Jack's end

[quote author=Jan and Erna link=topic=7973.msg118664#msg118664 date=1212488592]
Ik zeg en zie niks ,ik houd mijn ogen dicht :p
[/quote]

Ik zou mijn ogen juist goed open houden  :wink:  :p

Welcome back Jack!

Nou, als je zo graag commentaar wil.

Hoe douche je?
Wat zing je?

Als je die vragen eerlijk beantwoord, dan vindt je zelf de reden waarom je de vogels niet meer ziet......

[quote author=Wilsil link=topic=7973.msg118723#msg118723 date=1212544054]
Nou, als je zo graag commentaar wil.

Hoe douche je?
Wat zing je?
[/quote]

Laat ik er dan nog een aan toevoegen: Misschien heeft het helemaal niets met het zingen te maken... ;-)

Anyway, leuk om jouw " fototopic" weer in leven te zien. Vroeg me nog wel af wat je zou moeten doen om die postbode zover te krijgen dat hij wel bij je langsgaat...Kon je adres trouwens ook niet terugvinden op google earth (jaja, ik kon het niet laten  :wink:) ...die boxing croc trouwens wel!

Leuk hoor, hij is tur weer!
Altijd fijn om weer internet te hebben.
Leuke (moooie) vogels, snap niet dat ze m smeren als je buiten gaat douchen, zingen, oké maar ja, smaken verschillen nietwaar?

Heb je nog leuke foto´s van de voortgang van de bouw? En hoe gaat het verder met je grote zwarte vriend met die mooie ogen?

doei,
Trudy

He Jack! Kijk die postbode nog eens diep in zijn mooie donkere ogen...! Onze post werd gewoon bewaard op het postkantoor.  Daar lag dus een leuk stapeltje! Ik denk dat ik hele goeie vrienden wordt met de dames van het postkantoor hier.

Soms is het water aan de frisse kant, dan ga ik automatisch ''zingen'' en dan is het geen Borsato stijl.
Ik zal nog eens een poging wagen bij het postkantoor, Mamma wie weet maar dat diep in zijn
[quote author=mammavark link=topic=7973.msg118796#msg118796 date=1212660681]
He Jack! Kijk die postbode nog eens diep in zijn mooie donkere ogen...! [/quote]
Ben geen linker poot :shock: :grin:  .. got em.

[quote author=aurora link=topic=7973.msg118782#msg118782 date=1212652691]
Leuke (moooie) vogels, snap niet dat ze m smeren als je buiten gaat douchen, zingen, oké maar ja, smaken verschillen nietwaar?[/quote]

Nou nou , de toon kan ik de eerste seconde best vasthouden tijdens het zingen.
Zwarte vriend??....... je bedoelt Diego, mijn grote vriend zwarte labrador.
Die zit soms kangaroos achterna maar komt altijd terug van een kouwe kermis. (soms pas na 45 minuten :smile:)

[quote author=EandE link=topic=7973.msg118762#msg118762 date=1212591834]
Kon je adres trouwens ook niet terugvinden op google earth (jaja, ik kon het niet laten  :wink:) ...die boxing croc trouwens wel!
[/quote]

Your wish is my...................

2866429730102738101S600x600Q85.jpg

2391219610102738101S600x600Q85.jpg

Cheers,

Jack :evil:

Als toerist of als emigrant.
Zit nu niet zoveel met je meisje te spelen en laat ze even met rust zodat ze engelse les kan leren.
Dan zie ikje misschien eerder als 1.5 jaar en dan als emigrant :up:

Cheers,

[quote author=Jack link=topic=7973.msg118801#msg118801 date=1212665522]
Your wish is my...................

[/quote]

Oh ja, gevonden, je "buren" kon ik al wel op de foto vinden. Wordt jullie huis ook zoiets?

7850974.jpg

Gaaf huis zeg..  :lol:

Enneuhm; is goed Jack :)

Ga je nog even op het postkantoor zoeken naar onze kaartjes? :) En niet die man te diep in zijn ogen kijken, ze zijn niet zo gek op poten daar in de outback.. ;)

Is dat een huis, goed dat je het erbij zegt want anders dacht ik dat het een duivehok was.
Ben er eerlijk gezegd niet kapot van.

Luuk wij outbackers zijn gek op poten.....kippepoten , krabbepoten, slangepoten... kangaroo poten....mjammie mjammie mjammie.
Je moet nu echt ophouden met dat gefriemel aan je meisje,zo haalt ze de test nooit.

1.5jaar ...dat is eeuwig. :wink:

Omdat we toch niets te doen hebben dit weekeinde hebben Titi en ik in de Garmin even Darwin ingetypt; Slechts 3812,5 km!!
Zet jij alvast koffie Jack??? We zijn er rond een uur of twaalf.

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg118916#msg118916 date=1212760301]
Wij friemelen niet meer Jack, daarvoor zijn we al TE lang samen.. :p [/quote]

Pas maar op dat je meisje dit niet leest, foei foei Luuk.

Okay Mamma, lust je vis of vlees voor bij het avondeten of rijd dan weer naar het zuiden.

See ya in a couple of hours :up:

Cheers,

Maak me erge zorgen.

Heb hier een uitgebreide bbq klaar staan met vlees en vis.
Verschillende drankjes en veel cold beer.
Ze zou er al moeten zijn , zou er iets gebeurd zijn onderweg.

Weet iemand waar Mamma is?.

[quote author=mammavark link=topic=7973.msg118920#msg118920 date=1212760701]
Omdat we toch niets te doen hebben dit weekeinde hebben Titi en ik in de Garmin even Darwin ingetypt; Slechts 3812,5 km!!
Zet jij alvast koffie Jack??? We zijn er rond een uur of twaalf.
[/quote]

Ze zei er geen dag bij Jack.. ;) Ik denk dat ze 12 uur a.s. donderdag bedoelde!

12.jpg

Een heerlijke tosti. Met mooi bruin brood, Hollandse kaas en verse kruiden.

1 voor Jack.
1 voor Mammavark
1 voor Luuk

:)

Back