LaStaVaZa Christoffel en Annemarie

Klinkt allemaal super, Annemarie!

Hier ook een paar :up: :up: dat jullie snel kunnen gaan settelen in jullie nieuwe huis!

Liefs, Betty
 
Lees het berichtje nu pas. Super dat het bijna klaar is en dat jullie zeer binnenkort in jullie eigen huisje kunnen trekken! Succes nog met de laatste loodjes!
 
Hey Annemarie,

Ik kijk af en toe op jullie blog, maar wat ziet jullie huis er fantastisch uit zeg!!
afro.gif

Succes en veel plezier met inrichten etc.
afro.gif


Groeten Steven
 
Dank je Steven, wij zijn er heel blij mee, het is een heerlijk huis en omgeving!

Dinsdag zijn we dus verhuisd, alle spulletjes na ruim 6 maanden opslag en 3 maanden reis eindelijk weer bij ons terug, het was een beetje als Sinterklaas, sommige dingen weet je niet eens meer dat je ze had! Het moet een heftige reis zijn geweest want jammer genoeg was er in verhouding ook redelijk veel kapot, hadden we helemaal niet verwacht. We hopen dat allemaal snel op te lossen, dan kunnen we gewoon gaan genieten.

Overigens was het op de verhuisdag zelf nog wel frustratie omdat bleek dat de verhuizers hier niet wisten dat de kasten ook in elkaar gezet moesten worden. Lekker, stond alles daar alleen allemaal uit elkaar (en ik had 2 weken daarvoor nog gecheckt of het echt wel zou lukken allemaal, leek me lastig als je niet weet hoe iets eruit ziet). Na wat heen en weer gebel is er uiteindelijk vrijdag een 'handyman' gekomen die het meeste in elkaar heeft gezet, toen konden we de rest van de dozen ook uitpakken.

Nu wonen we hier lekker, moet alleen nog een hoop opgehangen worden. Maar dat doen we rustig aan de komende weken wel. Als je foto's wilt zien, kijk dan even op ons blog, daar heb ik er een aantal op gezet gisteren.

We gaan nu heerlijk genieten van ons huis, het land, de omgeving, het heerlijke weer en de rust.

Groet,
Annemarie
 
Ik heb de foto's gezien idd...echt super!!
afro.gif
Wel balen van de kapotte spullen zeg!..ruige zeereis waarschijnlijk
grin.gif


Alles valt zo op z'n plekkie! Geniet er lekker van!
afro.gif
 
Vandaag zijn we exact een half jaar hier! Wat is de tijd snel gegaan, onvoorstelbaar. En ook weer tijd voor een update dus.

Ons huis wordt een aardig 'thuis' nu, over zo'n 3 weken zal de tuin en het zwembad ook wel ongeveer klaar zijn, precies op tijd voor het warme weer gelukkig. Met de verzekering zijn we de schade nog steeds aan het afhandelen (opgelopen aan onze spullen in de container). Dat duurt lang maar wordt vast opgelost.

En ik heb onverwachts ineens werk! Zo'n anderhalve week geleden was ik wat aan het zoeken op internet, nog niet serieus want dat was pas de planning vanaf 2012. Maar ik kwam daar een super leuk bedrijf tegen waar ik echt graag bij zou willen werken dus heb ik m'n CV toch maar opgestuurd. En jawel, om een lang verhaal kort te maken: morgen start ik bij mijn eerste klant als CFO (Chief Financial Officer). Ik werk bij een bedrijf waar allemaal CFO's werken, we leveren onze diensten aan het MKB (voor bedrijven die dus te klein zijn om een fulltime zware financial in dienst te nemen maar wel de expertise nodig hebben). Bonus is dat dit part-time is (zoveel als ik wil), we kunnen dus samen nog steeds ons bedrijfje op- en uitbouwen.

We voelen ons nog steeds iedere dag geluksvogels, alles komt steeds zo mooi en bijna automatisch op z'n pootjes terecht dat we onszelf en elkaar iedere keer weer moeten vertellen dat het allemaal echt is en niet alleen maar een mooie droom....... :wink:

Groet,
Annemarie
 
wow cool! Klinkt alsof het inderdaad allemaal op rolletjes loopt :up:
 
Super zeg! Mooie dingen in het verschiet en in afwachting heerlijk genieten! Kan niet beter lijkt mij :up:
 
Geweldig Annemarie!!
afro.gif

Met de juiste instelling komt het altijd goed!

Veel succes met de nieuwe job!

Groeten Steven
 
Back
Top