LaStaVaZa Familie S

Ja, mooi hoor! Als dat niet verkoopt weet ik het ook niet meer :p. weet je zeker dat je daar niet wilt blijven wonen? :roll:

Bedankt!! :up:
Het liefste namen we het huis mee, eerlijk gezegd heb ik ook het meeste moeite met ons huisje verkopen... :|

Ziet er super uit! :up: Op naar de verkoop!

En twijfels zijn er altijd! Keep on going... er wacht een avontuur op jullie, een geweldige nieuwe toekomst in een breath taking beautiful world Down Under! Sell this one, pack up & go girl! Je gezinnetje, samen dit avontuur beleven dat is toch alles waard! :smile:

:up: Betty

Wauw, dat ziet er mooi uit. Maar in Tassie zijn vast ook zulke mooie huisjes te vinden!

Groetjes,
Sacha

Wow, mooi huis hoor, kan me voorstellen dat je er trots op bent. En ik herken het gevoel wel hoor, dat het lastig is om te verkopen, ik heb onze kijkers ook echt 'ondervraagd' en de kopers waren net zo weg van ons huis als wij, ze wilden eigenlijk alles (inclusief inboedel) wel overnemen.....;-).

Succes met de verkoop!

Groet,
Annemarie

Mooi werk!! Gaat goed komen met de verkoop!
Fokko en jij mogen trots zijn!
afro.gif
afro.gif

Morgen komt dan eindelijk de tuinman, de badkamer is af en de radiatoren hangen.
Volgende week bellen we waarschijnlijk de makelaar en kan het huis met een beperkt aantal foto's Funda op geslingerd. :grin:

Ondertussen zijn we druk doende met de validatie trip (Alleen de leerplicht zit ons weer eens in de weg. :angry:)
Liefste gaan we in November, omdat de tickets dan goedkoper zijn, alle tips, aanbiedingen en mensen die nodig van hun Qantas punten af willen zijn welkom te reageren. :grin: Maar het zal waarschijnlijk oktober worden ivm de leerplicht. :cry:

Ook lijkt het erop dat we nog een jaartje in Nederland moeten vertoeven en hopelijk volgend jaar grote vakantie eindelijk weg kunnen.
Kunnen we eerder is het meegenomen, maar met deze huizenmarkt zie ik het somber in.
In elk geval is (na lang knokken) bijna alles rond voor een zorgeloos jaartje nog in Nederland, al ging ik liever vandaag als morgen weg. :wink:

Waarom gaan jullie niet eind januari/begin februari? Tickets zijn dan ook goedkoop en je hebt een leuk voor uit zicht na de feest dagen! Hoogseizoen is dan net voorbij in Oz, het weer is nog lekker... zie alleen maar voordelen? En waarom niet naar Cairns/Brisbane??? Lekker weertje, lekkere vakantie, kunnen we mischien een weekje saampjes een superdeluxe huisje aan het strand huren met 12 slaapkamers!!! Prima te doen, er zijn vast nog meer xpditers die gaan valideren hoe meer hoe groter!!!! hahahaha... See you zaterdag! Hopelijk is het dan eindelijk gestopt met regenen? Lijkt wel herfst in R'daal? xxx Betty

Ook een goed idee en natuurlijk erg gezellig!! Ik pieker me helemaal suf!!
Eigenlijk wil ik dan ons huisje al verkocht hebben en weg zijn, maar of dat gaat gebeuren???
Soms zou ik wel een glazen bol willen hebben.
(Ik zal het namens Jack zeggen: Een heks ben ik toch al. :grin:)
Tot zaterdag! Fokko is fit genoeg om ook te komen. :up:

Edit: Of toch straks al in Augustus naar Hobart??? AAARRRGGGHH :lol:
(Ik ga even iets anders doen. :grin:)

We hebben toch 10 dagen vrij gekregen voor onze jongste gup!! :lol:

We gaan waarschijnlijk nu 3 weekjes inclusief de herfst vakantie.
Stop-over op de heenweg in Sydney, de kids Bondi o.a. laten zien en dan door naar Hobart, lekker in een Camper alles bekijken.

Nu nog toestemming van Fokko zijn baas en de Arbo. :?
En dan maar duimen dat we de terug vlucht kunnen annuleren. :wink:

Super lekker de mooie stekkies bekijken, kids eindelijk Bondi gezien en dan rustig op naar voor altijd

Groetjes
Yvonne

nope, ik heb vanmorgen gemaild en alles was binnen, medische keuring was op 27 juni verwerkt dus het kan nu elk moment daar zijn. 1e stap hier posten dan familie inlichten en m'n blog bijwerken. Ik heb het al gepland bellen maar :grin:

Groetjes
Yvonne

Back