Kathren's Journey

Nou maar mooi dat je al uberhaupt kijkers hebt Kath! Wie weet hoe rap het kan gaan.Ik geloof meteen dat je een aantrekkelijk leuk huisje hebt.Jou een beetje kennende.

Had natuurlijk alles in de verkeerde volgorde in de auto (van mijn buurman :lol: ) zitten. Maar anders kreeg ik het er niet in. Dan is het wel eens makkelijk om vrouw te zijn. Je knippert wat met je wimpers en ze helpen je maar wat graag!
:grin: :grin: ik zie het zo voor me!

afgelopen vrijdag is dus het te koop bord op de voorruit geplakt :smile: Zaterdag stond het op funda en vanmorgen werd ik dus gebeld door de secretaresse van het makelaarskantoor of het uitkwam dat er zaterdagochtend een bezichting kon plaatsvinden! Is inderdaad wel erg snel, maar goed kijken wil nog niet zeggen kopen en het zou ook allemaal wel heeeeeel snel zijn. Daar geloof ik nou ook weer niet in. Ik begreep wel dat het een dame alleen is die het huis wil zien. Wel vreemd hoor, om de straat in te komen rijden en er een plaat op te zien.

Ben ik blij dat ik afgelopen zaterdag nog langs de milieustraat ben gereden met oude zooi uit de schuur te dumpen. Wat een gedoe bij de mileustraat! Had natuurlijk alles in de verkeerde volgorde in de auto (van mijn buurman :lol: ) zitten. Maar anders kreeg ik het er niet in. Dan is het wel eens makkelijk om vrouw te zijn. Je knippert wat met je wimpers en ze helpen je maar wat graag! :grin: Gelukkig was het niet druk, normaal staat er een rij waarin je soms 1 uur staat te wachten. Had al wat te drinken, te snoepen en te lezen meegenomen.

Voor wat betreft m'n paard, had ik vorige week iemand die naar hem informeerde. Kreeg het al spaans benauwd, dat gaat dus nog wat worden. Overigens gaat deze persoon het niet worden. Zij was meer op zoek naar een fiets... zadel er op en rijden maar :angry:

Hahahaha, klopt, zaterdag was het vreemd rustig bij de mileustraat hier in R'daal. Wij hebben onze zolder ook ns opgeruimd en moesten wel 2 keer rijden. Mischien was het Ro wel die je heeft geholpen? :grin: :up:

Even off topic hoor; ik kwam er v/d week pas achter dat je in Broot zit! Lachen!!! Heb jullie al eens zien optreden. Jos, kom ik echt overal tegen, was er nog met laastste avond Verkadehuis - Smartlap!
Anyways, ben nu kooswerkeloos, (plenty of time) dus ga je binnenkort bellen om eens af te spreken! :smile: Betty

Hahahaha, klopt, zaterdag was het vreemd rustig bij de mileustraat hier in R'daal. Wij hebben onze zolder ook ns opgeruimd en moesten wel 2 keer rijden. Mischien was het Ro wel die je heeft geholpen? :grin: :up:

Even off topic hoor; ik kwam er v/d week pas achter dat je in Broot zit! Lachen!!! Heb jullie al eens zien optreden. Jos, kom ik echt overal tegen, was er nog met laastste avond Verkadehuis - Smartlap!
Anyways, ben nu kooswerkeloos, (plenty of time) dus ga je binnenkort bellen om eens af te spreken! :smile: Betty

ghi ghi ghi Betty volgens mij waren er veel mensen op vakantie. Zou wel een bak zijn geweest als het Ro was ;)

Zit inderdaad in BrooT, Jos vertelde me dat hij naar het Verkadehuis was geweest. De zang van BrooT Jos, Prisca en ik staan op 21 mei op St Jan Live. Is een beetje zoals Vrienden van Amstel Live. Gaat leuk worden! :up: Hebben vanavond even gerepeteerd. Klonk wel lekker.

Enneh, lijkt me gezellig om een keer af te spreken :wink:

het wordt nu wel erg spannend! Heb vanavond weer 3 kijkers voor mijn huis gehad ipv 2 zoals gepland. Afgelopen zaterdag stond een dame met iemand te bellen terwijl ze uitgebreid door het raam naar binnen stond te kijken. Ik zat op dat moment op de bank tv te kijken. :eek: Deze dame belde vanmorgen en de makelaar heeft haar gewoon ingepast.

1 kijker valt af, die had 3 kids, was nog niet officieel gescheiden. Mijn huis is absoluut niet groot genoeg voor 3 kinderen dus de makelaar adviseerde haar om het niet te doen. Zou gewoon niet gepast hebben. De andere kijkers zijn een jonge man die met zijn vader kwam. Hangpunt zou kunnen zijn dat er geen waterbed boven zou kunnen staan. (houten vloer en de trapgrote) en de andere is de beruchte dame, ze is alleen en die heeft direct al een afspraak voor donderdagmiddag a.s. voor een tweede bezichtiging. Ze neemt dan ook een vriend mee. Zij heeft haar huis al verkocht en moet er in augustus uit.

We zullen zien! :D

Wauw..dat zou lekker zijn!

