Tekkel
XPdite Sponsor
Het is echt dezelfde dame :grin:De bezichting heeft plaatsgevonden en ik heb ook al terugkoppeling gekregen van de makelaar... ze had een bouwkundige uit haar kennissenkring meegenomen. Dat er nog wat moet gebeuren aan mijn huis dat wisten we wel... maar hij kwam met een belachelijk bod! De makelaar gaf al direct aan dat hij dat op zijn buik kon schrijven! Good girl! :grin: Ik hoef de verbouwing niet te financieren! Ze verwacht wel dat er nog een bod gaat komen.. ze is wat rekenwerk aan het doen op dit moment en gaat me nog een advies uitbrengen... Ze weet dat er zoveel mogelijk uit gehaald moet worden, dus we zullen zien en wordt er niet geboden wat ik minimaal wil dan laten we het gewoon passeren....
Bij ons moest het het een en ander aan het dak gebeuren. daar wilden ze 15.000€ voor van de prijs aftrekken.
Daarvoor kon je zowat het hele dak vervangen :huh:
De buurman (uitvoerder in de bouw) heeft daar even aan zitten rekenen en we hebben een tegenbod gedaan.
Na wat gesputter en gedreig is ze daar toch akkoord mee gegaan.
We hebben ons poot stijf gehouden, en dat viel niet mee, met het visum al op zak.
Bart