Lastavaza Familie D.

Hebben jullie dat ook wel eens dat alles in eens tegelijk misgaat?

Twee weken geleden hield de pc ermee op, waarschijnlijk door een update van Windows. We krijgen het niet verwijderd en zijn misschien alle foto's kwijt van dit jaar (alle baby foto's van onze jongste!:()
(tips zijn welkom, mocht hier een pc Guru ronddwalen)

Daarna vakantie met de vouwwagen. Het dak lekte, snel een reparatie laten doen en nieuwe matrassen gekocht. Blijkt de voortent ook te lekken, de zijwanden en een raam. (dit versterkt de wens om naar Oz te gaan wel. Hahaha grote kans op een zonnige vakantie) :D
Terugreis, bijna thuis, schiet een stoelpoot door de wielkap recht de band in en scheurt het in twee stukken. Wonder boven wonder geen klapband (we konden het ijzeren binnenwerk zien :eek:)
Dus dat ding wordt nu af gestort.( ruimt wel lekker op zullen we maar zeggen)
Leuke Was wel, omdat we niemand op de camping al kenden, konden we gewoon vrij vertellen over onze immigratie plannen (met leuke reacties) en dat voelde erg goed! :)
(schoonouders zijn nu in de ontkenningsfase)

Kleine ergernis is dat m'n GSM versleten is. Maar voor een smarthpone is hij ook bejaard, wel dik 2,5jaar) :rolleyes:

Ben ik gisteren op weg naar een kraambezoek, gaat halverwege het motor lampje branden...
Na 2,5 u op de ANWB te wachten krijgen we te horen dat de auto stervende is. hij verbruikte al veel olie en nu weten we waar dat blijft, in de 3e zuiger. Die doet helemaal niks meer.
Konden nog op halve kracht terug naar huis. Maarja moeten we een nieuwe auto kopen. En dat stond natuurlijk niet in onze planning. :(
we proberen nu een wat ouder beestje te kopen die het nog hopelijk 3 jaar volhoudt, dan zijn we, positief denken, vast op weg naar Adelaide 
Voor de autokenners onder ons, we willen een Opel Zafira kopen. Met ong. 180.000 op de teller. We zien dat deze auto's de 230-250.000 vaak halen... En we hebben goede ervaringen gehoord.
Dan zijn we tussen de €2000-3000 kwijt. Dat is even slikken maar voelt beter dan €8000 weggooien in een auto, dat krijg je bij verkoop er ook niet meer uit.

Duimen dat Opel ons niet in de steek laat en dat het nu klaar is met alle pecho_O.

Nu gaat vast de Lucky streak beginnen Kom maar op IELTS, :p
 
Last edited:
Oh jee, alles tegelijk! Je kan daar ook een teken in zien, het universum vertelt je dat het een goed idee is om op te ruimen en te vertrekken :).
Dus die IELTS is zo gepiept ;). Veel succes!!
 
Wat een gedoe joh!! Maar indd, wat @Tamarind zegt: het is een teken dat je weg moet hier :D
Wij hebben ook laatst onze cabrio weg gedaan omdat hij technisch gezien eigenlijk total loss was. Nu een tijdelijke auto overgenomen van Brams broertje die we waarschijnlijk in januari voor ongeveer hetzelfde geld kunnen verkopen. Deze is wat handiger dan de cabrio, want hier zit ook nog opbergruimte in. Best handig als je je huis nog wilt leegruimen in het komen half jaar :rolleyes::up:

Zet 'm op zaterdag!! Het gaat vast lukken, ik duim voor je :up::up:
 
Het eerste stuk nu gehad. Nog even wachten het op spreken.
Schrijven ging wel goed, Was een onderwerp waar ik iets mee kon (opinion, school VS parents over verantwoordelijkheid Kids en fast-food eten)
Hoop alleen dat ik genoeg woorden heb. Ben bang van niet en geen idee hoeveel punten dat kost.
Lezen ging goed, geen droge kost maar interessante onderwerpen, scheelt altijd vind ik
Luisteren hadden we als laatste, ze hadden problemen met de stereo aan de praat krijgen... Nu wachten, vrijdag 25 augustus de uitslag.

Kan alle kanten opgaan, ik bereid mij voor op slecht nieuws maar hoop natuurlijk op goed nieuws.:)
 
:(
Listening 8,5
Reading 8
Speaking 8,5
Writing 6,5. .... Moet een 7 zijn.

Balen!!!!!!!

We gaan voor een remark...
 

Attachments

  • Screenshot_20170825-001020.png
    Screenshot_20170825-001020.png
    152.3 KB · Views: 3
Oneeeee! Een remark lijkt me inderdaad op z'n plaats hier. Eén klein half puntje... Maar verder een ontzettend mooie lijst met cijfers meid!! Ik duim met je mee voor de remark, heb je enig idee waar het aan zal liggen? Dat was mijn probleem namelijk. 4x doen, 4x blijven steken op 6,5 en niet weten waarom...
 
Oh nee... Hopelijk lukt het met de remark!! Best een groot verschil met de rest van je punten, het ligt dus alvast niet aan je niveau Engels ;). Ik zag dat ze een test doen met feedback, voorlopig enkel voor IELTS testen die je in Australië aflegt. Dat lijkt me toch wel een goed idee, dan weet je tenminste wat. We duimen in elk geval!
 
Geen idee. Te weinig woorden en Task 1 gok ik.. Duimen voor de remark!
Heeft iemand hier die al eens aangevraagd?
 
Als ik het goed onthouden heb, kan je niet zakken, en is de kans relatief groot dat je een half punt stijgt. Maar ja, hangt er maar vanaf hoe en wie beoordeelt. Zeker de moeite waard in jouw geval denk ik.
 
Jammer!! En ja als je nou maar wist, wat het probleem is, maar ja je mag je eigen werk niet inzien.....raar systeem o_O
 
Jammer!! En ja als je nou maar wist, wat het probleem is, maar ja je mag je eigen werk niet inzien.....raar systeem o_O

Ik vind het ook raar dat je niet één onderdeel kan herkansen.

@afterbang ik heb net gekeken en het lijkt niet zo ingewikkeld. Een formulier invullen , opsturen en betalen. Alleen staat er stuur deze aan je test centrum... En dat is in Eindhoven een gehuurde vergaderzaal. o_O
Dus even nakijken of ze bedoelen hoofdkantoor Amsterdam
 


OFX
Back
Top