Kathren's Journey

We weten allemaal wel dat tijd vliegt... maar dat die ook al in een turbo uitvoering kwam :shock:

Nog maar een paar daagjes... afgelopen weekend was er 1 van het afscheid nemen. Zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad voor vrienden. Had het lekker thuis gedaan en ik ben er heel blij om dat ik het gedaan heb want het was zo intiem en gezellig. Dan pas besef je wat je voor mensen betekent. Aangeven dat je geen cadeau's hoeft ivm ruimte in de koffer levert prachtige cadeau;s op!!! Had ik eerder moeten weten :wink: Ongelooflijk hoeveel siraden ontvangen en allemaal zo betekenisvol :wub:

Gisteren was mijn laate optreden met BrooT. Emotioneel... maar een geweldig optreden en heb van elke seconde genoten.

Deze week is er 1 van de laatste dingetjes regelen. Nu nog redelijk relaxt.

Tja en mijn huis, dacht zaterdagochtend mijn huis verkocht te hebben. Overdracht per 1 december.... jammer genoeg blijkt de koper helemaal geen huis te kunnen betalen en bracht na dit doorgegeven te hebben een nieuw belachelijk laag bod uit. Man had volgens mij de nodige prive problemen... en daar willen we niet mee in zee gaan...

Met de hond gaat alles goed. De eerste 2 dagen was ze verlegen en wat terughoudend. Het gaat haar nu goed en ze is vrolijk en nieuwsgierig. Het geeft maar aan hoe flexibel honden zijn. Wat de verzorger wel doorgaf was dat honden die 30 dagen in quarantaine zitten hun kennel niet uitkomen. Honden die langer dan die 30 dagen zitten komen wel hun hok uit. Ze gaf me een aantal tips m.b.t. de bezoeken. Je mag in Sydney 2x per week voor een half uurtje komen. Die kan je op 1 dag combineren. Pffff mis haar wel...

Spannend Kathren!

Erg vervelend van je huis, maar zal vast wel goed komen !

Succes met de laatste loodjes en alvast een goede reis gewenst! :up:

Groeten Steven

Snap helemaal dat je je maatje mist :-(. Maar misschien is het ook wel even goed voor haar, dat ze nu op 1 stabiele plek zit. Het is nu bij jou thuis onrustig en de eerste tijd daar zal ook een hoop geregel en wennen worden, en dat kan voor je hond ook verwarrend zijn. Nu is ze uit een vrijwel normale omgeving vertrokken en straks als je haar ophaalt dan zit ze meteen goed :).
Nouja, ik probeer er nog een draai aan te geven, maar ik zou mijn hondjes ook vreselijk missen! Sterkte!

heeel heeel heeel veel sterkte met de laatste klusjes en regeldingen, en straks met de reis. Wat spannend!!

groetjes!

Fijn dat je een mooi afscheidsfeestje hebt gehad en balen van je huis. Maar weer duimen voor wel een serieuze koper... :up: :up: :up: .

En ik kan me zo voorstellen hoe je je hond mist, zie daar zelf ook wel tegenop met onze katten. Wel fijn dat het goed met je hondje gaat, dat is toch ook heel spannend allemaal, zo'n vliegreis etc. Zit ze in Syndey?

Veel sterkte (en plezier!) met de laatste loodjes hier, je gaat bijna die kant op!

Groet,
Annemarie

Spannend allemaal zeg, nog even en je bent zit in oz!
Succes met alle laatste dingen en alvast een goede vlucht.

Groetjes,
Sacha

Heel veel succes met die laaste momenten in Nederland en een hele goede vlucht.
Geniet lekker van die heerlijke dagen samen!

Tot ziens in Melbourne :smile:

Chantal

Net op tijd weer een keer ingelogd op Xpdite.....
Kathren, hele goede reis, en heel veel plezier de eerste ontmoeting met je mystery man :up:
Hou ons op de hoogte van hoe het je bevalt in Australie he!

See ya! :cool: Ingrid

Spannende tijd die laatste dagen, met name natuurlijk ook het afscheid.
Alvast een heel goede reis gewenst en succes met de laatste dingetjes hier!

Groetjes, EandE

Hai Kathren,
Goede reis en geniet van het weerzien met dierbaren !
Vooral van de eerste echte ontmoeting!
Groetjes Annemiek en Harold

Vandaag ben je vertrokken naar The Land Down Under!!!!

