LaStaVaZa Max en Katja

tzt zal ik het met de chef bespreken, maar beloven doe ik niks; het is namelijk enorm veel werk en kost heel veel tijd en ingrediënten en dan moet je ook nog al het materiaal hebben.
Maar ik kan het natuurlijk voorstellen :D
Ach, was ook maar een grapje. De afhaalpizza's waren ook lekker de vorige keer. Ook zonder snowegg kom ik wel weer eens een keertje op bezoek. Maar ik ben wel reuze benieuwd hoe zo'n snowegg smaakt :)
 
Heel veel succes! Best wel fijn om het spreken apart te doen. Moet Max wel twee keer op en neer naar Sydney en waarschijnlijk vroeg op zaterdag. Fingers crossed!
 
Heel veel succes! Best wel fijn om het spreken apart te doen. Moet Max wel twee keer op en neer naar Sydney en waarschijnlijk vroeg op zaterdag. Fingers crossed!

Gelukkig hadden wij in Sydney hele fijne buren en kan Max daar blijven slapen. Wel zo relaxed.
Bedankt allemaal. Over 2 weken weten we meer.
 
nope, wij gaan voor skilled independent of state sponsored dat hangt af van de cijfers.
Wij zijn van sponsor veranderd en dat houdt in dat de 2 jaar opnieuw gaat tellen. Daar hebben wij geen zin in, wij willen zo snel mogelijk uit het immi systeem.
Te veel shit, te duur en geeft veel te veel onrust.
 
Haha als ik zo die laatste regel nog eens lees, dan geeft dat duidelijk aan hoe het je leven kan beheersen. Ik krijg dan een heel klein beetje een idee hoe het zou zijn om als echte vluchteling (ik zie me niet als vluchteling hier maar wel als staatloos) ergens te moeten overleven. Die onzekerheid, killing....
Ennieweej
Euforie!
de 6 voor schrijven is binnen!
En de dag ervoor kregen we akkoord voor de assessment. tjonge dat kon toch even niet op zeg.....duurde ook maar precies 3 dagen.

Wat nu weer >:D:(:rolleyes:o_O:mad:

Omdat het allemaal iets langer duurde met de IELTS test van Max is ie inmiddels een jaar ouder (verliest 5 punten) en is hij 3 jaar hier (verliest 5 punten op NL ervaring, je verzint het niet)
helaas geen extra punten gescoord bij de test om dat te kunnen compenseren, dus komen we nu op 50 punten uit (zonder state sponsorship =5).

Deze punten zijn overigens door Move2 allemaal netjes op papier gezet, dus niks nieuws, maar you get my drift.
Wat we dus nu moeten doen is wachten tot Max op papier meer dan 3 jaar lokale ervaring heeft. Dit zal ergens in november zijn, omdat die kl***jo bij immi er 4 maanden over heeft gedaan om de laatste transfer goed te keuren, die komen we dus nu tekort. Yep, inderdaad, 2 keer ge.....door immi. Thanks a lot!
Oja en omdat het dan tegen die tijd 3 jaar geleden is, moet ik ook nog een keertje voor de IELTS, geen probleem gelukkig voor mij, maar toch....

Verder gaat alles goed hier, gisteren bitterballen gemaakt en een aantal mensen heel erg blij mee gemaakt.
Het zijn de kleine dingen die het doen. Geef NOOIT op. Echt niet, ze krijgen ons niet klein, we stomen gewoon door. :p:p:p:D
What doesn't kill you makes you stronger!
 
Tjongejongejonge, dit verzin je echt niet! Als er ooit een boek gaat verschijnen met verhalen van dit forum, verdienen jullie wel een hoofdstuk! Maar goed, de IELTS voor Max is binnen (Gefeliciteerd, Max, goed gedaan!) en het wordt vanzelf November. Het is af te zien :)
 
Wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat dit tussen alle landen/verblijfsvergunningen in hangen een mini-tipje van de sluier van het echte vluchtelingen oplicht. (En je dan denkt: Mijn god!)

Wel gaaf dat de IELTS voor Max nu binnen is!
 
yep, blije man hier in huis!
Verder gaat alles goed hier, gisteren bitterballen gemaakt en een aantal mensen heel erg blij mee gemaakt.
Dat visum is alleen nog een kwestie van tijd en lekker door werken. Grootste hobbels zijn genomen!
 
Toch wel goed nieuws met de IELTS, maar wat een gepruts bij Immi. Maar het is bijna November dus dat scheelt weer. Maar het zou wel eens lekker zijn als die onzekerheid verdwijnt en jullie een 'volwaardig' visum hebben!
 
Tjemig wat een gepruts bij immi.. k*lere zeg. Maar een dikke chapeau voor Max die toch maar mooi z'n IELTS binnen heeft, well done mate!! Gelukkig wordt het vanzelf november en kunnen jullie dan eindelijk doorstomen! De grootste hobbels zijn genomen :) Keeping my fingers crossed for you guys!
 
Back
Top