Kathren's Journey

Fijn dat je goed terecht bent! Hoop dat je snel een leuke baan mag vinden!

Wat voor een auto heb je Kathren?

Groeten Steven

Hey Kathren :)

Leuk om je post te lezen, fijn dat je je zo thuis voelt. Inderdaad heeeeeeeel vreemd om je internetliefde in het echt te ontmoeten. Ja, je weet wel dat er een echt mens aan de andere kant van de verbinding zit, maar toch... :-D.

Heerlijk om te zijn waar je wilt zijn!

Ireen.
(p.s., jowie = joey, of bedoel je iets anders?)

Wat fijn om wat van je te horen Kathren en wat ben je lekker terecht aan het komen hier. Geniet van alle mooie momenten, van het creeren van je eigen plekje en inderdaad, je mag trots zijn op jezelf!

Groet, annemarie

Oh Kathren,

Krijg kippevel terwijl ik je verhaal lees... wat moet het zo ontzettend vreemd voor je zijn geweest die eerste dagen, het vetrek, de reis, aankomst, een zeer aanwezige liefhebbende Ozzie bloke en ga zo maar door!
Je mag echt ontzettend trots op jezelf zijn! Wow, you're there girl! In the Land Down Under!!!! Met tranen in m'n oogjes tiep ik dit, waarom? Weet ik niet, je hebt me geraakt, ik vindt je een super tof persoontje en ik denk dat je het echt wel gaat redden daar, geniet, voel, leef!

Thanks, for the update, zal je nieuwe blog in de gaten houden, je huisje ook~! :wink:

Tot gauw weer, enjoy! :smile: :smile: Betty

Goed te lezen dat alles goed verlopen is en dat je inmiddels aan het genieten bent geslagen.
Geweldig dat het ook tussen Rob en jou klikt! Maar ehh hem op dag 1 een koude douche geven en een paar dagen samen een nieuw interieur uitzoeken??
Komt vast helemaal in orde! ;)

Groetjes Chantal

Leuk weer van je te horen Kath!
Je hebt t goed naar je zin, had niet anders verwacht van je :up:
Ikke elke keer kijken op je weblog, en maar geen nieuws, nu heb je een nieuw weblog! Tja, dan die maar eens gaan lezen.
Ben benieuwd naar je volgende verhalen, of je nog tijd kunt vinden voor Xpdite. ( net als de meeste geemigreerde ( ook ik ) wordt het minder als je eenmaal in Oz bent )

Enjoy!

Yeahhhhhh!!!! Heb gisteren een auto gekocht! Ben gevallen voor een Landrover Freelander, alles er op en er aan. 12mnd garantie, nieuwe rego, diverse dingen worden nog vernieuwd. Mijn vrouwelijke charmes er in gegooid en er nog een $ 1.000,- af gepingeld..... ga het maandag ophalen. Ben al heel lang aan het rondkijken geweest (ook al voordat ik vertrok) en ik kwam iedere keer terug op een Freelander. Moet er tenslotte elke dag mee op pad wanneer ik werk heb en wil ook niet te hoge brandstofkosten hebben. Woensdagavond is eindelijk mijn auto verkocht! Dus dat komt goed uit met het kopen van deze.

Vandaag een rustige dag op de farm... ben een paar x per dag de merrie aan het controleren want we kunnen deze week het veulentje verwachten. Morgen ga ik met Judith op pad om langs een paar country stores te gaan voor sterkere schoenen of boots en een hoed voorin de zomer. 's Middag gaan we richting show grounds in Canberra want er zijn diverse paarden shows en keuringen. Dit als voorloper op zondag waar ik door een jurylid gevraagd ben om te assisteren tijdens de shows.

En!!!! Zaterdag kan ik mijn hondje ophalen. Jippie!!!!! Ik kan iedereen aanraden om een uitlaatservice in te huren, want ik kwam er via de verzorger achter dat wanneer je hond 30 dagen in quarantaine zit ze hun kennel niet uitkomen, alleen wanneer ze er langer zitten. :S (dit is in ieder geval zo in Eastern Creek, Sydney) Dus vanavond een ruimte maken waar ze overdag kan verblijven. Kijk er echt naar uit om weer lekker op pad te gaan met haar.

