Nou, kom dan allemaal maar snel naar en dan vieren we over 5,5 uur het Nieuwe Jaar samen! We gaan dalijk, dus we zien jullie hier?: http://www.cablebayvineyards.co.nz/
(Hee Jack, als je in uren telde, dan zat je er toch niet veel langs? ;-))
Ja lekker Reentje al heb je je uitnodiging iets ruimer gemaakt ipv 1,5 uur nu 5,5 uur. Dat red ik net niet vanuit Perth :cry: Had ik in Brisbane gewoond dan had ik mijn vinnen uit geslagen en was komen zwemmen maar dit is echt te ver voor mij. :lol:
Des al niet te min ENJOY alweer zo'n naar uitzicht
Hoe zou het met mijn beste vrienden AJ en Damhooligan gaan,
Mijn gevoel zegt me heel goed en druk met het werken aan de toekomst in Australia,
Iemand iets van deze 2 maten gehoord,
Cheers,
Jack :evil:
ps; deze week stukje land kopen en dan kunnen we weer beginnen met bouwen,
Zijn er nog elektricians en stucadoors en een plumber die werk zoeken in de NT....
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg106445#msg106445 date=1199264129]
Ik heb alleen een mooie blonde vrouw bij me, is dat een probleem? [/quote]
:grin: :grin: kan ze stofzuigen en afwassen??.....
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg106445#msg106445 date=1199264129]
Maar even serieus; wat ga je doen? Je eigen huis bouwen? En werk je tussendoor?[/quote]
Bij het eerste huis wel daarna proberen als fulltime aan de slag te gaan....ben nog jong he
Maar ga je fulltime het huis bouwen, of ga je fulltime werken naast het bouwen van je huis? Je gaat dus sowieso je eigen huis bouwen? Ga je ook je eigen stenen bakken? Dat is tof Heeft je huis dezelfde kleur als de omgeving.
Maar wees nou eens duidelijk Jack! Ga je je eigen huis bouwen, fulltime? Zonder dat je er naast werkt? Of ga je fulltime werken, en dan in je vrije tijd je huis bouwen?
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.