LaStaVaZa van Lamarck

Zo, je zit nu echten het laatste stukje ;) pas nog even goed op jezelf, dit schijnen de zwaarste twee weken te zijn die er zijn. Als alles meezit dan zien we jullie deze week nog even snel voor ee bakje!
 
het is wel lekker om nu echt bezig te zijn. Alleen echt balen dat het nu zo koud en nat is op de camping :-(. Zelf hebben we er wat minder last van, want wij schieten na het ontbijt het huis weer in, maar voor opa en oma met twee kids is het wel sneu...
Bakkie is prima, maar hou er rekening mee dat je er een tedoenlijstje bij krijgt :D
 
Wat gaat dat snel zeg...nog heel even! Spannend!!
Veel sterkte,succes en plezier!!!
 
het is wel lekker om nu echt bezig te zijn. Alleen echt balen dat het nu zo koud en nat is op de camping :-(. Zelf hebben we er wat minder last van, want wij schieten na het ontbijt het huis weer in, maar voor opa en oma met twee kids is het wel sneu...
Bakkie is prima, maar hou er rekening mee dat je er een tedoenlijstje bij krijgt :D
Haha, dan wordt het wel aan het eind van de dag, anders dan wordt de grote baas boos ;)
 
Wel jammer van het weer nu. Maar wel lekker dat je nog maar 2 weekjes hoeft :) . Wanneer moeten jullie het huis opleveren?

Succes met de laatste loodjes :up:
 
De sleuteloverdracht is de laatste vrijdag (dus over anderhalve week). De verhuizers komen op dinsdag (over iets meer dan een week). En aan het eind van inpakdag 1 zijn we gekomen tot aan het eind van dagdeel 1 in het draaiboek. Oeps! We gaan vanavond nog maar even door ;)
 
he zwerver, we verzinnen wel iets, kom maar gewoon :). Klusjes genoeg! Misschien een ritje naar de stort?
 
he zwerver, we verzinnen wel iets, kom maar gewoon :). Klusjes genoeg! Misschien een ritje naar de stort?
Hil heeft geen rijbewijs, dus dat wordt wat lastig ;) Maar ik kan wel even naar de stort scheuren als ik voor 1700 bij jullie ben. Ping d'r anders zelf ff via een PM ;)
 
@lamarck - Hil probeert jou een PM te sturen maar ze heeft nog niet genoeg forum posts omdat te doen :)
 
Het gaat als een speer! Het is wel enorm veel werk. Niet het inpakken an sich, maar het afvoeren van alles wat niet ingepakt moet worden, man wat een hoop gesjouw en gepuzzel. Dat gecombineerd met prutweer op de camping, het feit dat we nog steeds geen baasje hebben gevonden voor Lara, en een weekend vol afscheidsmomenten, en je snapt hoe we ons voelen. Ik heb zo'n zin om te gaan! Wat mij betreft stappen we morgen in het vliegtuig.
Tip: vertel iedereen een datum twee weken nadat je weggaat. Dan kun je er stiekem tussenuit knijpen zonder de tranen :-(.

alles goed hoor. Alleen een beetje (veel) moe.
 
Hoi, vraagje: ik kreeg net een skype berichtje van de contactpersoon van de sollicitatie waarin hij vraagt om een goed moment 'to discuss the appointment process'. Volgens mij betekent appointment process hier sollicitatieproces. Manlief vertaalt het als aanstellingsprocedure. Het verschil is dat hij denkt dat ik die baan heb, ik denk dat ik nog wel in de race zit maar dat het nog niet besloten is. Iemand enig idee: Hoe moet ik dit interpreteren??.?
 
Back
Top