Zo!!!!!
We zijn dr weer.
Moest me rot schamen. Heeft veel te lang geduurd.
Ben ondertussen wel ingeburgerd. Heeft wel drie maanden geduurd voor ik er weer een beetje de lol van inzag. Maar nadat ik wat cursussen ben gaan doen en wat heb gewerkt ben ik er weer helemaal bij.
Ondertussen Is Rene aangekomen en heeft de police preparation course gedaan. Want hij wilde zich aanmelden bij de tasmanian police.
De cursus heeft hij prima afgerond. Maar wat denk je wat?
Hij heeft de smaak goed te pakken en heeft besloten toch maar weer terug te gaan naar school.
Gaat vanaf Februari year 11 en daarna waarschijnlijk 12 doen. Nooit meer verwacht want hij wilde niet meer naar school in Nederland.
Dachten we eindelijk een niet meer schoolgaand kind te hebben hebben we er toch weer drie.
Ondertussen heeft hij een baantje als casual waiter gevonden en een auto gekocht. Hij heeft zelfs al drie keer laten vallen dat hij toch wel erg veel zin heeft weer naar school te gaan.
Tsja wij hadden vroeger niet zo'n leuk vakkenpakket als hij heeft. Waarschijnlijk had ik school dan ook wat leuker gevonden, haha.
Met Bart en Luca gaat het nog steeds voor de wind. Wel wachten ze met spanning op de zomervakantie.
Jippie, heerlijk 8 weken vakantie, en dat met z'n allen. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden.
Erwin werkt nog steeds voor de zelfde baas. (Voor zolang het nog zal duren)
Er zijn al aardig gevorderde plannen dat hij toch weer zelfstandig verder wil.
Maar niet voordat we het een en ander hebben geregeld waarbij we een vast inkomen nodig hebben.
Want wij zijn sinds kort de gelukkige bezitters van een mooi stukje grond en zijn nu druk bezig met het bedenken wat daar dan op zou moeten komen.
Oh ja en niet te vergeten, natuurlijk hebben wij ook een Ozziecar. Holden Epica, plaatje van een auto.
Helaas ben ik nu vanwege familie omstandigheden op zoek naar een last minute ticket naar Nederland en zal dus weer even niet zo veel posten. (Als die tenminste neit allemaal rond de 8000 A$ moeten kosten want dan blijf ik toch maar liever hier.)
Man, wat zitten we dan toch maar weer een ondig stuk uit de buurt.
Iedere keer begin ik vol goede moed te schrijven maar duurt helaas nooit lang.
De wil is er wel maar er is ieder keer iets anders, kan er ook niets aan doen
Nou dit is al weer heel wat voor mijn doen, moet er trouwens wel bij zeggen dat ook al schrijf ik niet veel ik wel de meeste topics probeer bij te houden voor zover dat mogelijk is.
Mocht ik er de komende week niet toe komen zal ik maar zeggen:
Iedereen een heel fijne kerst :sunny: en genieten jullie allemaal maar lekker van die welverdiende vrije dagen.
Mariette