Thanks Jan en Erna, Jolanda, Reentje en Markus, Jan en Magda.
Dat groene op de tekening word gras, het witte (waar nu de afmetingen staan op het papier) eromheen blijft bush.
Lekker beschut en toch genoeg vlakte om je huis om eventueel slangen op afstand te houden.
Slangen houden niet van kort gras, dan zijn ze een gemakkelijk prooi for the birds high in the sky.
De septic tank gaat in de grond en de waterbore en de elektriciteit paal ...REENTJE!!! :smile: .. blijft in de bush, deze hoeven niet op te vallen alleen aanwezig te zijn.
Van de week heeft water en power de electriciteit paal aangesloten van de main pole, dus het land heeft stroom, yooohooo.
Kan mijn speciemolentje draaien. Hoef ik gelukkig niet alles met de hand te mengen.
De oprijlaan is breed genoeg en ligt op 1 lijn met de voordeur, zo kun je direct na zo'n 55 meter binnen rijden, als dat niet gastvrij bedoeld is !.
Dat blauw stipje achter het kleine gebouwtje is de watertank, hoeft voor mij ook al niet echt een kijker te zijn , moet alleen goed werken.
Dat andere rechthoekig blauwig is belangrijk voor mij tijdens het bouwen als ik aardig aan het verdampen ben tijdens het metselen dan kan ik er even vlug induiken :grin:
Reentje , bouwen kost centjes maar het is (nog) niet zo erg dat we gaan knauwen op die blaadjes.
Totdat er eentje op tv zegt dat het erg gezond is dan zie je ineens het halve land knauwen op eucalyptus blaadjes.
Heb de wildlife foto's aardig aangevuld tot over de 360 foto's dus klik snel op het wereldbolletje onder Angus, sit back and relax.
Cheers,
Jack :evil: