LaStaVaZa Max en Katja

En wat een geweldige zonsondergang wauw!!!
Ik heb echt geen verstand van boten, vond het wel grappig, stond te kletsen met the skipper terwijl de boot gewoon onder de brug doorvaart jaja remote control.....de moderne technieken.....speechless o_O

Ja klopt in Brissie, ik denk zelfs dat ze de container van @Koos volgestouwd hebben met mijn rotzooi. De data komen aardig overeen namelijk.
Daarna worden ze met een roadtrain naar Sydney gereden, het contact is al gelegd. Ik heb nog geen datum van inspectie. Maar ik zag dat het bij jullie @Red dust zo'n 3 weken geduurd heeft, dus ik moet nog even geduld hebben.
Morgen eerste volledige dag werken, het is 15 minuutjes op de fiets door Sydney bergje op bergje af,
en het heeft me al aardige kuiten opgeleverd :p en zeebenen natuurlijk :D

Op de fiets naar je werk.. Heerlijk. Ik ben jaloers. Ik tuf elke ochtend om 5 uur over de M1.
Het zou best kunnen kunnen dat jouw spullen in mijn container zitten ja. Er was zowaar nog plek over in het 20 voet containertje.
Succes morgen!!

Wow @Koos, 5 uur, das goedemorgen zonder zorgen! Ja dan ben ik blij met mijn zelf knaloranje geschilderde fiets ook al is de terugweg iets pittiger qua bergje op (25 min.) Niet zeuren en doortrappen is het devies!

Ja binnen!!! Mijn eerste baantje heb ik te pakken. Leuke mensen om mee te werken, even een greep: Aussies, Pommies, Italian, maar ook een Pools meisje, een Braziliaanse en wat Chinezen (in de keuken).
De cruiseboot is een catamaran, niks mis mee. Anderhalf uur sjeezen we die mensen door de haven en gaat er eten en drinken in, ik geloof dat dat de juiste omschrijving is. :D
Ik vind het leuk! En ik ben weer van de straat (zoals ze in Brabant zeggen). Dus helemaal blij.
Daar ga ik weer * doet dansje * I am happy like a room without a roof en ik heb mijn eerste payslip al binnen, dus morgen iets heel erg leuks doen met Max om het te vieren!

Congrats goed nieuws! Houd je bezig en van de straat.

(worden de straten van Sydney ook weer een stukje veiliger *har har* Dit is zo klein dat je het toch niet kan lezen, toch?)

Potverdorie.....hebben we "over the weekend" toch besloten om een ander onderkomen te zoeken, dus weer in de internetsites duiken en paperassen verzamelen; het is dat ik het leuk vind om huizen te bekijken maar anders :oops:
Het probleem is namelijk dat we nu toch wel erg veel vocht in ons huis hebben en dan bedoel ik op de muren en zelfs op de planken van het bed, ja dat was de druppel. Bovendien kunnen we het niet warm krijgen binnen en lopen de hagedissen alweer binnen te banjeren. En eerlijk waar, de keuken is wat klein voor mijn keukenprins :(, dus hebben we besloten om een nieuw(er) appartement te gaan zoeken. Wel met balkon, want onze kruiden en groenteplantjes zijn al aardig aan het groeien in hun potjes (wat wil je met al die regen hier). To be continued

Succes met zoeken naar een ander huisje! Klinkt niet fijn al dat vocht in huis... Hebben jullie ook een contract moeten tekenen dat je nu moet verbreken?

yep zonder contract gaat het feest niet door hè
maar vooralsnog willen ze ons 2 weken te goed doen en wellicht kan ik met die info mijn favoriete appartementje binnen halen
hup en maar weer een kaarsje opsteken (geeft gelijk een beetje warmte ook)
overigens hebben we een 6 maanden lease

Het probleem is namelijk dat we nu toch wel erg veel vocht in ons huis hebben en dan bedoel ik op de muren en zelfs op de planken van het bed, ja dat was de druppel.
Dat is wel een vrij letterlijke drupped ;)

Bovendien kunnen we het niet warm krijgen binnen en lopen de hagedissen alweer binnen te banjeren.
De winter is bijna voorbij ;) en dan komen de kakkerlakken, spinnen etc er ook bij en dan ben je blij dat je wat hagedissen hebt.

Wel met balkon, want onze kruiden en groenteplantjes zijn al aardig aan het groeien in hun potjes (wat wil je met al die regen hier). To be continued
Zorg dan wel dat je balkon op het noorden hebt ;)

alle info meegenomen @slatsr en ik vind ze leuk hoor de hagedissen!
Maar zo moeilijk als het ging in maart.............tadaaaaaa....we are moving into our brand new apartment on September 10 :D:D:D
Dus ik zing de hele dag het nummer van ABBA......yes we are moving to Waterloo!
En ik heb gelukkig zaken gedaan met bedrijven waar mensen met je meedenken. Onze banken worden over 3 weken geleverd op het nieuwe adres en niet nu al hier.
En onze dozen uit NL idem.....fijn! Makelaar werkt mee met beeindigen lease. Het is weer tijd voor een dansje :):p:up:

Back