Lastavaza Familie D.

Je krijgt de potloden van de organisatie, ik mocht niets mee nemen anders dan mijn id kaart en een flesje water. Succes!!
 
Vraagje! Waren er bij jullie lockers of iets dergelijks voor de tas? (ik ga naar locatie Eindhoven)

Verder.... Spannend, examens doen is niemand zijn hobby gok ik.
Maar we gaan het meemaken. Misschien vindt ik het vooral spannend om dat er eindelijk een besluit gaat komen als de uitslag er is. ( No pressure hoor hahaha:Do_O)
 
Last edited:
In Amsterdam kon je het in een afgesloten ruimte neerzetten en er was een klein kluisje voor je telefoon/portemonnee. Maar geen idee hoe dat in Eindhoven zit
 
Ik heb in Ams en Hachen (ofzoiets. Net over de grens in Duitsland) gedaan en ook daat zette iedereen zijn spullen in 1 kamer die vervolgens afgesloten werd.
 
Begint al goed. Locatie Is nog Dicht. (het is 8.30, officeel mag je binnen vanaf 8.15)

Dat belooft nog wat....o_O
 
Zo deel 1 zit er op, nu even wachten tot het spreken.
Het ging zo zo... Met luisteren een paar foutjes (meeste een cijfer bij een telefoon nummer)
Lezen ging wel goed maar op het einde wat krap in tijd. En schrijven... Tja... Dat werd op een moment gewoon schrijven van en niet re veel nadenken. Liever af met genoeg woorden dan maar een half iets. Nu even een lekker broodje eten en genieten van het carnaval hier. ( de optocht kwam fijn langs tijden het schrijven :p
 
Het fijne nu is, je kunt er niets meer aan veranderen ;) Hopelijk was het goed genoeg! Waar ging je spreektest over?
 
Eerste stukje over public transportation en ik moest monologen over het hebben van een quiet place. (waar is dat, wat doe je daar)
En op een moment vroeg ze of kinderen ook een quiet time moeten hebben of prikkels blijven krijgen. Toen vertelde ik dat ze dat zeker nodig hebben want anders worden ze zó druk en 'they will crash and burn' Daar moest ze wel om lachen
 
Zet hem op zaterdag @Sjasje !! Ik zal voor je duimen :up::up:
Ik heb mn volgende (vierde poging) zojuist geboekt voor 29 april....
Respect voor je doorzettingsvermogen! Ik ga 29 april voor de eerste poging, moet ook 2x 7 en 2x 8 scoren en denk dat dat nog een zware kluif gaat worden. Ik reis ervoor naar Amsterdam, en jij?
 
Goed toch voor de eerste poging! Alleen listening een half puntje en een hele voor schrijven. Dat is te doen joh! Voor schrijven moet je waarschijnlijk even goed weten wat ze nou precies willen zien. Dat is mijn probleem denk ik iig... En al gelijk een 8 voor speaking :) Ik denk dat het met die van jou wel goed komt :up:
 
Dankje @Heleen1985!

En nu nog beter nieuws... Zoals beloofd zouden we ( lees: meneer D.) nu officieel de knoop doorhakken.
Dus lekker uiteten om het te bespreken. En halverwege het hoofdgerecht komt het hoge woord eruit, we gaan!!!! Joehoeee!!!
:):D:)
(oké er zijn diverse mitsen en maren maar dat komt vast goed:up:)
 
Last edited:
natuurlijk zijn er mitsen en maren, maar er zijn wel 1001 redenen te verzinnen om niet te gaan (en minstens zoveel om wel te gaan). Dus dat meneer D nu JA zegt, dan is dat super goed nieuws. Gefelicteerd en geniet van het moment!
 
Jaaa goed nieuws!! Weet je, die IELTS die komt wel voor jou. Je weet nu wat je kunt verwachten en waar je mee aan het oefenen moet. Als jullie er allebei maar voor willen gaan, dan komt het inderdaad vast goed! Wat is nu de planning?
 
De planning!

1. Als eerste weer contact opnemen met Tamara van JustMigrate. De mail is net de deur uit :up:
we willen nog een andere optie bekijken, ipv via mij als hoofdaanvrager, via Mr.D. Visa4U had ons lang geleden gezegd dat dit een optie was, wel zou het dan wel een state sponsored worden.

Nu vandaag zitten lezen, en om het nog leuker te maken gaat dit niet via de csol maar via de supplementary skills list. (hiervoor moet je wel aan speciale eisen voldoen, in ons geval chain family migration.)
Het precieze hoe en wat moeten we nog uitzoeken. (het gaat dan om het beroep intellegence officier of health infomation manager) via vetasses.

De reden om dit te bekijken is dat ik nú te weinig uren draai. (en omdat mijn schoolpapieren waarschijnlijk een drama worden:confused:) De optie blijft open maar we dachten dat dit misschien een betere optie is. En twee jaar "vast" zitten in SA (Adelaide) is geen probleem, daar willen we toch gaan wonen de eerste tijd.

2. Met mijn vader gaan praten over de mogelijkheid om bij hem in te wonen na de verkoop van ons huis (zodat we even flink kunnen sparen) Dit is misschien wel het spannendste stukje van alles op dit moment....o_O

3. De familie gaan vertellen voor eind April. Dan komt onze Ozzy familie over naar NL en gaan we een grote familiedag en fotoshoot houden. En dat zal dan ook de laatste keer zijn dat de familie helemaal compleet bij elkaar komt gok ik. Dus wel zo eerlijk als ze dit ook bewust weten en meemaken.

4. Huis te koop zetten!:)
 
Back
Top