Kevin's LaStaVaZa

Over precies 3 weken vertrekken! :D De zin begint nu toch wel echt heel erg te komen, hoewel het een heel ander gevoel is dan de vorige keer.
Het voelt nu best "raar" eigenlijk. Ik weet veel van wat me te wachten staat, iets wat de vorige keer niet het geval was. En heeel stiekem beginnen er zowaar wat zenuwen te komen, m.b.t het bedrijf waar ik voor ga werken en de afstudeeropdracht.
Uiteindelijk gaat dat allemaal wel goed komen, en is het gewoon onderdeel van het hele avontuur.
Ik ben nog wel even in WA, maar kom vanzelf weer richting Sydney. PM maar en dan kunnen we nr's wisselen.
What about New Years? ;) Ik ben van plan om het vuurwerk te gaan kijken in Sydney, dus mocht je heeel toevallig rond die tijd in Sydney zijn en "aan willen schuiven".... ;)

What about New Years? ;) Ik ben van plan om het vuurwerk te gaan kijken in Sydney, dus mocht je heeel toevallig rond die tijd in Sydney zijn en "aan willen schuiven".... ;)

Ik heb geen idee waar ik tegen die tijd ben.. Maar hou het zeker in gedachten!! Thanks

Woohoo! Vandaag precies over een week ben ik onderweg naar Schiphol!:D:D:D:D
Deze week begint dus ook langzaam maar zeker het afscheid nemen van iedereen; de laatste week op het werk - waar iedereen trouwens continu roept "Nog een paar dagen, nog een paar dagen!" - en steeds weer denken "Oh, ik moet dat niet vergeten! En dit ook niet!"

Ik ben er tot vandaag eigenlijk niet echt heel bewust mee bezig geweest, maar nu begint het besef toch echt weer te komen.. Ik ga écht weer voor 5 maanden naar het land waar ik vorig jaar zo verliefd werd (in meerdere betekenissen van die zin trouwens.. :p)

Tijd is snel gegaan Kevin! Succes met de laatste voorbereidingen!!
Thanks Gwen! De tijd gaat echt heel snel. De pest is dat de tijd ook zo snel ga als ik daar ben. Voor we het weten zijn we weer in NL!

Wie weet zie ik je daar.. Zou wel leuk zijn! :)

Wow, werk je de week voor vertrek nog? :D

Wij hadden het veel te druk met vanalles regelen.

Anyway, volgens mij ben je al geland, dus geef eens een update ;)

Pfoe, afgelopen week echt lange dagen gemaakt en amper tijd gehad om überhaupt m`n laptop aan te hebben!

Na een hele lange vlucht goed en wel aangekomen. Emirates is simpelweg een top maatschappij met geweldige vliegtuigen! Dat maakte het vliegen zeker een stuk aangenamer. Het is natuurlijk weer top om m`n familie en vrienden weer te zien!

Afgelopen woensdag ben ik begonnen op m`n stage en dat begon.. Euhm.. Anders dan ik had verwacht. Bij aankomst was de baas nog niet aanwezig en werd ik opgevangen door stagiairs, Nederlandse stagiairs :) Na een korte rondleiding en introductie van het bedrijf werd ik aan m`n bureau gezet en toen begon het. De Nederlandse stagiairs begonnen te klagen, te klagen en nog eens te klagen over de baas en het werk dat zij hebben gedaan. De motivatie zakte meteen in m`n schoenen..
Diezelfde dag werden we rond 16:00 naar huis gestuurd door een manager, omdat er niks meer te doen was. Terwijl we vanaf 10:00 (ik begon om 9:00) al niks meer te doen hadden. Op donderdag zijn we hiervoor door de baas "afgerekend" en moesten we dus tot 17:30 blijven, terwijl er wederom niks te doen was. Iets wat alles behalve fijn is voor mij, aangezien ik ruim 2 uur reistijd heb en dus pas om 21:00 thuis was (klote dienstregeling na 17:00 ook nog eens!)

Gelukkig was het gisteren wel wat drukker en ging de tijd wat sneller. Ook ben ik even een gesprek aangegaan met de baas, omdat ik me alles behalve op m`n gemak voelde, over het feit dat ik relatief ver weg woon (verhuizen is niet echt een optie, want wonen in Sydney is duur + ik wil helemaal niet weg uit Wollongong) en of dit problemen kan gaan veroorzaken, de werktijden, de pauzes, etc. Ik hoefde me nergens zorgen om te maken..

Echter, het werk dat ik moet doen heeft érg weinig te maken met mijn opleiding. Gisteren heb ik het overgrote deel van de dag bedrijven gebeld om te zien of wij ze konden assisteren bij evenementen, mits zij die aan het organiseren waren. Beetje callcenter gedoe. Goed, je bent bezig, maar erg leuk werk is het niet. En is het ook maar even afwachten hoeveel ruimte & begeleiding ik krijg voor m`n scriptie.

En gisterenavond heb ik ook nog eens te horen gekregen dat een tante darmkanker heeft. Hoewel het nog onbekend is of het uitgezaaid is of hoe erg het is, maak ik me hierom toch best wel zorgen. Heb best een goede band met die tante. En dat komt nu net op het moment dat mijn ouders op vakantie zijn, waardoor ik er met niemand echt goed over kan praten..

Nee, erg lekker gaat het (nog) niet. Hopelijk verandert dat wel snel, want ik voel me - op het moment - best rot. Om dit bericht toch positief af te sluiten, ga ik nu lekker in de tuin in het zonnetje. Want ondanks dat het winter is, is het toch ruim 20 graden met volle bak zon. En dat is stiekem toch wel genieten :)

So hey, dat is zeker geen rozegeur en maneschijn verhaal:(

Hang in there en geniet van de goede momenten!

"...Remember the compliments you receive, forget the insults;
if you succeed in doing this, tell me how..."

Baz Luhrmann

So hey, dat is zeker geen rozegeur en maneschijn verhaal:(

Hang in there en geniet van de goede momenten!

"...Remember the compliments you receive, forget the insults;
if yousucceed in doing this, tell me how..."

Baz Luhrmann

Gelukkig heb ik ook veel aan de familie hier! Ik zou niet weten wat ik had moeten doen als ik hier helemaal alleen was :eek:

Je hebt mn nummer Kevin! Als je ooit wil bellen om even van je af te praten dan kan dat he!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! :)
Een korte update:

Het lijkt allemaal wel mee te vallen, gelukkig Ik heb me denk ik veel te erg laten beïnvloeden door de negatieve gedachten van de Nederlandse stagiairs. Sinds zij weg zijn voel ik me al een stuk beter op m`n gemak (het is nog niet alles, maar wel VEEL beter!). M`n baas is geen topper, maar zeker ook niet zo`n klootzak als zij zeiden. Het begint gelukkig ook wat drukker te worden, dus de dagen gaan al iets sneller.
Daarnaast kan ik nu ook m`n reistijd verminderen, omdat ik een auto te leen heb van een neef. Kan dus mooi elke dag op en neer naar Sydney rijden. Neemt 1,5 uur in beslag, i.p.v 3 uur met de trein!

Ook heb ik vandaag goed nieuws ontvangen. Bij mijn tante zijn geen uitzaaiingen gevonden en het zou met een serie bestralingen, chemo therapie en uiteindelijk een operatie opgelost moeten kunnen worden.

Een heel ander bericht, veel positiever bericht! Ik voel me een stuk beter en ben weer blij dat ik ervoor heb gekozen dat ik terug ben gekomen! :D

Back