Jack's end

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg119237#msg119237 date=1213176701]
Hij's er zo stil over in zijn eigen topic.. :p Had verwacht dat hij het dak van zijn nieuwe huis al in oranje had besteld.. :p
[/quote]

Dit is mijn topic niet mate.
Maar van dat oranje dak...hoe weet je dat, heb je stiemend op google earth zitten spieke.. :smile:

Jack :evil:

Had ik enkele pagina's terug mijn nieuw address opgegeven.
Bleek achteraf dat deze straat een undelivered address is (komt geen postbode om je post bij huis te brengen en ben je verplicht een PO Box aan te schaffen).
Er waren hier lieve mensen die mij leuke postkaartjes hadden opgestuurd naar het woonadres.
na enkele malen bij het postkantoor in Humpty Doo langs zijn geweest was er niets aan postkaartjes binnengekomen op dat undelivered address.

Nu na (begin Mei) 3 maanden later zat mijn PO Box bomvol van alle postkaartjes die toendertijd met verkeerd adres gestuurd waren.

Reentje , bedankt voor het mooie kaartje from Waiheke Island (rocky bay)....groeten aan d'n Stief :grin: :up:

Beste Jan en Erna, mooie kaart met kookaburra erop, die 2 getekende fietsjes met die.... :? lijken wel 2 paashazen maar erg leuk, thanks.

He Mamma(vark) , is het koud in Victoria nu nog steeds, de foto op je kaartje is dat op je stukkie grond waar je nu woont?., groetjes aan Titi en ze kan hele mooie draakjes en Gekkoos tekenen :up:

Thanks voor de lieve kaartjes people ik waardeer het zeer.
Als iemand ook in die tijd een kaartje heeft opgestuurd dan hoor ik het graag van wie en hopenlijk komt het aan.
Zoals je ziet kan dit soms 3 maanden duren.........That's DARWIN

Cheers me hearties,

Geen dank Jack, my pleasure :)

Maar ik ga nog wel effe checken bij Erna hoe het met die paashazen zit... :-D

HA JAck,

Ik trok meer de vergelijking met jouw plekkie...
Ja, het is hier koud, maar nog steeds niet zo koud als in NL, ik loop nog steeds maximal met mijn fleece rond. En zo gauw de zon doorbreekt, is het zo warm, fijn, jippie- HOERA!! ongeloofelijk wat die zon hier doet.

Nu is er mist, het dal waar we over heen kijken is helemaal wit en wollig, en de vogels zingen door hun pijpje heen, helemaal australie....

He Mama, ik heb jullie zo'n beetje gevolgd en jullie zitten in een heerlijk gebied.
Wat was eigenlijk de foto op jullie kaartje, was dat bij jullie?.

LUUK ik heb je kaartje ontvangen....

Cheers,

ps; de foto's van het huissie komen er binnekort aan :up:

jackie gekkie!

waar was je nou al die tijd?

Sacha en ik waren ongerust!

Je was zo lang niet meer online geweest! wel alles goed met je?

Groetjes Nikki

@Nikki: Zei toch al dat er waarschijnlijk een boom op zijn telefoonkabel was gevallen  :grin:
Niets aan de hand  :cool:

Hi Jack, 

nee, die foto was al op de kaart, ik vond hem gewoon heel leuk en toepasselijk... toch??

Oh ja, geef je buurman maar een knal!
Kus!

Had een dubbele loop gekocht voor de knaagdieren , dacht eerst dat zij mijn telefoonkabel door hadden geknauwd (enkele meters ligt boven de grond totdat het huissie klaar is en naar binnen kan aangelegd worden).
Nu ga ik die buurman even opzoeken [size=7pt]met het geweer [/size]  was zeker van plan illegaal telefoon te hebben , is zo stom nog niet alleen dan moet hij zorgen dat de omgeving het niet opmerkt.

kiss back..........

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg122127#msg122127 date=1216737078]
Serieus? :D Hoe, wanneer? :p[/quote]

[size=12pt] Luuk [/size]

[size=18pt]KIDDING [/size]

Reentje , had je de ''paashazen'' nog gezien?........ :smile:

Cheers,

[quote author=Jack link=topic=7973.msg122280#msg122280 date=1216807507]
Oooooh Nikki toch......

[/quote]
tja, wat moet ik daar nou toch op zeggen? :p

Oooooooooooh Jack?

By the road, Jack, ik dacht er nog wel aan laatst, die paashazen. Helemaal vergeten. Ik zie ze wel vliegen tegenwoordig, zouden ze dat zijn misschien?

Jan en Erna hadden me een kaartje gestuurd.
Ze hadden me in het verleden verteld dat ze een fietsvakantie hadden gehad hier hoog in het hete Noorden van Australia.
En dan praat ik niet over 10 kilometer maar over vele kilometers fietsen.
Als ik aan die vele kilometers denk krijg ik al pijn aan me aars.
Anyway.... op die kaart stonden 2 fietsen getekend (Dat waren dus Jan en Erna) en ze hadden allebei een paashazen pakkie aan. :grin: :up:

CHeers from Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg122295#msg122295 date=1216811425]
en ze hadden allebei een paashazen pakkie aan. :grin: :up:

[/quote]

Ah ja, paashazen op de fieps. Geloof dat ze die trip nog gingen doen. Wellicht worden ze gesignaleerd en komen ze op het nieuws. Giant Paashaas ofzo.

Je hebt mijn kaart dus nog steeds niet ontvangen?  :|

Ik ga zondag weer fietsen trouwens. 110km door de Ardennen. Dan komt mijn weektotaal op 360km..

Back