Jack
Well-Known Member
sjokkie hokkie mokko m.a.w. kolere hoe hou je het uit.
Hier is het soms 36graden boven nul ...........
Met een humidity van 94 procent, meer dan valt er regen.
Zo hard en veel in een korte tijd dat zie je alleen maar hier in het Noorden.
Mijn zwembadje is te klein want het stroomt over...
Maar 44.2 is wel erg veel.
Ik weet dat er geen of weinig humidity is in Perth maar deze temperaturen zijn hoog of waait er een koeler briesje doorheen zodat het nog een beetje te doen is.
Had gezien dat Melbourne [size=12pt]waar zijn de Melbourners op dit forum...[/size] ook de 39 had gehaald maar dit ook zonder hoge humidity, was ook niet normaal deze tijd van het jaar.
Ben begin dit jaar in Cooper pedy geweest en daar waren de temperaturen ook aardig hoog. ging even naar een openbaar toilet en daar moest ik al van zweten, :smile:
Hoe doen die Hollanders dat toch met die hoge temperaturen.....bloody rednecks.
Jack :evil:
Hier is het soms 36graden boven nul ...........
Met een humidity van 94 procent, meer dan valt er regen.
Zo hard en veel in een korte tijd dat zie je alleen maar hier in het Noorden.
Mijn zwembadje is te klein want het stroomt over...
Maar 44.2 is wel erg veel.
Ik weet dat er geen of weinig humidity is in Perth maar deze temperaturen zijn hoog of waait er een koeler briesje doorheen zodat het nog een beetje te doen is.
Had gezien dat Melbourne [size=12pt]waar zijn de Melbourners op dit forum...[/size] ook de 39 had gehaald maar dit ook zonder hoge humidity, was ook niet normaal deze tijd van het jaar.
Ben begin dit jaar in Cooper pedy geweest en daar waren de temperaturen ook aardig hoog. ging even naar een openbaar toilet en daar moest ik al van zweten, :smile:
Hoe doen die Hollanders dat toch met die hoge temperaturen.....bloody rednecks.
Jack :evil: