOEOEOEOEHOEOEOE!!!!!!
In da pocket!!!

Geen postbode gezien, maar via internet onze scores gevonden.

Juut academic: L 8.0, R 7.0, W 7.0, S 7.5 : overall 7.5
Jan general: L 8.0, R 9.0, W 6.5, S 8.0: overall 8.0

Ik kon het bijna niet geloven, was nog echt niet zeker van mijn writing, maar nu, zooooooooo blij!!!!
Vooral omdat wij ons amper vertraging kunnen veroorloven. Joepie!
Goed weekend allemaal!!!
wows, dat zijn nog eens mooie resultaten, top!! nu lekker door met het volgende!
 
Tip: Vorige week kwamen wij er op vrijdag om 18.00u echt niet door op de nederlandse site van BLTC, de link werkte niet. Jan vond echter een achterdeurtje door op de engelse site in te loggen:
ielts.britishcouncil.org/checkresults.aspx
Gegevens intikken en hatseflats!
The results... Succes, en als het goed is, dan koop je maar een extra ijsje op vakantie hoor kind! :D
 
yeehaa! De IELTS binnen (en @Mountains , tot ver in de namiddag lag de site eruit en via jouw link uiteindelijk toch de restulaten)
L:8 R:8,5 W:7,0 S:8,0, overall 8.
Ik ga helemaal blij op vakantie, in de tussentijd op afstand Avans nog even achter hun vodden zitten ;)
@Mountains : Hihi, een ijsje? Ik denk er een extra borrel op te pakken ;)
 
Yeah baby!!!
Wat zul jij lekker op vakantie gaan. Ik neem hier ook een borrel op het goede nieuws!
 
Weet iemand of het mogelijk is dat (om 10 punten extra te scoren op je visum-aanvraag) ik mijn IELTS over kan doen op general niveau en min 8 scoren, terwijl ik al een IELTS academic heb gedaan voor AASW met min.7..?
M.a.w voor AASW de academic min7, en voor visum de General min8 zonder dat dit elkaar bijt??
 
Voor iedereen die vandaag zijn IELTS gaat doen (Gwennie!!!)

10001320_10152347756662280_49368769_n.jpg
 
Back
Top