Heleen1985
Active Member
Goed. Oke. Yes! Ik vind dat het tijd is om een Lastavaza aan te maken. Ik wil het al zo lang (het geeft me het gevoel dat we echt bezig zijn), en ik vind dat ik dat nu mag doen, nu ik eindelijk de eerste echt stap heb genomen: de datum van mijn IELTS test is vastgezet! Onze planning voor de komende tijd is al klaar, en ik ben benieuwd of we het gaan redden. Dit gaat hem globaal worden:
24 sept '16 IELTS academic (alvast een poging, heb ik nog tijd als ik het niet haal om hem opnieuw te doen)
okt 2016 - start visumprocedure
mrt-juli 2017 - hopelijke visumtoekenning
juli 2017 - huis te koop zetten (na visa grant)
- sparen sparen sparen -
mrt - sept 2018 - validatietrip (van Perth via Darwin naar Cairns en dan naar Brisbane)
sept 2018 - settelen in Queensland (of waar dan ook, we kijken nu in regio Mackay, maar het hangt er ook vanaf waar werk te vinden is)
Wat denken jullie, haalbare planning? Natuurlijk zijn er talloze dingen die mis kunnen gaan, maar wij denken hiermee wel een vrije realistische tijdspanne te hebben gemaakt
Groetjes Heleen (en @Bram_)
24 sept '16 IELTS academic (alvast een poging, heb ik nog tijd als ik het niet haal om hem opnieuw te doen)
okt 2016 - start visumprocedure
mrt-juli 2017 - hopelijke visumtoekenning
juli 2017 - huis te koop zetten (na visa grant)
- sparen sparen sparen -
mrt - sept 2018 - validatietrip (van Perth via Darwin naar Cairns en dan naar Brisbane)
sept 2018 - settelen in Queensland (of waar dan ook, we kijken nu in regio Mackay, maar het hangt er ook vanaf waar werk te vinden is)
Wat denken jullie, haalbare planning? Natuurlijk zijn er talloze dingen die mis kunnen gaan, maar wij denken hiermee wel een vrije realistische tijdspanne te hebben gemaakt
Groetjes Heleen (en @Bram_)
Last edited: