Tja en zo zie je maar weer dat we allemaal erg verschillend zijn! Wij zouden helemaal niet blij zijn met zo'n modern huis! Daarom gaan wij ons eigen huisje bouwen... 100% gezond huis voor ons, milieu en portomonee! 100% ecologisch! Want als je dan toch je eigen huisje gaat bouwen kun je daar juist aan voldoen! Sorry, dat ik weer aankom met onze hippygedachtes maar weet zeker dat als we hier allemaal van af weten en daarna juiste keuzes maken we de wereld een stuk beter kunnen maken! :smile:
Grapjassen toch... Dan nie komen klagen dat de logees en/of kids of... huisdiertjes en zo.. jullie 's morgens al wakker plonsen! :flipper:Dat ziet er goed uit!
Maar een zwembad aan mijn voeteneind vind ik ook niet vervelend hoor
Jemig, wat kriebelt ons lijf!! (Nee, geen vlooien of schurft. :grin
We willen weg!! Liefst vandaag nog.
Alle kasten zijn leeggehaald en bijna alles is uitgezocht (wel weer terug in de kasten gedaan... :wink, papier voor het raam dat het huis te koop is. :lol:
We hopen op eind oktober, maar het liefste stappen we vandaag nog op het vliegtuig. lane:
We mogen en nu willen we ook zo graag!! Wat een discipline heb je dan nodig om alles netjes af te ronden en dan pas te gaan. :|