Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Hoi Mariette,

Ik ben ook aan het duimen  :up: :up: :up: :up: :up: dat alles goed komt.  Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen in de tussentijd.

Groetjes,
Susan

Oh spannend, spannend!!!!!

Morgenochtend gaan de keuringspaperassen op de post.
Het is nu erop of eronder :shock:

Heb ruim anderhalve week moeten wachten (en tig keer te hebben gebeld) op het rapport wat trouwens gewoon een uitdraai is van de verklaring die ik vorig jaar augustus heb ontvangen met eraan toegevoegd dat er geen veranderingen zijn in vergelijking met vorig jaar :roll:

Om me daar nu zo lang op te laten wachten en van het kastje naar de muur te sturen, ik heb uiteindelijk de assistente van de keuringsarts gebeld om die verklaring losgepeuterd te krijgen.
Zij heeft toen "druk op de ketel" gezet.

Nou afwachten maar! WEER!!!

Ongeduldige Jet

Hoi Mariette

Kan mij voorstellen dat jij ongeduldig bent en niet kan wachten tot je naar het reisbureau kan rennen om jullie tickets te boeken. Het moet nu toch goed komen als er geen veranderingen zijn.

Ik blijf duimen.

Groetjes Erna

Echt spannend!! Maar nu gaat het helemaal goedkomen  :up: Het is nu heel duidelijk dat je prima gezond ben van lijf en leden! Ik bedoel iemand die zich niet helemaal top voelt  :cold: had niet eens de energie gehad om te doen wat jij allemaal hebt moeten doen om door de medische keuring heen te komen.... :clap:

Zo, mijn duimen zijn ingevet... Daar gaan we dan:

[move][size=15pt]DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM [/size] [/move]

Petje af voor jullie doorzettingsvermogen  :humble: en ik wacht het goede bericht af :)

Groetjes,
Lela

[quote author=Jidske link=topic=4633.msg85280#msg85280 date=1174598254]
SPANNEND!!!!!
Hoop echt dat het nu gaat lukken voor jullie!!!
Ik ga gewoon nog harder duimen!!!!!!!
[/quote]

Heb je die pot Aloe Vera al van Lela gehad dan? Dat is snel, lijkt .......wel :lol:

Morgen is al bijna vandaag, dus:

[move] :up: DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM :up:[/move]

Moet goed komen. Ow en die pot aloe vera van lela hou ik tegoed ;)

[quote author=kallie link=topic=4633.msg85282#msg85282 date=1174598470]
[quote author=Jidske link=topic=4633.msg85280#msg85280 date=1174598254]
SPANNEND!!!!!
Hoop echt dat het nu gaat lukken voor jullie!!!
Ik ga gewoon nog harder duimen!!!!!!!
[/quote]
Heb je die pot Aloe Vera al van Lela gehad dan? Dat is snel, lijkt .......wel :lol:
[/quote]

Nee nog niet gekregen, maar heb alvast een pot vooruit gekocht en declareer deze gewoon wat later  :up: :lol:

Nieuwe dag, nieuwe kansen
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM  :up:

We gaan gewoon verder, en volhouden allemaal, dat doet Mariette ook.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Ik duim, tussen de verhuisdrukte door, gewoon gezellig met jullie mee.

Het moet nu toch een keer goedkomen lijkt me.

Erna

Hey Erna,

Ben je al over? Moet (mag) er nog het een en ander gebeuren of kun je er zo in?
Heek veel geluk in jullie nieuwe huis(sie) :up:
Hier vast een  :flowers: voor op de tafel.

Oh kon ik maar ff over de schutting kijken :grin:

Mariette

Hoi Mariette,

We hebben geen schutting :grin:. Bedankt voor het bloemetje hoor, ik zal ze op tafel in het nieuwe huis zetten.

Vandaag gaan de laatste, grote, spullen naar het nieuwe huis en vannacht slapen we er voor het eerst. 't Schoonmaken van de woning was het meeste werk; wat een smeerboel zeg. Het verhuizen van de spullen er naar toe viel reuze mee. We hebben 1,5 jaar na de emigratie nog nog niet zo heel veel spullen :smile:.

