Jack's end

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg117974#msg117974 date=1211140569]
Ah, je valt op oudere vrouwen?

:lmao:

[/quote]

.. :p Mijn vriendin is inderdaad een paar jaar ouder.. ;)

we worden wel ongedurig he?? wat duurt twee weken lang- zoiets was het toch?

[size=16pt]
JACK!!!! JACK!!!![/size] Waaar ben je???????????

[quote author=M5 link=topic=7973.msg117769#msg117769 date=1210747278]
Geen reactie, het is dus Jack's end  :grin:[/quote]

:grin:

He everybody,

Na te verhuizen naar ons nieuw stekkie waar alleen elektriciteit, water (dankzij boor met zo'n 21/2 liter per sec :up:) en mijn gsm begonnen wij hier tussen de kangaroos en cockatoos en ander wonderschoon wildlife een nieuw avontuur ver in the outback.

Allereerst iemand gecontacteerd om de sleuven te laten graven voor de telefoonkabel.
Toen dit eindelijk was gebeurd ben ik op zoek gegaan naar een grondse telefoonkabel.
Niet gemakkelijk (ondernemers hebbben lengte genoeg alleen dat mot je ook hun uurloon betalen of ben je duur uit aan de kabel), na enkele groothandels heeft er eentje een kabel besteld via Perth.
Deze 150meter kabel had ik snel in de grond en onmiddelijk telstra gebeld voor aansluiting op het net.
Toen dit was gebeurd kon ik pas internet aanvragen, krom maar dat zijn blijkbaar de regels.

Verder gaat alles zijn gangetje en ben ik druk bezig met het huissie.
daarnaast volg ik een cursus zodat ik begin september mijn builder certifier license heb om......meer huisjes te mogen bouwen....

Dat address wat ik heb opgegeven is een undelivered postal address.
Wil zeggen dat het address bestaat alleen die klojo die de post rondbrengt komt niet op dit adres.
Ik was dus verplicht om een PO box aan te vragen.....wat ik toen ook niet wist.
Veel family heeft ook kaartjes gestuurd die ik nooit heb ontvangen.

Sorry voor dit, maar als je nog enige moeite wil doen om een kaartje te sturen dan zou ik dit hartsikke leuk vinden.
Zeker als ik lees wat er naar me is opgestuurd.

Hier het adres wat zeker aankomt.

Jack van Uden
PO Box 937
Palmerston NT 0831
Australia

Cheers me hearties,

Jack :evil:

Hee Jack, goed om weer 's van je te horen, en dat zonder rooksignaal maar echt via de computer :)

Je hebt het er maar druk mee; bouwen én een cursus volgen, wauw.

Wat jammer van al die post... Waar zouden al die Hollandse molens nou hangen? Of hebben ze alles gewoon in de bin gepleurd? Zonduhhhhh!

Afijn, welcome back!

Jack het bouwbeest.  :grin: :grin:

We hebben elke morgen visite van skippy , hij staat zo'n 20 meter van ons af heerlijk rustig gras te eten.
Totdat mijn zoontje te enthousiast word en het tijd word voor skippie om een rustiger plekje op te zoeken.
1 van mijn meest mooiste vogels zit hier regelmatig met zijn familie in de boom.... red tailed black cockatoo.
Zit daar enkele uurtjes totdat ze weer verder vliegen.
Heb er foto's van en zal ze snel op xpdite planten.

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg118525#msg118525 date=1212241695]
Hee Jack, goed om weer 's van je te horen, en dat zonder rooksignaal maar echt via de computer :)

Wat jammer van al die post... Waar zouden al die kaartjes met Hollandse meiden nou hangen? Of hebben ze alles gewoon in de bin gepleurd? Zonduhhhhh![/quote]

Dus je hebt mijn rooksignalen ontvangen, dacht al dat niemand ze opgemerkt hadden.
kaartjes met Hollandse meiden......damned die ben ik dus misgelopen

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg118525#msg118525 date=1212241695]
Afijn, welcome back! [/quote]

Thanks Reentje het is fijn om je weer te horen, verder ook alles fijn in New zealand?.....ofcourse.. :up:

Cheers,

Hoi Jack

Gezellig dat je er weer bent :smile: .
Zonde van die post en dat terwijl ik bijna elke dag een kaartje heb gestuurd :cry: Wie weet is er een aardig postdame/heer geweest die ze voor je bewaard heeft en ze binnen kort langs komt brengen.

