Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Hoi Mariëtte,

Ik hoop voor je dat je een redelijk ticket kan vinden. Net wat Ireen zegt,
dat je terug moet om familieomstandigheden kan nooit een goede reden
zijn. Veel sterkte daarmee in ieder geval.

Wel heel leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en gedaan hebben.
Super natuurlijk dat je kinderen hun draai zo vinden en dat je oudste
dus heel positief aan de slag gaat met zijn cursus, school, het vinden van
een baan etc..

Ik wens jullie in ieder geval (toch) ook heel fijne feestdagen en dat je
in NL toch ook een leuke tijd kan hebben.

Liefs,
Miran  :smile:
 
Hee Mariëtte,

Leuk te horen dat alles in Tassie goed gaat. Wanneer komen jullie op de thee in Sydney ;)

groetjes
de Hansies
 
Hey Mariette,
Fijn om te lezen dat Tassie in ieder geval goed bevalt.
Leuk om te lezen dat het de kinderen ook goed bevalt, dat weet je nooit van te voren.

Jammer dat je voor familie omstandigheden terug moet naar NL.

Groetjes Jolanda.  :up:
 
Hi Ireen, Tummie, Hansie en Jolanda,

Bedankt voor jullie medeleven.
Helaas gaat het niet lukken om voor woensdag nog in NL te zijn en dan uiterlijk maandag weer terug te reizen. In ieder geval niet voor een redelijke prijs. En tussen de 6 en 12000 vind ik niet redelijk.
Een andere optie was eerst kerstdag te vliegen, maar dan ben ik ook al te laat. En ik heb hier ook mijn gezin.
Ik gebruik dan liever mijn energie, emotie en tijd om in januari of februari een week of twee te gaan.
Dan kan ik daar misschien meer betekenen.

We gaan lekker naar de NW kust met de kerst, mijn nicht heeft daar een huis aan het strand en daar mogen we een tijdje bivakkeren.
Hopenlijk pikt Rene daar wat vrienden op want die zit er op het moment even doorheen en mist zijn leven en zijn vrienden in Nederland enorm.
Ik kan wel begrijpen dat hij naar school wil en een leven hier wil gaan opbouwen, hij kwam alleen helaas een vervelend moment hierbinnen, kon niet meer aangenomen worden op College en zal nu dus toch moeten wachten tot half Februari voor dat de school begint.
Maar dan is in totaal bijna een half jaar verder. Ik hoop dat hij er weer bovenop klimt en nog even doorbijt.

Bart was vandaag heel gelukkkig want hij heeft wel 4 medailles gewonnen met zwemmen.
Dat is de eerste keer dat het ZO lekker ging. Hij heeft de gang weer lekker te pakken.
Vandaag zijn we lekker gaan 'socializen'  :lol: en dat is DE manier om aan een baan te komen.
Dus mensen die hier problemen hebben met het krijgen van een baan.............netwerken is de oplossing!

"So far so good",
Mariette
 
Hi Mariette,
Jammer te horen dat je geen ticket meer hebt kunnen boeken...
Geniet in ieder geval van jullie vakantie en de feestdagen!

Groetjes Lin
 
Hoi Mariëtte,

Wat naar dat er omstandigheden zijn in NL waarvoor je weer terug moet.

Heel fijn om te horen dat het met jullie op Tassie zo goed gaat. Bart, gefeliciteerd met al die medailles en ga zo door :up:. René gaat het ook vast allemaal wel redden.

Fijne kerstdagen toegewenst.

Erna
 
HA Mariette en Erwin,

goed dat jullie zo blij zijn nu, en je oudste zoon zelfs weer naar school. mooi mooi.
ik ben echt blij dat het allemaal eindelijk een beetje rustig wordt- het was wel hectisch de laatste tijd.

Vervelend dat we in de leeftijd zijn dat je familieomstandigheden krijgt- heel veel sterkte.

aukje
 
Hi Auk,

Hoe istie? Zijn jullie ondertussen al op de uiteindelijke plaats van bestemming aangekomen?
Zo niet hoe lang blijven jullie nog reizen?
Ben al even niet meer op jullie blog geweest.
Moet me echt weer even gaan inleven.

