Jack's end

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg106794#msg106794 date=1199438130]
Jack.  :wink: Probeer anders woorden met t/d/dt vervoegingen te vermijden.. :p [/quote]

Waar heb je het over Luuk  :?  :?

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg106794#msg106794 date=1199438130]
Maar je gaat dus zelf lekker 2 jaar lang klussen. Tof. 4 uur zit je bij me vandaan, dan kom ik zeker een weekje helpen. :)
[/quote]

Is dit bij deze afgesproken..

Jack :evil:

Ah ha, maar in 'wanT' of 'wanD' is er geen sprake van vervoeging. Da's bij werkwoorden. Werkelijk waar!

Maar dat maakt geen bal uit, want Jacko gaat selluf bouwen. Ga je ook selluf ontwerpen?

Trustuhhhhh...  :doofywave:

Jufirene  :sleep:

Ontwerpen? Hij begint gewoon, en ziet wel waar hij eindigt.

torenvanbabel_grt.jpg

He guys,

Vandaag bezoek gehad van Bart uit Adelaide.
Heerlijk geklets vandaag over ...vanalles.
Bart is druk opzoek naar een huisje en verblijft nu tijdelijk in Hidden Valey.

Mooie plek om te zijn (bottle shop aan de voorkant bij de ingang) en zeer bekend vanwege de autoraces die daar gehouden worden.
We houden contact met elkaar en hopend zal Bart snel zijn huisje vinden die hij leuk vind.

Cheers,

2129911570102738101S600x600Q85.jpg

[size=12pt]Zeer gezellig met mijn zoontje - Bart - Me.....[/size]

[quote author=Jack link=topic=7973.msg106886#msg106886 date=1199497345]
afgebroken ,was het niet stabiel en waterpas dan :? :shock:

[/quote]

Volgens mij waren hier divine powers aan het werk
angel-and-devil-playing-0085.gif

En...leuke foto...jullie hebben het goed naar je zin gehad zo te zien,
inderdaad hopen dat Bart een ontzettend leuk huis vindt!

:) Leuke foto! Fijn dat Bart heelhuids is aangekomen! (En succes, Bart, met het vinden van een nieuwe stek).

Ja Bart,

fijn te horen dat je bent aangekomen en niet onderweg een cycloon bent tegengekomen  :up:

Mariette

Bart zal binnekort nog bij me langskomen en zijn laptopje meenemen en zijn foto's laten zien die hij onderweg heeft gemaakt.
Hij was net op tijd in een hotel voordat de storm eraan kwam.

Zal binnekort zelf wel reageren, hoorde van Bart dat Hidden valey zonder stroom zat.

He Jack

Wens Bart succes met het vinden van een huis, is dat overigens moeilijk in Darwin...
Zo te zien hebben jullie nog wel stroom :up:

He folks,

We hebben gelukkig stroom.
Ze verwachten nog 2 a 3 cycloontjes in een korte tijd maar ze weten niet of hij op zee blijft of het land binnenkomt, zorg voor later denk ik...
Huisjes huren is niet moeilijk alleen er zit veel verschil in en in welke buurten.
Al je niet wilt dat een family aboriginals smorgens in je achtertuin liggen te slapen dat moet je niet rond Leanyer gaan wonen....kan gezellig zijn hoor.. :smile:
Huizen van onder de $350 per week is goed uitkijken huizen daaronder daar zet ik mijn kippen nog niet eens in...
Heel verschillend ...met spa of Pool, 3 of meer slaapkamers dan proberen ze al de huur omhoog te drukken terwijl er vocht plekken in de muren of plafonds en de kakkerlakken lopen tussen de wanden en snachts hoor je ze over het plafond rennen....kan ook gezellig zijn hoor :smile:

Daarom heb ik een jaartje voor een huurhuisje gekozen , dit huisje was toen nog geen jaar oud en in de tussentijd kon ik de omgeving leren kennen waar goede gebieden die aardig in trek zijn....

Te snel in een onbekend gebied iets kopen is freaky.

[quote author=Jack link=topic=7973.msg107016#msg107016 date=1199596514]
He folks,

We hebben gelukkig stroom.

[/quote]

ah mooi, dus gelijk weer "Plug me in" kijken? (Is mijn zoontje van 1 nu al gek op. :evil:)

Klinkt serieus, die cyclonen, sterkte.

[quote author=Jack link=topic=7973.msg107016#msg107016 date=1199596514]
Huizen van onder de $350 per week is goed uitkijken huizen daaronder daar zet ik mijn kippen nog niet eens in...
[/quote]

Zijn de huizen zo duur joh? Ik had het idee dat ze in die regio stukken goedkoper waren.

"Al je niet wilt dat een family aboriginals smorgens in je achtertuin liggen te slapen dat moet je niet rond Leanyer gaan wonen....kan gezellig zijn hoor.. :) "

"...en de kakkerlakken lopen tussen de wanden en snachts hoor je ze over het plafond rennen....kan ook gezellig zijn hoor :)"

Nou, al met al is het een dolle boel daar hè!  :lmao: Moet gauw 's langskomen!

Ik steek vast de bbq aan , genoeg keus hier, is het eenmaal gebakken zie je toch niet meer wat het was.
Dit is een heerlijk gebakken kakkerla....... garnaaltje :smile:

De extra smaken zijn de speciale en hele dure kruiden.... :grin:
Neeehhh , niet te oude huizen voor mij of er moet iets aan te verdienen zijn.... :wink:

Hmm, toch nog hoge huurprijzen daar Jack! 350 Dollar per week.. dat is op dit moment in Nederland €900 per maand.. Daar huur je in Nederland een flink groot huis voor.. :( In Australie ook trouwens, maargoed.

Hier is het allemaal nog aan het stijgen.
$350 is een hele mooie prijs voor3 slaapkamer , livingroom, keuken en 2 badkamers + garage als je geluk hebt.
......als je dat voor deze prijs nog kunt vinden.

Als je een huis vind voor dat bedrag in Australia danlaat je dat flink en groot maar weg.
De huizen zijn netjes ruim genoeg en relatief nieuw maar dan houd het al snel op.

$350 blijft aan de lage kant voor wat je dan krijgt en wat Hollanders gewend zijn.

maar goed.

Tsja,

Je zou het niet verwachten maar hier zijn de huurprijzen ook niet echt laag.
Wij hebben dan 4 slaapkamers nodig maar zijn ook net van de 360 naar de 370 gegaan, en dat voor tassie begrippen.

Back