LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Nu beide de ielts test gedaan gisteren, ik voor de general (4.5 is voldoende) en anita voor de academic. Laatste 2 x had ze een 6.5 voor schrijven, dus nu hopen op een half puntje meer. Daarna meteen over 2 weken weer een voor de zekerheid en dan meteen 2 generals achter elkaar voor die 4 achten. Duimen voorlopig dus!
Hebben nu praktisch alles klaarliggen voor het skills assesent zodat het meteen op de post kan. Ook al een hoop gedaan voor het sponsorship en de visumaanvraag. Wanneer we eindelijk die stomme ielts hebben gaat het allemaal erg snel als het goed is :)

Komt vast goed!!
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif

Hmm... Ik kan me niet herinneren dat ik dat gisteren gepost heb... LOL.

Dus of mijn vriendin is bezig of ik heb meer slaap nodig :grin:

Man man man... Een 9, een 8 een 7 (spreken) en wederom een 6,5 voor schrijven :(

Gaan voor die re-mark! Zeker schrijven is iets heel objectiefs, dus heb je een grotere kans als bij de andere onderdelen.

Balen zeg!!!! Maar nu mijn vraag...ze weet natuurlijk niet waarom ze 6.5 scoort m.a.w. wat men mist om haar een 7 te geven. Ik denk dat het juist heel belangrijk is om dat te weten anders kan ze het niet verbeteren toch?
Hoe komt ze dat te weten? Iemand een idee of zeg ik nu iets heel doms?

In mijn ogen kan je vriendin heel goed Engels, kijk maar naar de andere cijfers. Het is de opdracht die haar nekt, niet haar kennis van de Engelse taal.

Hoop dat er een manier is om toch die 7 binnen te halen!!

Groetjes, Mien

Dat is volgens mij ook het vervelende van de hele IELTS. Je hebt na je beoordeling geen idee wat je wel of niet goed hebt gedaan. Volgens mij geven ze hier ook geen feedback over. (met als argument dat dat de kwaliteit van de test waarborgt)

Ook bij mij, weliswaar de General test, had ik 3 pogingen nodig om een 7 voor schrijven te krijgen en voor mijn gevoel was mijn tweede keer de tekst beter dan de derde keer schrijven. Het enige dat ik bij de derde keer wel anders had gedaan was meer letten op de opmaak en het gebruik van alinea's, beginnen met een inleiding en afsluiten met een conclusie.

Maar goed blijft lastig om het beter te doen als je niet weet wat je fout doet.

In elk geval de moed erin houden!

Dank allen voor de bemoedigende woorden.

Het wordt nu gewoon erg krap. Remarking is aangevraagd. Volgende week krijgen we weer een resultaat binen. Daarnaast gaan we ons maar weer inschrijven voor nog een academic.

Uitgerekend hebben we nu nog 2 academic kansen en 2 remarkings en 3x general. Voor de general hebben we drie kansen om vier 8en te halen. Anders wordt hett geen juli en gaat ons plan om in september te vertrekken van de baan en de EOI wordt een bingo. Dan moeten we goed kijken wat we gaan doen. We staan nu toch al 2 jaar stil... Maar voorlopig hebben we kansen en denken we daar nog niet aan. We gaan er voor!

Mijn God! Dat moet naast een hoop frustratie ook een hoop knaken kosten. Succes met alle kansen die nog komen gaan!

Back