We wensen je heel veel plezier en geluk en hopen dat je ons af en toe laat weten hoe het met je gaat daar?

Geniet ervan, heerlijk!!!! :smile: Betty

6 november vertrokken, nog geen berichtje......
Mag ik concluderen dat die eerste ontmoeting succesvol was? :whistle:

G'day mates!

Wat een lieve berichtjes!

Afscheid op schiphol was gelukkig niet te emotioneel. Alleen mijn zus, zwager en neef waren meegekomen. Gelukkig eigenlijk, want ik zag er wel tegenop. Mijn zus heeft het daarna heel erg moeilijk gehad en vinden het nog steeds moeilijk te bevatten dat ik nu hier zit. We zijn gelukkig veel aan het schrijven en ik heb ook al een paar keer gebeld. Anders is de leegte zo aanwezig.

Ik ben een nieuwe blog begonnen = kathydownunder.waarbenjij.nu

De ontmoeting met mijn Aussie Bloke? Vreeeeeeemd!!! heel vreemd.. Je kent hem, maar ook weer niet. Hij was vreselijk zenuwachtig, maar stond me zoals afgesproken met hoed op te wachten :D. Hij wilde vol gas vooruit, maar dat gevoel had ik absoluut niet, dus heb ik af en toe hard aan zijn rem moeten trekken. Onze eerste avond in Bondi was heel romantisch, hij had rozen op de kamer en een fles champagne koud staan. Daarna heb ik hem maar een koude douche laten nemen. :lol: Gedurende de eerste helft van onze week vakantie had ik momenten van "laat me maar even alleen een wandeling maken". Dus prachtige strandwandelingen gemaakt, waarbij het met momenten tot me doordrong dat ik er eindelijk ben!!! Ik ben er!!!! Heerlijke momenten van geluk. Misschien vreemd om te zeggen, maar ik ben trots op mezelf :grin: Gelukkig gaat het tussen Rob en mij inmiddels goed en hebben we veel lol samen. We zijn nu ons gedeelte van het huis aan het inrichten, dus kan mijn dagen goed doorkomen.

Gisteren ben ik met de andere bewoonster Judith naar het plaatsje Goulburn geweest. Zo leuk! Heerlijke country town en daar samen met haar gelunch. Zij woont bijna haar hele leven in deze omgeving en weet zoveel leuke verhalen te vertellen.

Vandaag naar Caberra geweest. Medicare en bankrekening geregeld. Wel een saaie stad als het op architectuur aankomt :wink: Morgen heb ik de auto en ga ik op banenjacht. Er zijn een aantal vacatures in de omgeving en een paar in Canberra. Op de laatste dien ik via internet te reageren. Ik heb goede hoop dat er snel wat centjes binnen zullen komen.

Zaterdag a.s. ontmoet ik een groep mensen die allemaal aan Parelli natural horsemanship doen. Kijk er echt naar uit!

Mijn huis is nog steeds niet verkocht ook al heb ik afgelopen weekend 3 bezichtingen gehad. Nog geen bericht van de makelaar of daar iets is uitgekomen. Mijn auto staat ook nog te koop. Balen want ik kan de centen goed gebruiken om hier een auto te kopen. Maar goed, dat zal ook weer allemaal op zijn plaats vallen.

Verder hiet het hier prachtig op de farm, we hebben regelmatig bezoek van Kangeroes (de dag van aankomst bleven ze 20 meter van me vandaan staan om te kijken. Er was een mama en jowie), vreselijk veel krijsende kakatoes en andere exotisch vogels en gisterennacht en 10 minuten geleden kwam de possum weer opbezoek. Wat maken die een hoop lawaai!!! :roll:

Ben zo blij om weer hier te zijn.

Ga nu een poging doen om bij te geraken met iedereen.

Kathren
wat fijn dat je er bent en dat het allemaal goed gaat! Heel veel succes met wennen en het vinden van je baan en je plekje en vooral heeeeeel veel plezier :).

groetjes

Hi Kathren,
eindelijk weer thuis in je geboorteland, wel weer wennen natuurlijk, geef het wat tijd en alles valt op z'n plaats.
Geniet maar lekker van al die krijsende kakatoes en lawaaierige possums, een paar weken en het valt niet eens meer op. had ik met de krekels.

Groetjes Johan

Goed om te leen dat het goed gaat tussen jullie en dat je lekker aan het wennen en regelen bent. De rest van de dingen in Nederland zullen ook wel op hun plaats gaan vallen.

Back