Ja binnen!!! Mijn eerste baantje heb ik te pakken. Leuke mensen om mee te werken, even een greep: Aussies, Pommies, Italian, maar ook een Pools meisje, een Braziliaanse en wat Chinezen (in de keuken).
De cruiseboot is een catamaran, niks mis mee. Anderhalf uur sjeezen we die mensen door de haven en gaat er eten en drinken in, ik geloof dat dat de juiste omschrijving is.
Ik vind het leuk! En ik ben weer van de straat (zoals ze in Brabant zeggen). Dus helemaal blij.
Daar ga ik weer * doet dansje * I am happy like a room without a roof en ik heb mijn eerste payslip al binnen, dus morgen iets heel erg leuks doen met Max om het te vieren!
Dat is wel een vrij letterlijke druppedHet probleem is namelijk dat we nu toch wel erg veel vocht in ons huis hebben en dan bedoel ik op de muren en zelfs op de planken van het bed, ja dat was de druppel.
De winter is bijna voorbij en dan komen de kakkerlakken, spinnen etc er ook bij en dan ben je blij dat je wat hagedissen hebt.Bovendien kunnen we het niet warm krijgen binnen en lopen de hagedissen alweer binnen te banjeren.
Zorg dan wel dat je balkon op het noorden hebtWel met balkon, want onze kruiden en groenteplantjes zijn al aardig aan het groeien in hun potjes (wat wil je met al die regen hier). To be continued
Dus ik zing de hele dag het nummer van ABBA......yes we are moving to Waterloo!