Jack's end

Tering.

En kopen, tja, dat doe je ook niet snel als je net aankomt. En kopen is onvoordelig gezien het feit dat de hypotheekrente niet afgetrokken kan worden. Ik geloof dat als je meerdere huizen hebt er wel voordelen zijn..

Wel kut. Maargoed. In Nederland het zelfde verhaal..

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg107111#msg107111 date=1199641400]
Tering. [/quote]

Neeh ,smelt als kaas voor de zon, houd het maar op concrete opritten.

En kopen, tja, dat doe je ook niet snel als je net aankomt. En kopen is onvoordelig gezien het feit dat de hypotheekrente niet afgetrokken kan worden. Ik geloof dat als je meerdere huizen hebt er wel voordelen zijn.. [/quote]

Ja,daarom ga ik er meteen 6 tegelijk kopen ...Luuk  :roll: :wink:

Wel kut. Maargoed. In Nederland het zelfde verhaal.. [/quote]

Er lezen kindertjes mee Luuk, kijk ik laat het je zien..... 

Wel vervelend. Maargoed. In Nederland hetzelfde verhaal.. much better isn't it...[size=7pt]kutjanus[/size]

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg106427#msg106427 date=1199241752]
Hoe zou het met mijn beste vrienden AJ en Damhooligan gaan
[/quote]

Mate Jack, long time no see.
Met mij is alles in orde, Damhooligan is waarschijnlijk aan het dammen.

Ik hoor wilde verhalen dat je forumleden aan het werk helpt, crocs aan het vangen bent en huizen aan het verbouwen bent met matrassen. Goed bezig daar in the NT.

Mooie foto's van je trouwfeest, vooral met de kleine Jack erbij. Ik zou het niet anders gedaan hebben, lekker alleen zonder gedoe met familie en vrienden.

Wanneer komen jullie eens een keer naar Sydney?

:beach:

He AJ beste vriend,

Damhooligan zit teveel in de kroeg,die laat weinig van zich horen :p....
Thanks, het was zeer mooie dagen op hamilton Island hele mooie zee en dat water met dat reef erin..wow, als ik de kans krijg gaan wij zeker nog een keer terug ......hoe gaat het bij jullie.
Alles fijn op het werk en het leventje in het Sydney.
Waar wonen jullie in of net buiten Sydney...noem eens een plaats dan kan ik meekijken op google earth.

Sydney..ben ik nog nooit geweest alleen buitenom Sydney...zeker kom ik nog een keer in Sydney en dan effe binnelopen bij jullie op de thee :smile:
Zeer fijn dat ik je weer ''gezien'' heb.

Take care and say hi to your prinsesje.

See ya,

Folks,

Heb al een week niks meer van Bart gehoord.
Was druk op zoek naar een huisje en heb toen hij bij mij hok was wat hoeken van Darwin meegegeven die goed te doen zijn.
Ben benieuwd waar hij is en hoe het met 'em gaat.
Hebben jullie iets van Bart vernomen??.
Als je even terug gaat naar blz 18 dan zie je hem op foto zokun je hem herkennen als je hem tegen zou komen... :up: :smile:

Misschien is hij gaan vissen en even en telang stil gestaan bij de waterkant....tsja je bent zo een been kwijt of nog erger ...voordat je het weet hou je alleen je been nog over en verlies je de rest.
Afgelopen week is er een croc gefotografeerd in de adelaide river die een zwijn van een goed mensegewicht in zijn bek had en deed alsof het een kippeboutje was.

Misschien zit hij diep in de mijnen en is daar geen bereik voor xpdite..

Well , ikhoor het wel als iemand Bart tegenkomt, anders geef ik hem van de week is een belletje..

Cheers me hearties,

Jack!

Alles goed daar ouwe? :)

Je ging toch ook verhuizen naar Melbourne?

Of nee; laten we onze eigen stad stichten!

Jack City. :)

Een boot met bbq en een koelkastje .....
1 goede vis en de dag is gemaakt :up:

Not bad at all, what do ya think of this plan. :cool:

Wanneer beginnen we? We gaan gewoon simultaan een stuk of 10 huizen bouwen. Massaproductie zegmaar. En die verkopen we dan.

