tijd voor een update....
sinds begin november vertoeven wij in het mooie Blackheath or bleekheet for locals, wachtend op de transfer van ons 457 visum. Tjonge heeft dat nog voeten in de aarde zeg
Toen Max wegging bij Vincent had ie binnen een week een nieuwe baan, maar toen begon het. Om lang kort te maken ahum vandaag hebben we contact gehad met bedrijf en advocaat/agent en wat blijkt ze hebben nooit bedacht dat ik zei de gek, ook op dit visum zit. En eigenlijk doen ze daar niet aan
en dat na 10 weken.....
Maar goed, we hebben toegezegd dat ze geen tickets voor ons beide hoeven te betalen, want we willen graag hier blijven en niet terug vliegen binnen afzienbare tijd. En hebben de intentie om jaren voor deze werkgever te werken (Max dan)
Dus nu denken ze dat het met 2 weken geregeld is, halleluja. Kunnen ze in Nederland ook stoppen met al die kaarsjes opstoken. De boel gaat nog in de fik daar zo
Ik heb weer eens wat meegemaakt hier. Ik heb vrij snel werk gevonden in de plaatselijke bakkerijwinkel. Leuk werk, aardige collega's en leuke locals en toeristen. Dat is nu zo'n 7 weken geleden en prompt werd mij gisteren een job aangeboden als manager van een andere vestiging
das toch niet te geloven. Ja alles leuk en aardig, maar daar trap ik dus niet in, marionetje worden van de HR manager to, I quote: spy for me and report back. Gekkenhuis, ik weet nog maar amper wat er verkocht word en hoe de procedures zijn, dus ik heb netjes bedankt. En gevraagd om meer uren.
Never a dull day in this house