Jack's end

Jack, ouwe reus.. sorry, nalatigheid.

Het is hier K*Tweer. Echt, drama.

Gelukkig heb ik een stormparaplu gekocht:

Model%20&%20SENZ%20umbrella.jpg

Kan windkracht 10 aan..!  :up:

Wat moet je nou met zo'n ding????
Volgens mij komt de regen horizontaal voorbij, met windkracht 10.

Bart

[quote author=Tekkel link=topic=7973.msg114143#msg114143 date=1206030334]

Bart[/quote]

en ook je buurman.......

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg114190#msg114190 date=1206062515]
[quote author=Tekkel link=topic=7973.msg114143#msg114143 date=1206030334]

Bart[/quote]

en ook je buurman.......

[/quote]
Nee......die zit nu lekker op de Canarische eilanden. :x

Wat je moet met een paraplu die sterk is? Buiten lopen, zonder dat hij opklapt natuurlijk.

Hoeveel kapot gewaaide paraplu's zie je op een winderige dag? Talloze. Deze gaat dus niet kapot bij een briesje. Erg leuk ding.

Hey Jack,
Ik post ook maar eens op je topic, ben ik op de hoogte wanneer er weer grappen gemaakt worden. Mooi stukkie grond: congrats!
Wij zitten over een tijdelijk verblijf in Darwin te denken (paar jaartjes), maar zien geen enkel huis te koop daaro!! Enkel units! (of weet jij een insiders' manier om een huisje met een stukkie grond op de kop te tikken?)

Groet,
Ineke

Ik help je graag hiermee.
Moet het in Darwin zijn of erbuiten , hoever mag het er buiten zijn.
Welk budget mag ik zoeken.

Wil je details niet posten dan maar even een mailtje naar mijn emailadres hieronder.

Cheers,

[quote author=Inacar link=topic=7973.msg116008#msg116008 date=1207888260]
Wij zitten over een tijdelijk verblijf in Darwin te denken (paar jaartjes), [/quote]

He joh... doe eens gewoon !!! Daar krijg je spijt van ...........  :cry:

Waarom krijg je daar spijt van Pete,
Heb je hier al ooit gewoond....
Ik bedoel niet over de verharde weg,  http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3356.195  :wink: ,in en uit de NT rijden,  maar echt wonen en WERKEN en dagelijks het leven meemaken zoals dat hier eraan toegaat in the bloody hot sun.
En in je vrije daagjes de uitjes meemaken met NT'rs die de beste visplekjes weten te vinden tussen de crocs..... :up:

Daar krijg je geen spijt van....
Op mijn leeftijd is het leven geen vakantie maar moet er een beetje gewerkt worden maar dan heb je ook echt vakantie gevoel als je vrij bent.....

ik zou er zo zin in hebben!

wil best wel voor 'cook' uitgemaakt worden, en thuis wachten tot de mannen met de Barramundi thuiskomen...

Oh nee, ik bedoel, lekker uit eten gaan in Darwin, tot de mannen bezweet en itchy thuiskomen van een weekeind tussen de crocs...

[quote author=Jack link=topic=7973.msg116040#msg116040 date=1207911211]
...maar echt wonen en WERKEN en dagelijks het leven meemaken zoals dat hier eraan toegaat in the bloody hot sun.
Daar krijg je geen spijt van....
Op mijn leeftijd is het leven geen vakantie maar moet er een beetje gewerkt worden maar dan heb je ook echt vakantie gevoel als je vrij bent.....

[/quote]
Ha, ha, je beschrijft precies het leven hier in Perth!! Tijdens de lunch even naar buiten => vakantie gevoel. Weekend => vakantie gevoel .. ;-) ;-)

En inderdaad, ik heb nog nooit in Darwin gewoond (jij wel in Perth ?? ;-) ) maar weet wel dat het daar een heel stuk vochtiger is dan hier in Perth. En juist die droge warmte is zo ontzettend lekker .... (heb wel eens een paar weken Sydney ervaren, met redelijk wat vochtige dagen, en dat is niet voor mij ;-)).

[quote author=mammavark link=topic=7973.msg116046#msg116046 date=1207915807]
ik zou er zo zin in hebben!

wil best wel voor 'cook' uitgemaakt worden, en thuis wachten tot de mannen met de Barramundi thuiskomen...

Oh nee, ik bedoel, lekker uit eten gaan in Darwin, tot de mannen bezweet en itchy thuiskomen van een weekeind tussen de crocs...
[/quote]

Smelly, drunk & itchy gok ik..  :grin:

Maareh, op laag temperatuur gegaard (sous-vide)..  of op de huid gebakken en naturel? Of rauw, gemarineerd in truffelzout & knoflook? Of toch gebraden en geserveerd met een salsa van romatomaatjes en olijven, cannelonie van paprika en op smaak gebracht met ansjovis en olijfolie? :p

Sorry, heb gewerkt gisteravond.

[quote author=perthpete link=topic=7973.msg116073#msg116073 date=1207957139]
(jij wel in Perth ?? ;-) ) [/quote]

Niks mis mee met Perth, denk ik, maar ik ga niet tegen anderen roepen van.....

[quote author=perthpete link=topic=7973.msg116032#msg116032 date=1207906137]
He joh... doe eens gewoon !!! Daar krijg je spijt van ...........  :cry:[/quote]

heb je 'm  :wink: :wink:........

Er wonen hier genoeg mensen en die blijven allemaal vriendelijk elkaar groeten op straat.
Ook als je iets nodig hebt hebben ze geduld om je te helpen.
Er zijn meer factoren dan alleen het weer.
Je hebt wel gelijk dat het hier aardig benauwd kan zijn.....kolere en dat voor een dutchy.
Ook daar wen je snel aan.
gelukkig zijn die dagen alweer zo'n 12 dagen voorbij en zijn de avonden koel tot fris en overdag heerlijk warm weer met een koel briesje.

Heerlijk vis weer in een bootje van 3meter tussen crocs van 4 meter met een lekker koud biertje..that's life.....
Over enkele weken gaat kakadu en litchfield weer open en kunnen we weer bij de waterfall zwemmen.

Cheers,

Niet zo stoer als Luuk, ik ben al blij met een goudvis....jij Mr. big guy moet weer een haai vangen.

Had ik al verteld dat ik volgende week voor enkele weken offline ben.
Heb voor enkele weken geen internet aansluiting.
Dan ga ik hier weg uit dit plaatsje.

joh Jack, dadelijk krijg je nog afkick verschijnselen! :wink:
Ga je op walk about?
ENJOY!  :smile:

Back