LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Wij willen een CO!

De eerste mensen (die nog later hun visum aanvroegen ook grrr... :p aanvraagdatum 15 augustus, wij zijn van 13) beginnen hun CO te krijgen. Wij zijn ongeduldig. Ik wil het op het werk gaan zeggen volgende week om te kijken of ik vanuit Australie een aantal uur per week mijn werk kan blijven voortzetten. In de internetbusiness kan het zonder twijfel, het is de vraag of de baas het ziet zitten.

Klinkt als onze dokter. Onze papieren waren even zoek, maar kwamen later weer boven water.
Professor Barabas was toch Belgisch? ;)

Toen we aankwamen bleek dat we alleen genoteerd stonden in een agenda en werden ter plaatse in het systeem gezet.

Anders gewoon even bellen om te checken of alles goed ingevoerd is.
Dat hebben wij naderhand ook gedaan, want we waren ook wat huiverig.
Wij hebben toen gesproken met Martien (van de receptie of zo). Heel behulpzaam en één van de zeer weinigen die Nederlands sprak. Zij heeft vervolgens met een andere dame gecheckt of alles goed ingevoerd was.
En wat bleek.....een week later hadden we ons visum!

Jullie zijn nu zo ver gekomen, dat het niet meer fout kan gaan. Hang in there!:up:

Inderdaad weinig NL taligen...Brussel eh. Vandaag keek ze al in het systeem, maar kon niks vinden. Morgen is de dokter er weer, dus terugbellen. Hopelijk gaat het goed. Goed nieuws van de dokter en een CO is onze wens voor morgen :D

Inderdaad, er wordt geduimd hier voor je weer :)

Zou mooi zijn als de baas het toestaat dat je vanuit daar kan werken!

De support officer (iets nieuws??) heeft aangegeven dat de medicals goed aan ons dossier zijn geplakt. Nice!

Wij zagen deze timeline van iemand vandaag (die al eerder een 475 visum had gekregen..misschien had dat er mee te maken?). Wij zouden er voor tekenen :)

state sponsorship ACT July 16th
visa 190 lodged August 13
letter from support officer August 15
case officer August 24
visa granted August 28

De support officer (iets nieuws??) heeft aangegeven dat de medicals goed aan ons dossier zijn geplakt. Nice!

Wij zagen deze timeline van iemand vandaag (die al eerder een 475 visum had gekregen..misschien had dat er mee te maken?). Wij zouden er voor tekenen :)

case officer August 24
visa granted August 28

Dat ziet er uit alsof het de goede kant op gaat.
Het zou toch tof zijn als we deze week of volgende week allebei een feestje kunnen bouwen.
Ze weten wel hoe ze ons in spanning moeten houden hè? ;)

• Like
Reactions: FOL

case officer August 24
visa granted August 28

Ja maar dat is voor ACT. Die krijgen voorrang :)

• Like
Dat ziet er uit alsof het de goede kant op gaat.
Het zou toch tof zijn als we deze week of volgende week allebei een feestje kunnen bouwen.
Ze weten wel hoe ze ons in spanning moeten houden hè? ;)

Laten we daar gewoon vanuit gaan! Ik ga morgen bij de directeur aangeven dat ik wil blijven werken voor het bedrijf maar dan vanuit Australie. Mijn directe leidinggevende was er in ieder geval erg positief over. Dusssss duimen blijven draaien.

Ja maar dat is voor ACT. Die krijgen voorrang :)

Haha jajajaja :p

Laten we daar gewoon vanuit gaan! Ik ga morgen bij de directeur aangeven dat ik wil blijven werken voor het bedrijf maar dan vanuit Australie. Mijn directe leidinggevende was er in ieder geval erg positief over. Dusssss duimen blijven draaien.

Haha jajajaja :p

Deal!!!
Succes morgen. Hopelijk mogen jullie dezelfde medewerking ervaren als wij tot nu toe hebben.
Duimen draaien non stop.

• Like

Yes! Spannend joh. Laat morgen maar weten. Ik zal mee duimen! :up:

• Like
Back