Vandaag ben ik mijn cv verder aan het bewerken zodat ik sollicitaties kan uitsturen, want weer aan het werk kunnen is toch ook weer fijn. Kom je in contact met allerlei mensen en kan ik mijn eigen vriendenkring opbouwen. Al heb ik mijn eerste eigen contacten afgelopen zaterdag gemaakt tijdens een Parelli Natural Horsemanship speeldag. Helemaal in mijn straat, want dat is iets wat ik niet had in Nederland. Mensen die hetzelfde denken over hoe met hun paarden om te gaan. Dat is voor mij echt als een warm badje na een koude winterdag buiten. (hebben we op dit moment geen last van hier ;)) alhoewel ze voor zondag weer regen hebben voorspelt. :(

Wat heerlijk om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt! Geniet maar weer lekker van je hond, lekker flink knuffelen!

:shock: :shock: :grin:

What's going on?..................
Heb ik iets gemist.
Er word over vanalles gebabbelt , Freelandertje, paardjes, doggie, solliciteren door Ms Kathren maar niks nothing helemaal noppes over haar "ventje"
Heeft Kathren misschien iets wat ze kwijt wil?. :smile:

Jack :evil:

In iedergeval niet mijn ventje Jack! Die hou ik voorlopig, is veeeeeel te leuk en lief! :wink:

Enige nadeel... krijg steeds meer lachrimpels! ;D

Whoooohaaaaahhhhhh mijn huis is verkocht!!!!

En ook nog eens voor een super goede prijs!!!!

Wauw is dit even een zorg minder. De makerlaar heeft het super gespeeld want ineens waren er 2 bieders. Ze heeft het bij de notaris neergelegd en een jong stel wilde het toch wel erg graag hebben boden een hoge prijs. Het is hun eerste huis en ze hadden alles financieel al uitgezocht. A.s. donderdag wordt het definitieve koopcontract getekend. Half april passeerd het bij de notaris.

Het rare is dat ik vanavond een tweede gesprek heb bij een bedrijf die een vaste contract aanbieden. Dus wat te doen? Toch eerst gaan rondreizen en de kans op een goed baan laten lopen? Of dit toch voor een periode doen, geld kunnen sparen en dan rondreizen EN een huis kunnen kopen waar ik definitief wil settelen.... Je vraagt je af waarom sommige dingen zo samenvallen :roll:

Gefelicteerd met de verkoop va je huis, wat zal dat een opluchting zijn! En voor de rest vind ik het een moeilijke keuze. Het idee van nu lekker sparen omdat je een vast baan hebt klinkt heel verstandig, maar je ziet vaak dat mensen als ze eenmaal weer terug gezogen zijn in de arbeidsmarkt, dat een hele tijd lekker reizen er niet meer in zit... Moeilijk...
Succes met je beslissing!

Gefeliciteerd Kathren!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!
afro.gif
afro.gif

Persoonlijk? Ik zou eerst lekker rondreizen en gaan genieten van het land..zodra je eenmaal gaat settelen en een vaste baan hebt zal die gelegenheid misschien niet meer zo snel komen. Je leeft maar 1 keer!!!!

Groeten Steven

Wow Kathren, wat lekker zeg! Dat is een hele zorg minder!

En persoonlijk ben ik het met Steven eens: je leeft maar 1 keer dus GENIET ervan! Als je eenmaal een vaste baan hebt, doe je het waarschijnlijk niet meer.... Maar goed, heb blijft een heel persoonlijk verhaal natuurlijk.

Succes en groet,
Annemarie

Eerste gedachte is: lekker reizen ... MAAR: een goede baan is zeker ook verleidelijk. Hier in Australie moet je toch maar afwachten hoe lang je een baan houdt. De kans dat er 'vanzelf' een goede gelegenheid komt om te reizen is groot zat ... Ik zou de baan nemen ....

Gefeliciteerd overigens met de verkoop!!

Prachtig dat je huis verkocht is , Kathren. Een grote zorg minder en als de centjes ook nog goed zijn.
Wat je baan betreft, dat is toch iets wat je zelf moet beslissen, ik zou zeggen volg je hart

groetjes Johan

Congrats!

Wat betreft die baan; ik heb regwlmatig gelezen (weet dus niet hoe het in de praktijk is) dat werkgevers het wel errug prettig vinden als je Astralische werkervating hebt. Ik weet niet of je dat al hebt en of dat in jouw branche geldt. Anders zou ik eerst 1 a 2 jaar werken en dan reizen en settelen :)

Back