LaStaVaZa Gunther & Katrijn

Gedver, nooit leuk dit, blijf positief en veel geluk met jullie nieuwe bestemming; maak er iets moois van daar in België!
 
  • Like
Reactions: kat
Ook voor jullie geldt dat het moedig is om dit in te zien en wat moeilijk en emotioneel zo'n beslissing zal zijn geweest. Ik wens jullie heel veel geluk en succes met het vinden van een baan en het opnieuw opbouwen van een leven in België. Wat je zegt is waar, vanaf een afstand kijk je anders tegen je eigen land aan en België is ook niet verkeerd. Ik sluit me bij @Katjavdl aan, blijf positief! Hoe moeilijk dat soms ook is.
 
Ik zie jullie nog in de keuken staan bij Lamarck, 3 jaar terug. Vol goede zin en enthousiast naar dit grote onbekende land.

Wat jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn ondanks allerlei werk om maar ergens een voet tussen de deur te krijgen en enigzins je bankrekening op peil te houden. Echt heel sneu dat het het uiteindelijk niet geworden is. 'Fijn' dat je ons deelgenoot maakt van je ervaringen, ook dit zijn de kanten van het bestaan in Australië die hier verteld mogen/moeten worden.

Bedankt voor je bijdragen en veel succes met de terugkeer, als je wilt mag je uiteraard ons nog eens updaten over je rouwproces, maar ook je opbouw in BE.

Het beste!
 
Ook vanuit ons wensen we jullie veel sterkte en heel veel succes in België. Net het topic van mountains ook doorgenomen en het hakt er toch echt even stevig in. Jullie hebben alles gegeven wat jullie konden geven en op een gegeven moment houdt het op. Jullie zijn heel dapper en sterk om te dit besluit te kunnen nemen!
 
  • Like
Reactions: kat
Tja uiteindelijk hebben we toch allemaal een baan nodig, om geld op de bank te krijgen, zodat we de rekeningen kunnen betalen en brood op te plank kunnen gooien o_O
DO NOT UNDERESTIMATE THE FACT THAT GETTING A JOB IS A JOB ITSELF
 
Wat ontzettend rot...vind het echt heel naar voor jullie.
Hopelijk kijken jullie volgend jaar, als je weer gesetteld bent in Belgie met een goed gevoel op jullie avontuur terug, maar het zal zeker zuur zijn in het begin...
Jullie familie is vast blij om jullie weer te zien, en alles zal weer wennen...

Jullie hebben echt je best gedaan, van alles aangepakt, en zijn een fikse ervaring rijker...
Veel succes!!
 
  • Like
Reactions: kat
Alweer een retourganger. Dat zegt wel iets over de situatie daar.
Opnieuw erg schokkend om te lezen. Mensen die er zo hun best voor hebben gedaan, er zo vol enthousiasme aan zijn begonnen.

Ook voor jullie: sterkte met de te regelen zaken.
Thanks for sharing, de roze bril mag af, de realiteit is altijd anders dan de droom.
 
Na 3 jaar vergeefse strijd in Australie om deftig werk te vinden, na anderhalve maand in Belgie allebei werk, in de sector, op niveau.
Een verrassing, want na zo lang onsuccesvol begin je te denken dat het aan jou ligt...
 
Dat moet toch wel weer een heerlijk gevoel zijn om weer aan het werk te kunnen! Goed om te horen. Succes!
 
  • Like
Reactions: kat
Oh wat fijn! Gefeliciteerd!
En ja ik snap het gevoel, maar het is niet waar, echt niet waar!
Fijne kerst alvast daar, komt goed met jullie
 
  • Like
Reactions: kat
Even niet meer gevolgd op het forum... Wauw, wat een moeilijke beslissing zal dat geweest zijn, maar toch fijn dat jullie hem hebben kunnen maken en dat jullie allebei terug werk gevonden hebben! Ik begrijp heel goed dat je na een tijd denkt dat het aan jou ligt, maar dat is dus inderdaad niet zo!
Hoe voelen jullie jullie nu? Ik herken het gevoel van Belgie beter te apprecieren als je het van veraf bekijkt, maar in de omgekeerde richting ook, je merkt ook hoe krom het soms draait!
Ik hoop dat jullie geen spijt hebben van jullie avontuur. Je kon het maar proberen!
Veel succes in Belgie en geniet van de kerstdagen, dat mis ik hier wel heel hard!
 
  • Like
Reactions: kat
Back
Top