[quote author=M5 link=topic=7973.msg117769#msg117769 date=1210747278]
Geen reactie, het is dus
Jack's end :grin:[/quote]
:grin:
He everybody,
Na te verhuizen naar ons nieuw stekkie waar alleen elektriciteit, water (dankzij boor met zo'n 21/2 liter per sec
) en mijn gsm begonnen wij hier tussen de kangaroos en cockatoos en ander wonderschoon wildlife een nieuw avontuur ver in the outback.
Allereerst iemand gecontacteerd om de sleuven te laten graven voor de telefoonkabel.
Toen dit eindelijk was gebeurd ben ik op zoek gegaan naar een grondse telefoonkabel.
Niet gemakkelijk (ondernemers hebbben lengte genoeg alleen dat mot je ook hun uurloon betalen of ben je duur uit aan de kabel), na enkele groothandels heeft er eentje een kabel besteld via Perth.
Deze 150meter kabel had ik snel in de grond en onmiddelijk telstra gebeld voor aansluiting op het net.
Toen dit was gebeurd kon ik pas internet aanvragen, krom maar dat zijn blijkbaar de regels.
Verder gaat alles zijn gangetje en ben ik druk bezig met het huissie.
daarnaast volg ik een cursus zodat ik begin september mijn builder certifier license heb om......meer huisjes te mogen bouwen....
Dat address wat ik heb opgegeven is een undelivered postal address.
Wil zeggen dat het address bestaat alleen die klojo die de post rondbrengt komt niet op dit adres.
Ik was dus verplicht om een PO box aan te vragen.....wat ik toen ook niet wist.
Veel family heeft ook kaartjes gestuurd die ik nooit heb ontvangen.
Sorry voor dit, maar als je nog enige moeite wil doen om een kaartje te sturen dan zou ik dit hartsikke leuk vinden.
Zeker als ik lees wat er naar me is opgestuurd.
Hier het adres wat zeker aankomt.
Jack van Uden
PO Box 937
Palmerston NT 0831
Australia
Cheers me hearties,
Jack :evil: