Ha, ha, ik ging gelijk je bijdrage nog eens extra lezen om te kijken of ik je op een fout kon betrappen!Het schrijven daar maak ik me helemaal niet druk om, dat zit wel goed. Ik ben zo'n zeikende taalpurist en Nederlands of Engels maakt me dan niet uit.
Bij manlief begonnen ze over tuinplanten, nou als er een geen groene vingers heeft....
En... iets gevonden? Nu moet ik nog beter op mijn eigen teksten gaan letten haha...Ha, ha, ik ging gelijk je bijdrage nog eens extra lezen om te kijken of ik je op een fout kon betrappen!
Ik zou ook geen 'I don't know ' zeggen, maar in keurig Engels uitleggen dat je van een bepaald onderwerp heel weinig af weet. Het is tenslotte spreekvaardigheid.En... iets gevonden? Nu moet ik nog beter op mijn eigen teksten gaan letten haha...
Fijn dat je toch kunt aangeven als een onderwerp je echt niet ligt! In de filmpjes en tips en tops die ik zie en lees hoor ik juist steeds dat je on topic moet blijven en vooral niet moet uitweiden als het er niets mee te maken heeft. En ook dat je geen 'I don't know' mag zeggen... Maar blijkbaar mag het wel! #beetjegerustgesteld
Ik wou dat ik dat al kon zeggen! Gefeliciteerd!
Ach hoewel, ik vind het proces ernaartoe ook helemaal niet erg (denk ik nu nog )
Multitasken is een illusie.
En adem halen... Dat helpt ook