LaStaVaZa Christoffel en Annemarie

(je kunt op het nummertje klikken en dan krijg je een link naar die post)

Danku bloemetje. Weer wat bijgeleerd!

@Familie S: Het zou in principe in elke ambassade mogen die bevoegd is om stickers "uit de delen" (of moet ik beter zeggen "in te plakken"). In de regel moeten Nederlanders naar Berlijn, Belgen naar Parijs voor temporary visa en naar Berlijn voor permanent visa. Sacha is als nederlandse in Parijs geweest. Iemand anders is de sticker zelfs op Bali gaan halen. Via diezelfde link kun je het allemaal lezen...

Angeline.
 
Onze paspoorten zijn nog steeds onderweg, we hebben ze afgelopen donderdag aangetekend verstuurd. Iemand een idee hoe lang dat duurt heen en weer naar Berlijn? Ik heb ze gebeld maar ze verzekerden me dat het altijd wel goed gaat...... We zitten over 2 weken in het vliegtuig naar Perth, als de paspoorten op tijd terug zijn natuurlijk :wink:

Hoi

wij hebben onze paspoorten aangetekend vanuit België op 5 mei naar Berlijn gestuurd en we hebben ze op 18 mei teruggekregen. Daar viel Hemelvaart nog tussen, dus het zou bij jullie waarschijnlijk nog wat sneller moeten gaan. Succes!

Jerden
 
Annemarie,

ik heb gelezen ergens hier op het forum dat het 9 dagen duurt vanaf het moment dat je de paspoorten verstuurd hebt. Dikke kans dus dat je ze vrijdag hebt.
(Ik wellicht dan maandag. Heb het uiteindelijk ook naar Berlijn gestuurd, na eerst overwogen te hebben om de sticker te gaan halen naar Parijs. Ik heb aangetekend verstuurd op vrijdag. 'k Zal het laten weten als het terug is. Toch wel spannend hé?)

Ik zoek nog even en als ik de link vind, voeg ik er hem nog bij. Zo kun je het ook zelf lezen.

Succes maar weer!
Groetje,
Angeline.
Hi Angeline, ik hou jou ook op de hoogte, dank voor de info.

Groet,
Annemarie
 
Even neit goed bijgehouden met lezen...en ik zie ineens dat jullie je visum hebben.


^_^ Gefeliciteerd!


Dat word een extra leuke vakantie straks,

Enjoy,

Marie
 
Hé Annemarie,

zoals beloofd een berichtje. Vandaag is mijn paspoort toegekomen. In 1 stuk mét sticker erin.
Hou de postbode dus maar in de gaten, want die van jullie moeten nu ook wel dichtbij zijn. :up:

Groetje,
Angeline.
 
Gefeliciteerd!
Wel een servetje onder je mond houden als je er ernaar kijkt he, anders loopt de inkt uit.
Maar serieus, hier was het nou allemaal om te doen. Fantastisch toch?
 
Hé Annemarie,

zoals beloofd een berichtje. Vandaag is mijn paspoort toegekomen. In 1 stuk mét sticker erin.
Hou de postbode dus maar in de gaten, want die van jullie moeten nu ook wel dichtbij zijn. :up:

Groetje,
Angeline.
Jeetje, wat fijn Angeline! Die van ons nog niet, krijg nu wel de zenuwen want over een week zitten we (hopelijk met paspoort) in het vliegtuig naar Oz. Veel plezier met jouw stempel in ieder geval!

Groet,
Annemarie
 
Succes met de verkoop van jullie huis! Langzaam aan stukje voor stukje komen jullie er wel. :wink:
 
We hebben de paspoorten met de stickers!!!! :grin: :grin: :grin: Ik kan niet ophouden met grijnzen, wat zijn ze mooi zeg! Op Christoffels visum staat dat hij alleen na mij binnen mag komen, geeft me wel wat macht nu... :wink: :wink:

En volgende week kunnen we ze al gaan gebruiken, super idee toch?! Nu kan ik weer wat rustiger slapen.... :up:

Groet,
Annemarie
 
Aah helemaal geweldig Annemarie!!!! :up: :up: :up: :up:

Ben blij dat je ze hebt!! En dat Christoffel zich nu maar héél netjes gedraagt, want anders... (hihi) :wink:

Alle gekheid op een stokje: een hele dikke proficiat! EN een hele fijne vakantie! Geniet!!
Groetje,
Angeline.
 
Mooi he!! Geniet er maar heel veel van. Fijn dat jullie zo snel weer kunnen gaan.
Ik moet juist extra lief zijn voor mijn mannetje, want ik mag pas na hem binnnen komen, dus breng ik hem elke dag zijn sloffen, koffie en zijn krantje ( NOT! ) :p
 
Thanks allemaal, we zijn heerlijk gaan eten om het te vieren. Morgen is Christoffel jarig, ik maandag dus we hebben allebei een heel mooi cadeau gekregen! :up:

Groet,
Annemarie
 
Beiden gefeliciteerd met de felbegeerde sticker en alvast met jullie verjaardagen! Zal wat extra drank in huis halen, want er moet heel veel gevierd worden wanneer jullie in Australie zijn!
 
Back
Top