LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Zo, toch maar even vaart gezet achter het bankenverhaal. Mt de huidige koers en een beetje gevoel voor de toekomst (dank je tante Agaath met d'n glazen bol.

We gaan waarschijnlijk een rekening bij de NAB openen en met Ozforex 50% van ons spaargeld overhevelen. Mocht NAB niet goed zijn, dan nemen we tzt wel een andere bank :) je trouwt immers niet met de bank en volgens mij zijn de overgangsdrempels ook niet zo vreselijk.

Ook wij zijn (met terugwerkende kracht ;)) begonnen met een blog!
En wat voor een... Tjee, wow man!
Zit echt heel vernuftig in elkaar. Gave design (mooi gemaakt) en toegankelijke verhalen.

Compliment!

• Like
Reactions: FOL
Cor & Steve: Thanks! Leuk om te horen dat we get niet voor niets doen ;)

Is inderdaad Venetië.

Even niet op het blog, maar wel hier ;)
Het idee om een eigen bedrijf te starten is min of meer van de baan. We hebben een berekeningetje gedaan en hebben bruto toch rond de 65k per jaar nodig om kiet te spelen. Bij geen werk zitten we na ongeveer 4 maanden op blut met zo'n 30.000 euro...

Rekenen wij nou zo ruim? o_0

1500$ huur per maand
2000$ levenskosten (eten, benzine enzo)
400$ verzekeringen
200$ gas-water-licht

en dan bij aankomst: $3000 aan spullen kopen, $1500 huurborg, $4000 auto kopen...

Toch maar met erg goede baanperspectieven gaan. Vanavond eerst maar eens visum aanvragen, maar dit heeft -mij- toch wel een beetje wakker geschud, dat de hoop/droom direct een eigen bedrijf te starten ff in de ijskast moet tot er een basiszekerheid is :)

Zonde, want als ik de websites van concurrerende bedrijven bekijk, dan is er nog voldoende onderscheid en value te leveren aan bedrijven in Mandurah en Perth :)

.

Thanks! :)

Tis nu 5 am...we zijn al bijna 2,5 uur op en dat $#$@#$#@ systeem werkt nog steeds niet...

11 am was gepland. Ondertussen zijn wij de hele nacht wakker, en geven ze zojuist aan dat het systeem voor sommigen niet werkt.

Wij wilden er juist zo vroeg mogelijk bijzijn, zodat we bovenop de stapel zouden liggen. Lekker is dat, nu komt er per 11 augustus een shitload aan aanvragen binnen en liggen wij onderop. Daarnaast hebben we maandag medicals staan en is ons dossiernummer nodig.

@#$)#@$)(@#$() (godverdomme) @#$*#$)(#$()

Back