LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Arghhh :mad: wat knudde! Het zit jullie echt niet mee!!
Het enige dat ik kan bedenken is vragen of je op een wachtlijst mag?? Als er dan iemand niet op komt dagen dat je dan alsnog mee kunt doen? Dat is niet hoe je het wilt, maar ik weet het anders ook niet :-(

knuffel :group:

Anders misschien in het buitenland? Belgie, Duitsland? Plak je er gelijk een weekendje aan vast..

probeer Duitsland voor de IELTS, hebben wij ook gedaan, Johan is in Aken geslaagd

Suc6 en Groetjes
Yvonne

Fokko mocht op de testdagen komen en als er iemand uitviel mocht hij dat plekje, is dat een idee??? :up:

Vandaag een dal in die k#temigratie. Nieuwe IELTS test die voor 17 december gepland stond gaat niet door, omdat het vol zat. Januari zit in principe ook al vol. Eerst mogelijke datum: 4 februari. Op dit moment zitten we er ff doorheen. Het IELTS gebeuren irriteert me mateloos en ik heb een gevoel van machteloosheid. Als we 1 juli niet halen, weet ik niet wat we doen... Op dit moment geloof ik er niet meer in als we 1 juli niet halen.

Is een stoomcursus niet iets voor jullie? Gewoon een weekje IELTS-training doen de week voordat je de test moet doen?

Zwerver, die hebben we al gedaan.
Aan iedereen: Bedankt voor het meeleven en de tips! We gaan ze zeker meenemen in de zoektocht wat nu verstandig is.

We komen er wel...

Aan iedereen: Bedankt voor het meeleven en de tips! We gaan ze zeker meenemen in de zoektocht wat nu verstandig is.

We komen er wel...

Pffffttt dat filmpje.. ik kan me dat nog herinneren als de dag van gister.... Wat een kippevelmoment was dat toen die gast langskwam (ik zat met mijn pa op de tribune).

Over je IELTS, probeer anders eens heel specifiek te kijken naar sites als www.scottsenglish.com, die geven niet alleen tips over wat je in het Engels goed en fout moet doen, maar geven ook structuur.

Echt waar? Damn, op de video is het al een kippenvel moment, maar in het echt!

We komen er wel...

WAUW...
cry.gif

Idd zwaar shit en dat voor de kerstdagen! Maar.. blijf erin geloven! Ondanks dit nieuws toch een fijne feestdagen gewenst!

Thanks all. We blijven er ook voor gaan. Maar tot nu toe valt het tegen. Hopelijk gaat het dadelijk ineens in een razend tempo goed :)

Groot gelijk, en dan mag het nu 'dadelijk' gaan worden! Toch een fijn oud en nieuw gewenst.

Back