LaStaVaZa Christoffel en Annemarie

Wat we nu weer hebben: online inchecken lukt niet omdat een van ons op het vliegveld gecheckt moet worden???? Heel raar, het werd geweigerd voor onze vlucht morgen dus heb ik KLM gebeld. Die man had zoiets van 'ach, kan gebeuren, ik regel het wel even' maar kwam bij dezelfde blokkade uit. Hij kon ons niets verder vertellen, alleen dat we ruim op tijd op Schiphol moeten zijn om in te checken aan de balie en ??? Toch wel heel raar, kan me eigenlijk niet indenken wat er fout kan zijn? :|

Ik zal maar duimen dat het morgen allemaal goed gaat en we 's avonds op weg zijn naar Perth.....

Groet,
Annemarie
 
Heel erg vreemd.. jullie hebben een visum. Op beider namen toch? Anders zou ik het ook niet zo 123 weten.. hopelijk valt het morgen reuze mee! Mss te vaak in een te korte periode naar OZ? Maar dat lijkt mij ook sterk..
 
Heb geen idee wat er toen aan de hand is geweest, maar het heeft ons een uur gekost om in te checken toen we hier naartoe kwamen! Het lijkt wel of het systeem op Schiphol geen raad weet met mensen die emigreren naar Australie...
 
Heb geen idee wat er toen aan de hand is geweest, maar het heeft ons een uur gekost om in te checken toen we hier naartoe kwamen! Het lijkt wel of het systeem op Schiphol geen raad weet met mensen die emigreren naar Australie...
Bij ons was het ook ellende. Ik moest mijn ticket, voor het 2e deel van de reis, op Kuala Lumpur ophalen. Dat kregen ze op Schiphol niet uit de computer :|

Bart
 
Idem dito met een sterretje. Het blijkt inderdaad met het visum te maken te hebben. Met een gewoon holiday visum is er geen probleem, kun je ook gewoon via internet inchecken. Maar met het permanente visum moet je weer ouderwets in de rij gaan staan op Schiphol. En zojuist hebben we in Kuala Lumpur inderdaad onze instapkaarten voor het laatste stuk moeten regelen, dat lukte ook bij ons niet in Nederland (ze zijn hier niet van de snelle soort.... :wink:

Nu lekker aan een drankje en hapje, over 3 uur vliegen we door naar Perth.

Groet,
Annemarie
 
Welkom terug in Perth!!! Tot volgende week! Nemen jullie dan de tekeningen van jullie huis mee? Ben heel nieuwsgierig...
 
Dank je! Goede vlucht gehad alhoewel Malaysia Airlines wel met een heel oud toestel vliegt vanaf Kuala Lumpur: geen eigen schermpjes, wat krakkemikkige stoelen, heel vreemd. We hebben vaker met ze gevlogen en dat was prima. Gelukkig was het vliegtuig half leeg dus hadden we ruimte zat.

Auto opgehaald en naar het Bed & Breakfast in Waikiki gereden waar bleek...... dat men onze reservering vergeten was en alles dus vol zat! Sta je raar te kijken aangezien het 2 uur 's nachts was en we de deur van de kamer zelfs een aantal malen hebben geprobeerd (tot iedereen wakker was :wink: ). Toen de eigenaren ook maar wakker gemaakt die gelukkig ergens nog een logeerkamer hadden die we voor 1 nacht konden gebruiken waarna we 'onze' kamer kregen. Heel bijzondere ervaring midden in de nacht!

Vanaf nu gaat alles op rolletjes hier, hebben we besloten :up:

Groet,
Annemarie
 
Sjee, lekker begin van jullie vakantie Annemarie!
Ben wel blij dat jullie je info delen want ik was ook van plan om van te voren via de computer in te checken, en dan had ik zeker de zenuwen gekregen als dat niet lukte. Nu weet ik wat me te wachten staat.

Fijne vakantie nog! :up:
 
Fijn, jullie zijn er! Met een paar ups en downs wel, maar vanaf nu alles okidoki! Geniet ervan en laat ons af en toe met jullie mee genieten! Keep us posted!

:smile: Betty
 
Deze keer hoeven jullie je niet zo druk te maken over de regen die jullie meenemen. Het regent nu toch al regelmatig :grin:

Maar zondag gaat de zon weer schijnen!!!! Met 22 graden kunnen we dan lekker genieten van het winterseweer :evil:
 
Veel plezier in Perth en mochten jullie naar Mandurah gaan, doe ze alvast de groeten van de Lobsters :grin:
 
Wow, hoe goed kan het leven zijn: op zondag, in de winter, op het strand, zo'n 25 graden en strakblauwe lucht, wat voelden we ons vanmiddag gelukkig hier in Rockingham! Het is natuurlijk niet iedere dag zo maar dit is echt een cadeautje!

@Lobsters: de groeten al gedaan hoor, in Mandurah: heerlijk gegeten, we kennen daar al een paar leuke tentjes voor jullie straks!

@Skippie: ja, daarom heb ik het hier ook gepost, wij zaten behoorlijk in de stress en gingen nog niet eens emigreren. Als je dat er ook nog bij hebt, kan ik me voorstellen dat je helemaal in de zenuwen zit.

Groet,
Annemarie
 
Wow, hoe goed kan het leven zijn: op zondag, in de winter, op het strand, zo'n 25 graden en strakblauwe lucht, wat voelden we ons vanmiddag gelukkig hier in Rockingham! Het is natuurlijk niet iedere dag zo maar dit is echt een cadeautje!

Groet,
Annemarie
Nou......misschien niet elke dag, maar het is al weken lang nog steeds zalig op zondag.
Sinds Boris begonnen is met Footy (18 April) hebben we nog maar een zondag gehad die niet zonnig was.
En op die ene niet zonnige zondag hadden we gelukkig een bye :grin:

Bart
 
Heb dat "layering" dat ze hier doen met kleding nu ook helemaal door! Waren vandaag met vrienden naar Gingin gereden en om 10 uur vertrokken. Ieder half uur ging er weer een laagje kleding uit en rond de lunch hadden we de laatste laag bereikt. Wat een heerlijke dag in de zon en dan te bedenken dat het winter is.... Geloof wel dat er deze winter minder regen lijkt te vallen dan vorig jaar... Dat is nu nog wel even leuk, maar daar betalen in de zomer weer de prijs voor :huh:
 
Back
Top