Aan het huis zelf moet nog wel het één en ander gebeuren. Het is gerenoveerd maar nog niet helemaal af. Van binnen wel hoor, 't is alleen nog wat fiksen hier en daar aan de buitenkant maar dat is niet onze zorg, dat mag de landlord doen.

Jij weer succes met wachten en ik duim weer vrolijk met jullie mee.

Groetjes,
Erna

Nou, we zijn ondertussen al weer drie weken en nog geen steek verder.
Druk aan het mailen, faxen en bellen geweest naar CO, zonder resultaat.
(Bellen lukt overigens al helemaal niet omdat we op geen mogelijke manier door dat 1300 nummer heen komen.)
Het enige wat we gelukkig wel hebben ontvangen is een geautomatiseerd berichtje dat ze de uitslag van de medicals afwachten.
LCU gemaild en ook zo'n zelfde berichtje dat het word behandeld zoals verzocht.
Kortom niet veel wijzer geworden. :|

Wel hebben we vandaag een stacaravan op een recreatiepark hier niet te ver vandaan geregeld voor drie weken vanaf het moment dat we moeten opleveren, 31 mei dus.
Gaan we lekker camperen  :tent: hebben (natuurlijk) zwemwater voor de deur  :flipper:
25 Mei kunnen we erin tot 15 Juni, hebben we in ieder geval iets, misschien kunnen we nog iets verlengen als we dat bijtijds laten weten.
Maar dan moeten we onderhand wel iets gaan horen :|
Ja dat je nog eens zo blij kan zijn met een caravan als onderdak en dan nog wel als huur, maar blij ben ik wel het loopt toch al aardig tegen de vakantie aan en dan wordt het toch steeds moeilijker om iets te vinden.

Nou hopenlijk volgende update beter bericht.

Mariette

Het kan nu toch niet lang meer duren zeg... Je laat het wel direct weten he!!

Wat gaan jullie doen als je het visum hebt, direct op het vliegtuig?? Ik vond van de week dat als je via Dusseldorf vliegt dat (in ons geval) 2000 euro scheelt.  Dus als je ineens toch op de schopstoel zou mogen komen zitten, si dat misschien een tip!

Veel succes met de laatste uurtjes !!!!

aukje

Hi Mariette,

Het wordt nu echt tijd voor een tandje harder duimen van mijn kant... Jullie hebben nu lang genoeg gewacht en het is nu tijd dat jullie een volmondig JA te horen krijgen!

Dus:

[move][size=20pt]DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM[/size][/move]

Keep up the spirit  :up:

Groetjes,
Lela

Hi meiden!

Bedankt voor jullie nimmer wegebbende support :up:

Wat wij gaan doen als wij een volmondig ja hebben is zo snel mogelijk tickets boeken maar na de oplevering van het huis hebben we toch nog wel even nodig voor alle financiele en zakelijke afwikkelingen.
Dus zullen wij "als alles goed gaat" toch niet voor half Juni vertrekken.
Als we nu een dezer dagen het JAwoord krijgen hebben we nog tot 30 JUNI om te valideren ivm medicals en PCC's.
Dus ergens tussen 12 en 25 Juni gaan we opstijgen als tenminste niet alle tickets wegzijn.
Een lastminutje voor 1 of 2 man is nog wel aan te komen maar 5 tickets in ene?
En anders moeten we maar gesplitst vliegen.

Wat ook nog een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat CO voor tijdwinst ook de rest van het gezin opnieuw medicals al zal willen laten nemen, zodat we later zouden kunnen vertrekken.
Het kan alle kanten nog op, en het maakt me niet uit als we maar de goede kant uitgaan :grin:
Kun je zien hoe flexibel en grensverleggend mensen kunnen zijn.

Hopend op (nog) betere tijden.

Mariette

Hoi Mariette,

Been nog aan het duimen  :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Het kan echt niet lang meer duren.......

Groetjes,
Susan

Back