Ik zal voor je duimen donderdag Kathren :up:

Als ze haar oude huis al heeft verkocht ...kan het toch ineens heel snel gaan :wink:

Die beruchte dame gaat het worden :up:
Ze is bij ons ook 3 keer wezen kijken; alleen, met een van de kinderen en met en vriendin.
Vanaf het begin verliefd, maar omdat haar eigen huis nog eerst verkocht moest worden, duurde het uiteindelijk toch nog 9 maanden.

Komt goed.

Bart

bedankt voor alle duimen! Zou mooi zijn en weer iets af te strepen van mijn lijst :D

@Bart
Dus jij hebt een goed woordje gedaan bij deze dame voor mij! Kijk dat noem ik nog eens betrokken zijn! :grin:

Morgen komen ze om 13:30 uur voor de tweede keer kijken..... en natuurlijk gebeurt er vandaag iets wat ik niet kan gebruiken...... Er is ineens een actieve bijennest tussen het dak en in de spouwmuur van de serre!!!! en geen kleintjes ook!!! En alsof dat niet genoeg is! De hond heeft een gat in de muur gemaakt!!!!! :wacko: Nog nooit heeft ze zoiets gedaan! Wat is dat toch ineens!!!!

Gisteren ben ik met haar naar de dierenarts geweest voor bloedafname. Nog boos op mij ofzo? :mad:

Gelukkig ben ik er op tijd achtergekomen.... naar de boerenbond geweest voor poeder en naar de gamma voor Purschuim (of hoe je dat dan ook mag schrijven :S) en dan heb ik gewoon een fantastische buurman die me straks komt helpen om het af te werken....

Hoop dat het allemaal niet te laat wordt want ik ben zo moe... :unsure:

Chips hee, gauw dat varkentje wassen en je weer concentreren op het goede nieuws: een tweede bezichtiging!
Sterkte!

Dat zal je altijd zien, net als je het 't slechtst kunt gebruiken.

Wel fijn dat ze voor een 2e keer komen, veel succes!

Groet,
Annemarie

Morgen komen ze om 13:30 uur voor de tweede keer kijken..... en natuurlijk gebeurt er vandaag iets wat ik niet kan gebruiken...... Er is ineens een actieve bijennest tussen het dak en in de spouwmuur van de serre!!!! en geen kleintjes ook!!!
Een bijen nest??
Gratis honing; weer een pluspunt :up:

Bart

Hahah das echt positive thinking Bart :grin:

Dat bijennest zou ik niet zo bang voor zijn, want die is zo weg gehaald ( door een prof.bedrijf dan he )
Maar je hondje wel goed in de gaten houden he! De stoutert :evil:

Succes!

Hey,

Net weer een beetje bijgelezen (was lang geleden). Ik hoop voor je mee dat het wat wordt met bezichtigingen... Ik ben zelf aan de andere kant bezig, heb al 4 appartementen bezichtigd en vanavond is de vijfde. Maar ook ik heb voor het weekend een (en mogelijk worden dat er meerdere) tweede bezichtiging staan, dus wie weet. Ik neem dan mijn broer mee haha. Zo zie je maar weer dat iedereen dat toch een beetje hetzelfde doet :grin:
Ik ga voor je duimen dat het iets wordt, dat is dan toch alweer een zorg minder. Je paard zal je grootste zorg zijn en dat zal ongetwijfeld heel moeilijk worden, maar als ze het straks goed heeft, dan zul je ook meer rust vinden. Ik hoop dus dat alles voorspoedig zal gaan verlopen op alle fronten. Succes :up:

De bezichting heeft plaatsgevonden en ik heb ook al terugkoppeling gekregen van de makelaar... ze had een bouwkundige uit haar kennissenkring meegenomen. Dat er nog wat moet gebeuren aan mijn huis dat wisten we wel... maar hij kwam met een belachelijk bod! De makelaar gaf al direct aan dat hij dat op zijn buik kon schrijven! Good girl! :grin: Ik hoef de verbouwing niet te financieren! Ze verwacht wel dat er nog een bod gaat komen.. ze is wat rekenwerk aan het doen op dit moment en gaat me nog een advies uitbrengen... Ze weet dat er zoveel mogelijk uit gehaald moet worden, dus we zullen zien en wordt er niet geboden wat ik minimaal wil dan laten we het gewoon passeren....

Hej Bart, zou wel een goede zijn geweest! :lol: :up: Maar dan schuilt er - op zulke momenten - echt een moordenaar in me :devil:

Oh enne Skip ik heb zowel gisteren als vandaag iemand die geïntresseerd is in mijn lieve jongen.. en ik moet zeggen.. ik ben nu wel zo ver dat ik kan loslaten... vorige keer raakte ik een beetje in paniek :|

Oh wat irritant dat mensen altijd alles voor zo min mogelijk willen hebben! :angry: Ik ken dat van marktplaats. ( goeie vergelijking he :wink:
Als ze echt interesse hebben , komen ze er misschien nog wel op terug?

Wel heel fijn als je een nieuw baasje voor je grote vriend hebt gevonden, want dan pas kun je verder he. Maar zal ook echt wel moeilijk worden als het moment er straks is. Hopen dat die net zo lief zijn om je op de hoogte te houden van hoe het met hem gaat, net zoals met je andere paardje.

Back