FritsC
XPdite Sponsor
Tuurlijk Katja. In November ben ik "thuis" en wil ik zeker eens met wat Xpditers in Sydney een terrasje pakken!
ik heb het niet over the bang family natuurlijk, alhoewel die er al lang had moeten zitten. Ik had het natuurlijk over die toffe politicians with their crazy ideas
Nou moe...
Hebben jullie dozen nodig? We hebben nog wel dozen over. We kunnen ze zo mee nemen naar Sydney/Blue Mountains.Succes met inpakken (en snel uitpakken, zodat we de (lees: onze) dozen kunnen gebruiken) ;-)
We gaan vanuit de Blue Mountains niet meer terug naar Sydney, maar via Mudgee terug naar Brissie. Je zal de dozen dus zelf weer moeten afleveren. Jammer, het zou leuk zijn om ook @Red dust weer te zien.De dozen staan klaar voor de verhuizers, we hebben er zin in. @Janneke61 gezellig! Kom maar langs! Dan kunnen jullie op de terugweg de dozen afleveren bij @Red dust
Das idd een ommezwaai, leuk gefeliciteerd! Voor je gevoel iets tijdelijks -weg van de stad- of zie je het juist wel zitten om langere tijd wat verder op te leven (wat is permanent eh)?