Haha die Luuk, die zak met geld die jij meeneemt zal dan wel verrekkes groot moeten zijn! Of praat je hier wel wat investeerders om, hm?  :cool:

Ik regel het wel.

We gaan huizen bouwen van aangespoeld hout. Resthout. Reclycling. We gaan het eerste biologische dorp van Australie bouwen, volledig met natuurproducten. CO2 neutraal. Eigen voorzieningen. Wind & zonne-energie, warmtewisselaars in de grond voor koeling.

Dat wordt dan het tweede. Eco beach resort bij Broome was je voor. Helaas Rosita (cycloon) ook; er is van het resort niets meer over. Misschien met genoeg dwarsliggende spijkertjes en latjes kun je iets bouwen wat cycloonproof is. Wij boeken meteen  :up:

Groet,
Fae

Een biologisch dorp?! Nou, nu scoor je wel punten bij mij :-D En vanuit Nederland kan je natuurlijk al biologische TV's gaan ontwerpen enzo.... hihi....

Ik ben zelf totaal niet biologisch ingesteld.. :p Maargoed, er is dus een markt voor merk ik. JACK, hier komen. We moeten wat bouwen.

LUUK,....''Jack hier komen'' je bedoelt hier - Nederland.
Is je verstand vast gevroren  :grin:

Kom maar deze kant op want over 12 dagen ga ik beginnen met bouwen.
Hier bouwen is stukken beter.

Kangaroos genoeg, rondvliegende kakatoos, black kakatoos, lizards, frill necks....
Savonds de bbq aan , een duik in het zwembadje en in de vrije uren een visje vangen.
Hier is het mooi om te bouwen , in NL krijg je alleen maar kouwe vingers.

Daarna bij Reentje bouwen , of een biologisch tv'tje installeren:wink:
Is dat een tv waar een plant ingroeid of hoe mot ik dit zien...

Nee, met hier bedoelde ik: hier in dit topic!

We hebben jouw kennis nodig!

Ga je nou je eigen stenen maken? Of koop je die gewoon?

Rieten dak erop? :)

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg108315#msg108315 date=1200562131]

Rieten dak erop? :)
[/quote]

Goed plan Luuk. :up:
Ik sta open voor nieuwe uitdagingen.
Mijn rieten daken liggen vaster dan menig dakpandak. :wink:

We kunnen met zijn drieen de taken mooi verdelen om te bouwen. :lol:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg108314#msg108314 date=1200561973]

Kom maar deze kant op want over 12 dagen ga ik beginnen met bouwen.
Hier bouwen is stukken beter.

[/quote]

Dan moeten we opschieten Luuk. :shock:
Ben nog steeds nieuwschierig naar wat meer info Jack.

Groet Markus

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg108315#msg108315 date=1200562131]
Nee, met hier bedoelde ik: hier in dit topic!
We hebben jouw kennis nodig!
Ga je nou je eigen stenen maken? Of koop je die gewoon?
Rieten dak erop? :) [/quote]

Okay Luuk even snel antwoord geven op jouw letter above.

Bouwen ...  :?  :? hier op dit topic, hoe wil je dat doen mate.
Mijn kennis kost centjes   :wink:
Nee - Ja
Nee, kost teveel aan verzekering en brengt in dit land teveel risico mee of teveel kosten om het veilig te houden.
Droog gras kan hier met deze hitte zonder hulp van iets branden....  :cool: , maar dat wist je toch al.

Markus, beste man,

Nieuwe uitdagingen zijn goed maar ik heb nog geen goed plan gehoord van Luuk ...biologisch tv-tje, is dat een tv die gebruikt word als bloemenbak :|
Jouw dakjes liggen zeker vast maar zijn ook zo weg, hier staat genoeg riet en in het droog seizoen is het ook in enkel uurtjes weg en blijft alleen veel rook over ...heb je 'em  :roll:

Taken kunnen we zeker verdelen,
Wij blijven zitten en Luuk haald om de 10 minuten steeds 3 koude pilsjes..... zeer goed verdeeld, vind je niet Markus :up:
Kwa werk, wij maken Luuk sjouwd het materiaal naar de plaatsen.

Info, welke info ben je op zoek naar.

Cheers,

Back