LaStaVaZa Max en Katja

Thanks all!
@slatsr met 16 werkuren per dag heeft Max geen tijd meer om thuis te koken, dat doe ik zelf (nou ja het is meer opwarmen :rolleyes:) maar als ie dan een keer tijd heeft, dan is het ook feest hier!
@HardCore hij hangt al op de fridge :p
@FritsC vriendjes worden? ;)

Tuurlijk Katja. In November ben ik "thuis" en wil ik zeker eens met wat Xpditers in Sydney een terrasje pakken!
 
Leuke update Katja. Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Max! Is hij al begonnen? En bevalt het? Fijn dat jullie beginnen met de skilled independant visa, geeft toch even wat meer zekerheid! Succes!
 
Even braggen hihihi Op mijn lijstje van celebrities Guy Sebastian, James Blunt en Paul West, wie? nou die van Rivercottage Australia (heb ik volgens mij ergens gepost een tijdje terug) samen met zijn hond Digger (petfriendly hotel :up:)
Dat laatste vond ik wel echt gaaf, omdat wat hij in de serie op tv doet,dat willen wij tzt ook gaan doen. Was ik toch heel even speechless, maar niet voor lang hoor :D toffe gozer, cheeky dog

Ons 189, tja ik heb op dit moment wat moeite met de papierwinkel, er is in NL een garagebox met daarin ergens de salarisstroken van Max.....dat loopt niet heel erg soepel. Aangezien ik nogal van het weggooien ben, ik had bovendien ook niet verwacht die spullen nog nodig te hebben. We gaan het nu proberen via de belastingdienst met inkomensverklaringen. De rest is ongeveer compleet TRA verhaaltje :rolleyes: referenties en overige ongein.
Max is tussen de 6 daagse werkweek door op bijles Engels. Leuk? mwaaah, maar wel leerzaam zegt ie. We zullen zien, de planning is om over een maandje een nieuwe IELTS test te doen. We zitten in het proces.....hoe dan ook; in oktober gaan we lekker met mijn hele familie naar de grote rode rots in het droge midden. Zin in! Lekker sterren kijken en genieten.
 
En toen was alles anders......
Max heeft in zijn proeftijd besloten, dat men niet waar kon maken, wat werd beloofd. En dus.....gaan we aanstaande woensdag verhuizen. Wat?*! Ja, we pakken ons boeltje op en gaan lekker de stad uit.
Nieuwe baan in Katoomba, nieuw huis in Blackheath. Na de schok, want dit verhaal hadden we toch echt wel anders gepland, zijn we gaan zitten en hebben we gezegd: Tijd om te verkassen.
Met Max zijn achtergrond is solliciteren een makkie (no bragging) en dus begint hij binnenkort in het restaurant met uitzicht op de 3 Sissters :rolleyes:
En de verhuiswagen komt woensdag, de dozen zijn al ingepakt. Op naar de @Mountains ;)

Dus toen mijn familie hier kwam, was het wel even schrikken. Maar die extra handen schelen ons een heleboel werk! We hebben genoten in the red centre en bereiden ons nu voor op de move.
Lekker een huisje, grote tuin, houtkachel....heerlijk. En onze rescue cat mag ook gewoon mee, nu was ze nog illegaal haha op het moment logeert ze bij @Red dust, ze is al halverwege haar nieuwe thuis.

Zo zie je maar weer, never a dull day in the office! Welcome to Australia :D
 
Congrats Kat & Max, Blackheath is top, beetje koud in de winter, maar prachtige wandelingen om de hoek. Wij verheugen ons al op een glaasje wijn bij de houtkachel na een gezamenlijke wandeling. Succes met inpakken (en snel uitpakken, zodat we de (lees: onze) dozen kunnen gebruiken) ;-)
 
Gefeliciteerd! Leuk, Blackheath! Misschien eerder dan gepland, maar jullie wilden toch niet in de grote stad blijven. Heel veel succes met de verhuizing! Wij komen woensdag voor twee dagen naar Sydney en gaan ook nog een dagje naar de Blue Mountains. Misschien is er nog tijd voor een kop koffie tussen het uitpakken door. Ik text je nog wel.
 
Wow wat gaaf Katja! Weer een nieuw avontuur. En jij gaat in die omgeving ook op zoek naar een nieuwe baan dan?
Succes guys! Post maar wat foto's als je gesetteld bent :up:
 
Das idd een ommezwaai, leuk gefeliciteerd! Voor je gevoel iets tijdelijks -weg van de stad- of zie je het juist wel zitten om langere tijd wat verder op te leven (wat is permanent eh)?
 
De dozen staan klaar voor de verhuizers, we hebben er zin in. @Janneke61 gezellig! Kom maar langs! Dan kunnen jullie op de terugweg de dozen afleveren bij @Red dust :D
We gaan vanuit de Blue Mountains niet meer terug naar Sydney, maar via Mudgee terug naar Brissie. Je zal de dozen dus zelf weer moeten afleveren. Jammer, het zou leuk zijn om ook @Red dust weer te zien.
 
Das idd een ommezwaai, leuk gefeliciteerd! Voor je gevoel iets tijdelijks -weg van de stad- of zie je het juist wel zitten om langere tijd wat verder op te leven (wat is permanent eh)?


Onze wens was om zo snel mogelijk de stad te verlaten. Toen Max headchef werd, was de bedoeling om dat zeker 2 jaar te doen en misschien wel langer; helaas liep het anders. Daardoor hebben we wel deze beslissing genomen, die we uiteindelijk toch zouden hebben genomen. Dus heerlijk de stad uit, weg van de stress, herrie van de bouw hier, de drukte in de straat etcetera. Wij zijn geen stadsmensen, we kijken uit naar de rust en de ruimte, de beestjes en lekker tuinieren.
Dus ja alweer verhuizen, maar deze keer willen we toch echt lang(er) blijven hoor :) en het is daar zo mooi, het is een ander leven, maar dat past bij ons.
 
Fantastisch nieuws Katja & Max, lekker op weg naar de rust & ruimte! Veel succes met de verhuizing! Hoe gaat het met jullie PR aanvraag?
 
Back
Top