Had ik enkele pagina's terug mijn nieuw address opgegeven.
Bleek achteraf dat deze straat een undelivered address is (komt geen postbode om je post bij huis te brengen en ben je verplicht een PO Box aan te schaffen).
Er waren hier lieve mensen die mij leuke postkaartjes hadden opgestuurd naar het woonadres.
na enkele malen bij het postkantoor in Humpty Doo langs zijn geweest was er niets aan postkaartjes binnengekomen op dat undelivered address.
Nu na (begin Mei) 3 maanden later zat mijn PO Box bomvol van alle postkaartjes die toendertijd met verkeerd adres gestuurd waren.
Reentje , bedankt voor het mooie kaartje from Waiheke Island (rocky bay)....groeten aan d'n Stief :grin:
Beste Jan en Erna, mooie kaart met kookaburra erop, die 2 getekende fietsjes met die.... :? lijken wel 2 paashazen maar erg leuk, thanks.
He Mamma(vark) , is het koud in Victoria nu nog steeds, de foto op je kaartje is dat op je stukkie grond waar je nu woont?., groetjes aan Titi en ze kan hele mooie draakjes en Gekkoos tekenen
Thanks voor de lieve kaartjes people ik waardeer het zeer.
Als iemand ook in die tijd een kaartje heeft opgestuurd dan hoor ik het graag van wie en hopenlijk komt het aan.
Zoals je ziet kan dit soms 3 maanden duren.........That's DARWIN
Cheers me hearties,
Jack :evil: