Jack's end

[quote author=Jack link=topic=7973.msg118897#msg118897 date=1212751625]
.....kippepoten , krabbepoten, slangepoten... kangaroo poten....mjammie mjammie mjammie.

Jack :evil:
[/quote]

Which reminds me; wij hebben nog kameel in de vriezer liggen! Moe'k 's gauw een recept voor vinden. Jij toevallig al 's kameel geprobeerd?

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg119088#msg119088 date=1213009947]
[quote author=Jack link=topic=7973.msg118897#msg118897 date=1212751625]
.....kippepoten , krabbepoten, slangepoten... kangaroo poten....mjammie mjammie mjammie.

[/quote]

Which reminds me; wij hebben nog kameel in de vriezer liggen! Moe'k 's gauw een recept voor vinden. Jij toevallig al 's kameel geprobeerd?

[/quote]

Bear Gryll weet er alles van:
http://youtube.com/watch?v=Ysat-igQi44

:D

Wil je ook Tosti?

Damned, wat moet ik dan doen met al dat vlees en vis, dat bier is geen probleem :up:
Die tosti Luuk ziet er heerlijk uit alleen dat filmpje is niet meer te verkrijgen zegt hij bij mij.

Lieve Reentje, als die kameel net zo smaakt als op kerstavond toen ik effe langskwam met santaclaus dan moet het weer overtreffend zijn.
Die ouwe dikzak zat na 2 uur nog te boeren van genot.

Aurora , wat heeft Luuk nu weer gestuurd want ik kon het helaas niet openen.

Reentje, stuur je nog even het recept ben benieuwd wat je met die bulten van de kameel doet.

Cheers,

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg119086#msg119086 date=1213009841]
Ze zei er geen dag bij Jack.. ;) Ik denk dat ze 12 uur a.s. donderdag bedoelde! [/quote]

Hoop dat je gelijk hebt want maak me toch nog steeds zorgen, nog steeds niks van ze gehoord.

Ja oeps, sorry,

verkeerd gereden bij Three ways, we zitten nu in Cairns, maar volgens mij moeten we het voor de borrel terug redden. Zet de barbie maar even wat lager.

We rijden redelijk hard, anders redt de fridge het niet het ijs koud te houden.

Tot zo!

Nou, Jack, ik heb het niet afgekeken, dat dier lag op zijn zij en toen die kerel een stuk vel opnam en ik dat mes daarbij in de buurt zag komen ben ik afgehaakt. Zat net aan een boterham met kaas...

Aurora, echt waar... ga het nog eens proberen of het nu wel werkt :up:

Mamma, ik heb je toch gezegd dat je na 1428km links aan moet houden bij three ways.
Rij niet te hard ....denk aan skippie.

No worries,

De link werkte bij mij wel Jack. Het is erg informatief, maar ik heb er geen inspiratie voor een recept mee opgedaan.

Luuk, die kameel in onze vriezer is al schoongemaakt en we hebben er maar een klein stukje van. Helpt dat bij het Googlen?

Nou, recepten voor Kameel brengen het lolligste in de mens boven zeg....:

Baked Camel 

Ingredients :

1 lrg Camel
2 lrg Sheep
4 lrg Turkeys
20 lrg Carps
200 med Sea-Gull Eggs
400 lrg Dates
Banana-Leafs

Method :

* Cook the eggs, peel them. Scale off the carps. Fill the carps with the dates and the eggs. Fill the turkeys with the Carps. Fill the sheep with the turkeys. Fill the camel with the sheep. Dig a large mould, give in about 500 kilos of charcoal and light them. Wrap the camel in the banana-leafs and give into the mould. Cover with earth and bake for two days.
    * To serve with rice.

En:

Camel Stew 

Ingredients :

3 med sized Camels
1 x ton Salt
1 x ton Pepper
500 x bushels Potatoes
200 x bushels Carrots
3000 sprg Parsley
2 sm Rabbits

Method :

* Cut camels into bite-sized pieces. This should take about 2 months.
    * Cut vegetables into cubes (another two months for preparation).
    * Place meat in pan and cover with 1000 gallons of brown gravy.
    * Simmer for 4 weeks.
    * Shovel in Pepper and Salt to taste.
    * When meat is tender, add vegetables.
    * Simmer slowly for 4 weeks.
    * Garnish with parsley.
    * Will serve 3800 people.
    * Tip
    * If more people are expected, add two rabbits.

Dat was lachen, poehee. Ik zuuk nog maar even verder, voor een recept voor 4 ofzo...

Edit: volgens de Wikipedia kan het bovenste recept op waarheid berusten. Eerst een grote keuken regelen dan...

Ja nu werkt het wel.
Dat is geen kameel eten maar verstoppertje spelen.
Die heeft zeker enkele steken los.

Van wie kwam dat filmpje ook alweer :roll:

Reentje wat eten we nu,  Kameel een schaap een kalkoen of bananen?.
komt zeker van Ramsey.....

zoiets kun je natuurlijk ook met koeien doen bij gebrek aan kamelen...., of met lama's.

Toch maar even bij de kinderboerderij langsgaan. :|

Ik heb nu iets langer gekeken maar ben blij dat ik nog niet hoef te eten, jakkes, toen ie met zijn kop erin ging haakte ik weer af. Citygirl.... Leuk hoor, toen die ingewanden er uit kwamen blubberen.
Ben ook net weer met het avondeten bezig. Hoezo verkeerde timing?

[quote author=aurora link=topic=7973.msg119120#msg119120 date=1213019887]
Ik heb nu iets langer gekeken maar ben blij dat ik nog niet hoef te eten, jakkes, toen ie met zijn kop erin ging haakte ik weer af. Citygirl.... Leuk hoor, toen die ingewanden er uit kwamen blubberen.
Ben ook net weer met het avondeten bezig. Hoezo verkeerde timing?[/quote]

Welke ingewanden....ik zag geen ingewanden.....iemand wel. :? :p

Als je de meerdere post van Jack had gelezen had je geweten dat hij er een gruw hekel aan heeft ;) hahaha nee man..jack is a huge fan, just like me ;)

Hij's er zo stil over in zijn eigen topic.. :p Had verwacht dat hij het dak van zijn nieuwe huis al in oranje had besteld.. :p

Back