Succes met alles :up:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg118530#msg118530 date=1212279997]

kaartjes met Hollandse meiden......damned die ben ik dus misgelopen [/quote]  JIJ BENT EEN BOEF!! :-D

Thanks Reentje het is fijn om je weer te horen, verder ook alles fijn in New zealand?.....ofcourse.. :up:

Of course, en ook in QLD :). Easy does it.

Kiep in tuts!
:)

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg118540#msg118540 date=1212304305]
[quote author=Jack link=topic=7973.msg118530#msg118530 date=1212279997]

kaartjes met Hollandse meiden......damned die ben ik dus misgelopen [/quote]  JIJ BENT EEN BOEF!! :-D

Of course, en ook in QLD :). Easy does it.

[glow=red,2,300]Kiep in tuts![/glow]
:)

[/quote]
Oh, daar gaat ie wat anders van maken Irene!!!!!!!  :grin: :grin:

Neehh,  laat die borsten...  tuts maar mooi staan :wink:

Hoe zou het met maffe Luuk zijn en met mamma.???...........

MAmma had gisteren een probleem met de database, dus niks geen XPdite!

Wat jammer dat mijn kaartje niet is aangekomen! Ik had zo'n mooie voor je gevonden helemaal in stijl. Wij blijken overigens ook geen brievenbus te hebben vanwege de luie postbode; 20 meter voor onze oprit houdt hij op. Wij moeten dus ook aan de pobox. Jammer, want ons huis heeft zelfs een naam...

Verder zit bij ons de trap erin, en de 2 extra slaapkamers! de builder is pretty quick, dus gaan we er snel in. Als je moe bent van het bouwen, en even wat koelte wilt, ben je welkom!!

succes verder! er moet vast meer gebeuren dan geultje graven en kabeltje trekken...

Ey Jack!

Jammer dat het kaartje niet is aangekomen..!  :-(

Maargoed. Wie weet doe ik nog eens een poging.

Met mij gaat alles goed! Druk met het regelen van mijn afstudeeropdracht, afsluiten van mijn werk. Verder drukke maar leuke weekenden. Afgelopen vrijdag op stap met een vriend in Schiedam, zaterdagavond gewerkt en nog even op stap met een andere vriend. Zondag een familiehockeydag gehad.. pff, dat was zwaar. Veel drank en hard sporten gaat prima samen, alleen de volgende dag voel je je "wrecked!".

Verder veel sporten: racefietsen! Ach, houdt me bezig eh!

He Mamma how are ya doing............

Ik had gisteren ook effe problemos om op xpdite te komen.
Fijn om te horen dat het vlotjes gaat met de verbouwing.

Yo wrecked Luuk, vertel me eens hoe gaat ie nou .....enne die bloody ielts test , ben je er doorheen?.
GA jij maar lekker uit ik sjouw nog wel wat steentjes rond :wink:, see ya

Deze elegante vogels zitten regelmatig mij te bespieden....

2565316740102738101S600x600Q85.jpg

2116362230102738101S600x600Q85.jpg

Klik okk effe het wereldbolletje aan onder Mr. Angus, geupdated tot over de 400 foto's van Australian wildlife.......

Klik even ''slideshow'' aan rechts , sit back relax and enjoy..........

Cheers,

De vogels mij ofcourse.....
Savonds douche ik buiten en zing ik een liedje maar dan zie je geen ene vogel.......

[size=6pt]Hier krijg ik commentaar op[/size]

Back