Nog 6 weken te gaan. Time flies (behalve als je nog op een visum wacht). Dan zitten we om deze tijd al bijna in Singapore... Inmiddels uitgehandeld op marktplaats. Wat over is zetten we af en toe in de voortuin met een bordje gratis en het is zo weg. Nog steeds het gevoel alles aardig onder controle te hebben. Maar misschien valt dat straks nog wel heel erg tegen.Schiet gelukkig niet zo snel in de stress, hoop dat dat voor manlief ook geldt. Ongelofelijk hoeveel er moet worden opgezegd, als je ziet hoeveel geadresseerde reclame er komt en e-mailingen. Maar het wordt nu hard minder. Al die overbodige ballast weg geeft ook een opgeruimd gevoel. Bedrijf verkocht, uitzwaaifeestje gepland, afscheidslunches en -etentjes met opdrachtgevers en (oud-)collega's. Zie de meesten vrienden en familie nu alleen nog op het uitzwaaifeest. Af en toe wel even slikken als je bedenkt hoeveel fijne lieve mensen we achterlaten.De laatste weken alle weekenden volop bezoek gehad, dat wordt nu wat minder. Even een kleine adempauze met Pasen, hoewel zondag nog een brunch en maandag komen vrienden de tuintafel halen. Oh ja, ook de krat voor onze grootste hond in elkaar schroeven, dan kan hij er alvast aan wennen. Dus zo'n rustig weekend wordt het nu ook weer niet.
Mijn moeder heeft inmiddels besloten ons niet uit te zwaaien op Schiphol, dat was toch een te grote emotionele aanslag. Ze was zichtbaar opgelucht toen ik door had dat ze het liever niet wilde. Dus we slapen in onze laatste week nog een nachtje bij haar en de laatste nacht op Schiphol. Die laatste week wordt wel een strak geplande week. Zaterdags met honden final check (ik ga ze helemaal uitpluizen op teken, want het zal je maar gebeuren, dan ben je direct 3 weken terug in het traject), maandag naar Utrecht voor formaliseren papieren bij NVWA, dinsdag komen de verhuizers en gaan de honden al weg, woensdag de container en makelaar voor inspectieronde en vliegen de honden. Door naar mams, donderdagavond naar Schiphol en vrijdag vliegen. ik denk dat we heel blij zijn als we in het vliegtuig stappen.....