Dank je Steven, wij zijn er heel blij mee, het is een heerlijk huis en omgeving!
Dinsdag zijn we dus verhuisd, alle spulletjes na ruim 6 maanden opslag en 3 maanden reis eindelijk weer bij ons terug, het was een beetje als Sinterklaas, sommige dingen weet je niet eens meer dat je ze had! Het moet een heftige reis zijn geweest want jammer genoeg was er in verhouding ook redelijk veel kapot, hadden we helemaal niet verwacht. We hopen dat allemaal snel op te lossen, dan kunnen we gewoon gaan genieten.
Overigens was het op de verhuisdag zelf nog wel frustratie omdat bleek dat de verhuizers hier niet wisten dat de kasten ook in elkaar gezet moesten worden. Lekker, stond alles daar alleen allemaal uit elkaar (en ik had 2 weken daarvoor nog gecheckt of het echt wel zou lukken allemaal, leek me lastig als je niet weet hoe iets eruit ziet). Na wat heen en weer gebel is er uiteindelijk vrijdag een 'handyman' gekomen die het meeste in elkaar heeft gezet, toen konden we de rest van de dozen ook uitpakken.
Nu wonen we hier lekker, moet alleen nog een hoop opgehangen worden. Maar dat doen we rustig aan de komende weken wel. Als je foto's wilt zien, kijk dan even op ons blog, daar heb ik er een aantal op gezet gisteren.
We gaan nu heerlijk genieten van ons huis, het land, de omgeving, het heerlijke weer en de rust.
Groet,
Annemarie