LaStaVaZa Familie S

Nee, hoezo?? :huh:

(Onze eisen: 4 slaapkamers, mooie tuin, goede school dichtbij, dichtbij Hobart, onder de €350 per week. :up:
Bij voorkeur onder de €250, maar volgens mij is dat Utopia......)

Het is zo moeilijk om via zo een site een huis uit te zoeken...toen wij nog in Nederland waren hadden we een hele lijst gemaakt van huizen die we helemaal geweldig vonden maar toen we hier waren bleven er niet veel over!
Ze maken het vaak zoveel mooier dan het is!
Je moet er echt zelf naartoe.
Hoe gaan jullie dat doen als je aankomt?

Nog geen idee, eerst moet ons huis maar eens verkocht zijn. :|
We hebben gelukkig in Tasmanië hulp bij het zoeken naar een (huur)woning. :up:
Dus als we een datum hebben gaan we Skypen en dan zien we wel. :wink:

Dat is wel fijn want wat hulp kun je goed gebruiken!
Wij hebben dat ook voor nederlanders gedaan, wij waren er al en zij moesten nog komen.
We gingen dan kijken bij huizen die zij hadden uitgezocht en maakten dan een filmpje als we het huis bekeken.

Ik wens jullie veel succes met alles, wel spannend allemaal maar ook heel erg leuk!

Wij zijn naar Hobart geweest, Gerry zijn baas heeft daar een huis.
Ik vond het daar heel leuk.
Er is ook een hele grote markt waar ze zelfs poffertjes verkopen :p

Wij hoorden dat daar best veel nederlanders wonen.
We hebben daar ook heerlijk over het strand gelopen met de hond, echt super.

Ja, we zijn ook erg blij met alle hulp die we van iedereen krijgen!!
Klinkt heerlijk!! Zelfs poffertjes! Pfff, ik heb echt een gevoel van heimwee de laatste tijd.
Nu alleen ons huis nog verkopen. *zucht* :|

W (studente die met ons mee gaat) doet 28 mei waarschijnlijk de IELTS en weer vlinders in mijn buik. :lol: :grin:

Succes
afro.gif
afro.gif

Wat moet ze halen?

Ja, had ik van Errie gehoord, hij kwam die middag bij ons de laatste dozen (nog 25 stuks) ophalen uit ons huurhuis en vertelde dat hij die ochtend in Noord-Groningen geweest was.... 1 en 1 is twee dus we hadden al snel door dat jullie het waren. Bij ons doet hij een super klus tot nu toe: veel service en allemaal inclusief.

Groet,
Annemarie

Hahahaha! Dat is toevallig! Jullie zijn nu vast onderweg. Laat je wat van je horen als je thuis bent?? ;-)

het kan nog gekker hoor...

Een aantal jaar geleden was ik in de USA (voor school) en daar bezochten we een high school. We waren opgedeeld in kleine groepjes en tijdens de laatste les kwam er een meisje naar me toe met dat ze op uitwisseling ging naar NL (zelfde organisatie als waarmee ik de 1e keer naar OZ was geweest). Niet veel later, toen ik terug was in NL, kwam een meisje waar ik veel mee samenwerkte, naar me toe met dat ze iemand gingen hosten voor een jaar. Guess waar dit meisje terecht kwam :lol: ..., bij hun in huis, in mijn dorp. Heel apart :)

De wereld is enorm klein.

Even weer een update:
De schilder is klaar met ons huis, erg mooi geworden!!
Zo kochten we hem:
kruisje.gif

En zo is hij nu:
kruisje.gif

Nu de dakgoot nog plaatsen, opruimen en de tuin in orde maken en laat dan de kijkers dan maar komen!! :up:

Het valt me alleen wel op dat ik niet te veel met Tassie moet bezig zijn.
Dan wordt ik overvallen door een gevoel van heimwee.... :huh:

Back