See ya Mariette
 
Wij zijn nu in Bellingen (NSW), waar we het liefst zouden gaan wonen, zo leuk!
Maar, we gaan naar Melbourne, en we proberen daar 4/6 januari te zijn zodat we een week of 2.3 hebben om een huis te vinden voor de kinderen naar school gaan. Ruim tijd dus!!

Kerst vieren we iets boven sydney, en 2e kerst dag met de Hansies!
O/N op Depot Beach, schijnt heel mooi te zijn met nieuwe ozzie friends, en dan voor de schijn naar Canberra. Dan zijn er nog maar twee staten die we niet gezien hebben, en natuurlijk komen we heeeel snel naar Tazzie!!

groeten!! Auk
 
Hoi Auk,

Even nieuwsgierig hoor (en te lui om het na te lezen sorry  :smile:)
hoe oud zijn jouw kids en hoe lang heb je rondgetrokken?
Wij zitten er nl. ook wel eens aan te denken, maar niks
concreets hoor  :smile:.

Ik heb jullie verhaal en foto's op internet wel bekeken en
het ziet er hartstikke leuk uit. Ook wel een werk denk ik
om dat bij te houden toch?

Hé succes hè meid met alles.

Groetjes Miranda
 
Hi Mariette

Wat vervelend voor je dat er familieomstandigheden zijn waarvoor je eingelijk terug wilt.

we wensen jullie prettige dagen aan de kust, misschien spreek ik je voor die tijd nog, wij zijn terug van vakantie

Dikke knuffel
 
Hi Hansie,

Leuk dat je aan me denkt :flowers:

Heb hier een paar klappen van de mallemolen gehad  :-(
Maar ben zo nu en dan wel weer aan het replyen, hoor!
Zo nu en dan zal je wel weer wat posts van me zien, ben al weer aan het recoveren.

Hoestie met jullie, al aan het werk of zijn jullie nog aan het rentenieren  :grin:
Als het goed is komen we Juni in de buurt van Sydney (en Melbourne en the Goldcoast) misschien kunnen we eens upcatchen?

Seeya, Mariette
 
Hey Mariette

Hopelijk kwamen die klappen niet al te hard aan......ouch.

Ik had in de post van Clara (Mariette Doncaster / Mariette 1/2/3 of Mariette Clara hahaha) al geschreven dat onze Luca een meisje van 9 is, maar misschien heb je dat niet gelezen. En jullie Luca??

Moet je nog naar Nederland binnenkort? Afstand is dan toch een belemmering hé, en die prijzen van tickets......?

Leuk om jouw verhalen van de afgelopen tijd te lezen.......spannende tijden: huisje bouwen, eigen baas!
Veel succes er mee.

Groetjes Mariette (flevoland
 
Ja en toen was ik weer even stil.. schiet lekker op zo , ik maar denken dat we van die kletskousen waren  :lol:
Ik had ook even een familie emergency maar ik liep ook tegen erg hoge ticketprijzen aan en heb dus maar besloten om niet terug te gaan naar NL, gelukkig lijkt het achteraf allemaal mee te vallen. Maar inderaad is alles wel ineens ver weg.

Natuuurlijk moeten we upcatchen! We kunnen ook gewoon Auk overvallen en kroketten eten in Melbourne !
 
Zo is het, bij mij familie emergencies (bijna) niet meer mogelijk.

Woensdag gaan we in het huis, en dan mag ik Eieieieieindelijk een barbeque kopen!  (Wel groter dan die van jou, trouwens) kom je dan frituren op de barbie??

En Mariette, komen jullie nog deze kant op??
 
Hoi Mariete, ik dacht laat ik je eigen draadje eens zoeken.
Kun je weer eens  een update vanuit Tasmanie maken, gezellig.
Hoe was het in NL ?

Groetjes Jolanda  :up:
 
Back
Top