Engelstalige verklaring dat ik een zorgverzekering hebWat voor bewijs moest jij van je verzekering krijgen?? Even nieuwsgierig
Oh, ik heb dat toen gewoon zelf vertaald voor mijn Occupational Trainee Visa . En je hebt tegenwoordig toch ook van die European Health Insurance Cards.. Zitten bij sommige verzekeraars voortaan standaard op de achterkant van de verzekeringspas. Dat wordt in Australië ook erkent. Ik weet eigenlijk niet of je met een Occupational Trainee Visa ook Medicare aan kunt vragen, maar daar heb je die pas in ieder geval voor nodig.Engelstalige verklaring dat ik een zorgverzekering heb
Ik wist inderdaad van die European Health Insurance Card. Wist alleen niet dat die ook geldig zou zijn in Australië, vanwege het "European" Ach, het is in ieder geval geregeld.Oh, ik heb dat toen gewoon zelf vertaald voor mijn Occupational Trainee Visa . En je hebt tegenwoordig toch ook van die European Health Insurance Cards.. Zitten bij sommige verzekeraars voortaan standaard op de achterkant van de verzekeringspas. Dat wordt in Australië ook erkent. Ik weet eigenlijk niet of je met een Occupational Trainee Visa ook Medicare aan kunt vragen, maar daar heb je die pas in ieder geval voor nodig.
Thanks allemaal!Congrats Kevin! Fijn dat het zo snel rondgekomen is. Nu lekker tickets boeken en een onderkomen in Sydney zoeken
Gefeliciteerd Kevin! Wanneer vertrek je?
Gefeliciteerd Kevin! Ennuh, hotlinken van plaatjes vanaf Fok! kan niet