Jack's end

sjokkie hokkie mokko    m.a.w. kolere hoe hou je het uit.
Hier is het soms 36graden boven nul :oops:...........
Met een humidity van 94 procent, meer dan valt er regen.
Zo hard en veel in een korte tijd dat zie je alleen maar hier in het Noorden.
Mijn zwembadje is te klein want het stroomt over...

Maar 44.2 is wel erg veel.
Ik weet dat er geen of weinig humidity is in Perth maar deze temperaturen zijn hoog of waait er een koeler briesje doorheen zodat het nog een beetje te doen is.

Had gezien dat Melbourne [size=12pt]waar zijn de Melbourners op dit forum...[/size] ook de 39 had gehaald maar dit ook zonder hoge humidity, was ook niet normaal deze tijd van het jaar.

Ben begin dit jaar in Cooper pedy geweest en daar waren de temperaturen ook aardig hoog. ging even naar een openbaar toilet en daar moest ik al van zweten,  :smile:

Hoe doen die Hollanders dat toch met die hoge temperaturen.....bloody rednecks.

Jack :evil:

He jack

Ja das puffen 44,2 graden en dacht dat die dag er een humidity van 19% was. 40 graden is nog wel vol te houden vind ik althans maar dit was wel errug warm.
Meestal komt er 's middags wind van zee en is er een koel briesje.
De meeste mensen hangen dan met die temperaturen in de shoppingcentra's lekker bij de airco, ik neem nog een duik.

Cheers wel handig trouwens die regen bij jullie hoef je nooit je zwembad bij te vullen :up:

Deze tijd van het jaar is er geen koel briesje te bekennen.
Een hete fohn zoals ik dat noem die de hele dag zo'n beetje staat te blazen.
Mijn vriend Diego (zwarte labrador) ziet er heel goed uit maar de haren zijn vacht is heel dun, hij past zich goed aan.
Het deurtje naar het zwembadje, een spa zoals ze dat hier noemen staat altijd open en hij gebruikt het wanneer hij dat wilt.

Hier is het als sinds kerst grijs , bewolkt en winderig.
Veel regen en meestal zo hard dat het zicht minder is dan 20 meter.

19% humidity is heerlijk lijkt me en ik denk dat de regelmatige temperaturen in Perth goed te doen zijn.
Het koelt goed af snachts heb ik begrepen in Perth, 19 graden heb ik dat goed.
Hier zakt het naar 27graden snachts....

Cheers Jan en Erna,

Ja Jack je hebt het helemaal goed. 's Nachts koelt het meestal af tot onder de 20 graden met uitzonderingen geloof met kerst 23 graden 's nachts. Heel verschil met Darwin, misschien toch emigreren naar Perth... :smile:

Mooie hond hebben jullie trouwens ,gelukkig dat hij zich aanpast en anders kan hij bubbelen in de spa.

Wordt er nog gevist vandaag???

Vandaag niet het dondert in de sky met bliksem, nog effe en de volgende bui komt eraan.
Misschien vanavond nog vanaf de brug.

Perth.... :roll: mmm  :wink: :cool:
Eerst hier 1 of meer huisjes bouwen. say never never... :up:

Bubbelen in de spa, vraag me soms af waar al die bubbels vandaan komen als Diego aan het zwemmen is.

Erna, IK KOM ER AAAAAANNNNNN!
Helaas is het hier weer gaan dooien en kunnen we niet meer schaatsen. Maar goed, op naar betere tijden; lente

Humidity 19%??? Man, dat heb ik hier nog nooit gezien (ik bedoel, in Brisbane). Zou wel willen!

Vandaag hadden we een prachtige zonnige dag hier (in NZ), maar de zon is wél heel fel, dus een briesje is wel nodig, en dat hebben we ook. Nog even en ze houden me hier, ik zie er uit als een Maori! ;-)

Onze vrienden en de moeder van hem zijn nu hier (jahaa, in NZ) en ze zeggen "the best views ever"  hier gezien te hebben. Dat is natuurlijk geen wet, maar dju, da's 1 van de reden waarom d'n Stief en ik ook hier wonen. Grappig is wel dat ze het hier nu vochtig vinden, maar wij, komende van Brisbane, hebben geen idee waar ze het over hebben!

Lucky bastards we are, and we keep counting our blessings, écht!

He denananas,

Jullie schreef 2 dingen die wij niet hebben hier.
Het gaat dooien en Lente.

Wij hebben hier alleen maar Heet en Heter.

Reentje,plant maar alvast een tent boven op jullie dak, want ik kom naar jullie toe.
Dan heb ik het allerbeste uitzicht over het mooie NZ want het regent hier al zo'n de hele dag door... en gisteren ...en eergisteren.
Wat een k#t weer hier , lijkt NL wel.

:smile:

Jack, wij zijn zo flauw niet, we wassen lakens voor nieuwe gasten... :) Komen jullie hier maar snurken!

't Is nu bedtijd, maar ik zal nog wel proberen een plaatje van 1 van de uitzichten hier te planten.

Trustuhhhhhh

I.

Schone lakens in de tent boven op je dak..... :smile: ....dat scheelt... :up: :grin:
Sluit wel even die schotel op mijn tv aan in de tent , dan heb ik ook nog wat te kijken als het donker is en het mooie view weg is.

ps; ik snurk niet dat doet mijn zoontje alleen.

[quote author=Jack link=topic=7973.msg105944#msg105944 date=1198921454]
He denananas,

Jullie schreef 2 dingen die wij niet hebben hier.
Het gaat dooien en Lente.

Wij hebben hier alleen maar Heet en Heter.

[/quote]

Waarom denk je dat ik ga verhuizen Jack?

Zoals beloofd hier één van de vele afschuwelijk uitzichten waar we aan worden blootgesteld hier.... ;-)

Hier de foto voor slechtzienden, die willen ook de lama's zien ..Reentje. :smile: :up:

2062917710044147836S600x600Q85.jpg

Cheers,

Haha, bedankt Jack :)  En ik nog maar denken "laat 't maar klein blijven, het is zo al mooi genoeg om er een kijkje te willen nemen". Maar inderdaad, die alpaca's (oh nee, sorry, lama's, hè Jack? :-D) waren wel érg mini.

't Schijnt trouwens dat Jack Nicholson en ook Charlize Theron hier op het eiland zijn. Wie had hen verteld dat wij hier zijn, huh?! Proberen wij het een beetje stil te houden... Tsss!  :-D

En Erna, ruilen doe ik niet, maar je mag wel naast me komen zitten hoor! Hihi.

[quote author=Jan and Erna link=topic=7973.msg106027#msg106027 date=1198980260]
Je zou nooit meer uit je stoel komen met zo'n uitzicht,  ruilen Reentje...... :wink:
[/quote]

Nou, dan maar met z'n allen gaan verkassen naar NZ  :evil:

Back