Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Hoi Mariette

Wij blijven ook duimen en duimen net zolang tot jullie je visa hebben.
Nog een vraagje aan je, op welke hepatitis werden we ook alweer getest voor de medicals heb dit ergens voor nodig, weet jij het nog vast wel.

groetjes Erna

nou dat is nu ook wat, ik hoefde niet getest te worden op Hepatitis.
Maar dat zal een virale zijn , ik denk B. (En ook A, C D en E G)
Heb nog nagekeken, maar wordt nergens vermeld. :up:

Volgens mij ben ik getest op Hepatitus B en C, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen  :|

Voor je medicals wordt je toch standaard op Hep B en C en HIV test?? Voor deze reden geef je toch dat buisje bloed af of heb ik het nu mis?

Donderdag 15 maart op de bus. Vrijdag 16 maart in het postsorteercentrum. Maandag 19 maart naar schiphol. Dinsdag 20 maart op het vliegtuig. Donderdag 22 maart op de luchthaven in Sydney. Vrijdag 23 maart op de plaats van bestemming -- toch!  :up:

[quote author=tweety link=topic=4633.msg84508#msg84508 date=1174000251]
Voor je medicals wordt je toch standaard op Hep B en C en HIV test?? Voor deze reden geef je toch dat buisje bloed af of heb ik het nu mis?
[/quote]

Nee standaard is alleen HIV en als je gaat werken in bv gezondheidszorg, onderwijs en dergelijke waar wordt je ook getest op Hep.

[quote author=hawk link=topic=4633.msg84512#msg84512 date=1174005955]
Donderdag 15 maart op de bus. Vrijdag 16 maart in het postsorteercentrum. Maandag 19 maart naar schiphol. Dinsdag 20 maart op het vliegtuig. Donderdag 22 maart op de luchthaven in Sydney. Vrijdag 23 maart op de plaats van bestemming -- toch!  :up:
[/quote]

En dan nog een weekje of wat in de wachtkamer???????? :lol:

Hoi

Misschien moet je hetzelf gaan langs brengen en vragen of ze het per direkt kunnen behandelen als compensatie van alle ellende die ze je hebben aangedaan en dan kan je meteen doorvliegen naar Tasmanie om je te settelen.

Hepatitie's wordt trouwens alleen getest als je een bloedtransfusie, tatoeage hebt en als je in de gezondheidszorg gaat werken , weet alleen niet meer welke hepatities

Duim weer verder

See you soon
Erna

[quote author=Jan and Erna link=topic=4633.msg84527#msg84527 date=1174032569]
Hepatitie's wordt trouwens alleen getest als je een bloedtransfusie, tatoeage hebt en als je in de gezondheidszorg gaat werken , weet alleen niet meer welke hepatities
[/quote]

Hepatitis B

uit formulier 26:

HIV iedereen boven de 15jaar, mensen die bloedtransfusies hebben gekregen, medische indicaties

Hep B en C als je als dokter, nurse, dentist wilt gaan werken
Hep B voor zwangere vrouwen
Hep B en C als je in de gevangenis, asielzoekerscentrum etc hebt gezeten
Hep B en C als er medische indicaties zijn.

Het verhaal van de tatoeages lijkt onzin, de bloedzuster vroeg het wel, maar in de papieren van de DIAC is er geen aanleiding te vinden.

Ik heb me ook op hepatitus laten testen, ondanks dat ik niet als nurse, maar als welfare werker ga werken. beter teveel dan later nog eens overdoen.

Dat van die tatoes/piercings is geen onzin. Ik heb om die reden ook een bloedtest voor Hep B moeten laten afnemen.

Sorry Mariette van het gebruik van je topic, ik dacht nl dat jij het antwoord wel wist ivm dat jij hepatitis hebt gehad.
Ik weet het nu in ieder geval , thanks.
En ga verder met duimen voor jullie!

Groetjes Erna

Back