Katjavdl
XPdite Sponsor
Thnx @afterbang daar kan ik wel wat mee. 't Zit allemaal in mn hoofd, ik moet oefenen met niet in paniek raken als ik nog niet alle vragen heb gelezen (het gaat vooral ook om de invulstukjes in een tekst, het duurt te lang voordat ik precies weet wat voor soort antwoord ze willen weten).
@Katjavdl Ik heb ook al gedacht aan bijles nemen. Een vriendin van mij is docent Engels en zij gaf me aan dat mijn Engels goed genoeg zou moeten zijn, maar ik de manier van toetsen moet oefenen. Ik weet niet of mijn probleem met bijles te verhelpen is. Het gaat puur om de manier van testafname, niet om het Engels zelf, dat zit wel goed denk ik (hoop ik ).
En adem weer uit....
Het gaat erom dat je leert hoe je de test moet maken/lezen/doen. Max heeft geleerd, waar op te letten, door dingen uit te sluiten bijvoorbeeld. Hij is dyslectisch en kwam dus bijvoorbeeld standaard tijd te kort en wist niet goed hoe dingen te interpreteren. Ik noem maar wat. Het is het echt wel waard geweest (na 4 keer eindelijk het juiste resultaat) en je leert gewoon hoe je de test het beste kunt maken. Op alle onderdelen. Succes.